Zadejte hledaný výraz...

Píší vám někdy zákazníci, že Vaše zboží je drahé?

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
10. 3. 2014 09:36:45
Dobrý den, píší Vám někdy lidé, že Vaše zboží je drahé a že to tam a tam koupí za tolik a tolik? Jak na to reagujete ...
10. 3. 2014 09:36:45
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/#reply1004053
Pavla M.
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 3. 2014 09:42:17
Nijak, ať si to koupí jinde... :-) Chcete se starat i o konkurenční weby? Nebo makáte na tom svém..
Když budu denně sledovat xxx konkurencí, nezbyde mi žádný čas na vlastní.. A to je blbě.
Prostě vždy se najde někdo levnější .. Neřešte je.
10. 3. 2014 09:42:17
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/#reply1004052
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
10. 3. 2014 09:55:57
Jj. Píšou. Ceny opravdu nejnižší nemáme, takže jim můžeme na toto upozornění odeslat třeba 10% slevu + vyjmenujeme všechny naše přednosti a služby navíc co zákazníkům poskytujeme. Určitě se tyhle e-maily nehážou do "spamu".
10. 3. 2014 09:55:57
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/#reply1004051
Me, jako zakaznika, by v zivote nenapadlo psat eshopu, ze ma nejakou vec drahou. Proste se mi nezda cena, jdu jinam. Navstevnik, ktery napise toto nebude nikdy zakaznik, proto bych na nej ani nereagoval.
10. 3. 2014 12:03:30
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/#reply1004050
Lukas Halm
verified
rating uzivatele
10. 3. 2014 12:19:11
Tohle píší především ti, kterým se líbí Váš eshop, služby, kvalita, spokojenost zákazníků a chtěli by nakoupit u Vás, ale u Franty bez referencí a jistoty, že jim vůbec něco příjde, to stejné zboží našli o 10 Kč levnější, tak to na Vás zkusí, jestli mu náhodou nedáte tu slevu. Konkurovat cenou je cesta do pekel, raději se zaměřit na přidanou hodnotu.
10. 3. 2014 12:19:11
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/#reply1004049
Ja340
verified
rating uzivatele
10. 3. 2014 20:07:20
jo stalo se mi to jednou, zákazníci přijeli na prodejnu 160km, zboží si prohléhli, odzkoušeli a odjeli že si objednají přes eshop ( mám dopravu zdarma) no a večer mi přišel od nich mail že ho našli levněji, podle ceny co psali jsem zjistil že se jedná o polopodvodný eshop na který jsem nedávno posílal čoi, žú a heureku.
Takže jsem jim napsal proč to koupit u nás. 10 krásných bodů a 5 proč to nekupovat tam kde chtějí ( jeden z nich byl i ten že nemají žl) no odpověď byla taková že pro ně je těch 350Kč (10% ceny) důležitější než servis, poradenství kamenná podejna, český návod atd... No tož jsem přišel o kšeft.
Kdyby na tu prodejnu nepřijeli v neděli v 19h a zboží si rovnou odvezli tak jim tu slevu taky klidně dám:-)
10. 3. 2014 20:07:20
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/#reply1004048
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 3. 2014 20:40:57
Mě (jako zákazníka) to napadlo a asi to i udělám, souvisí to ale spíš s tím, co se mi teď stalo u mobilprovas.cz. Chtěl jsem si koupit silikonové pouzdro na nejlepší telefon (Nokia Lumia 920) s nejlepším operačním systémem (Windows Phone 8) a v mobilprovas.cz ho měli za 98 Kč, originál. Dokonce bylo skladem v brněnské prodejně, takže jsem zboží objednal a čekal na výzvu k vyzvednutí...
Ta sice nepřišla, ale řekl jsem si, že když je to skladem, tak se pro to stavím. U jiných eshopu to tak přece funguje. No, přišel jsem tam, pán se zasmál, že takhle to nefunguje a že objednávky z internetu chodí přes eshop centrum a on mi to může prodat za cenu na prodejně... která byla 199 Kč.
Docela mě zaráží, že to je takový problém, když už mám vytvořenou objednávku a zboží tam fyzicky je. No nic, asi je pro ně lepší nic, než 98 Kč, takže jsem nakoupil jinde a nakonec ještě o 2 Kč levněji.
10. 3. 2014 20:40:57
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/#reply1004047
Milan Horník
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
10. 3. 2014 20:46:51
Bacon tak ti nevim jeslti to je ironie a nadsazka, nebo jenom smutnej fakt :D
10. 3. 2014 20:46:51
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/#reply1004046
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
10. 3. 2014 21:06:47
Bacon se chtěl jen pochlubit, že to koupil o 2 koruny levněji a jak na to vyzrál ... tak ho nechte. A teď vážně. Lidé, Bacon také, jen nejsou ochotni přistoupit na stanovené podmínky a zkouší. Já to chápu, já se také občas zeptám, zda by něco nešlo, ale vždy za to něco nabídnu. Např. sám si pro to dojedu, vezmu toho dvakrát tolik atd. Já např. nenabízím zaslání poštou, nenabízím platby přes platební brány, nedávám dopravu zdarma ani žádné věrnostní programy. Je to ale jen mé rozhodnutí, ke kterému mám svůj důvod a přesto u mne zákazníci nakupují. Vždy, když jsem něco neměl omylem v eshopu ošetřené, vždy se našli vykukové, kteří té skuliny zneužili a snažili se mermomocí domoci svých práv. Jako např. když jsem měl uveden výběr dopravy ... "Pardubice - zdarma" tak nebylo týdne, abych tam neměl objednávky z Aše apod a to byly pobjednávky za 100Kč např. Tak jsem si to připravil a napsal, že mají objednávku připravenou na vyzvednutí ... nikdo nepřijel.
97 procent zákazníků bývají správní slušní lidé, ty 3 by raději celý den vymýšleli, jak obchodníka ošulit. Vždyť přeci nejsme nepřátelé, tak nechápu, proč se tak někteří lidé chovají.
10. 3. 2014 21:06:47
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/#reply1004045
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 3. 2014 21:12:14
Ne? Já chtěl upozornit na absurdní chování eshopu, kdy si raději nechají zákazníka utéct, než aby to dali za cenu z internetu (zboží na prodejně a objednávka vytvořená, jen ji neodklikla nějaká opice)...
A zapomněl jsem dodat,že ani jeden telefon na prodejnu nikdo nezvedal, protože jsem se samozřejmě chtěl zeptat, jestli je možné si pro to zboží zajet, nebo je tam nějaký problém.
EDIT: Navíc pro mě bylo důležitější to mít hned než levně, takže dejme tomu, že do 150 Kč bych to byl schopen akceptovat :)
10. 3. 2014 21:12:14
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/#reply1004044
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 3. 2014 21:12:38
Před časem jsem tu psal svou zkušenost s takovým "zákazníkem". Je fakt, že ten mi nepsal, rovnou zavolal a byl docela agresivní.
Až spustím eshop, tak jsem si sestavil univerzální šablonu v emailu přímo pro tyhle typy. Buď se chytnou nebo ne. Slevu jim nedám. Slevy jsou pro slušné a stálé zákazníky a ne pro demagogy, co argumentujou tím, že to mají v Číně levnější...
10. 3. 2014 21:12:38
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/#reply1004043
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
10. 3. 2014 21:27:19
Napsal Bacon;1066106
Ne? Já chtěl upozornit na absurdní chování eshopu, kdy si raději nechají zákazníka utéct, než aby to dali za cenu z internetu (zboží na prodejně a objednávka vytvořená, jen ji neodklikla nějaká opice)...
A zapomněl jsem dodat,že ani jeden telefon na prodejnu nikdo nezvedal, protože jsem se samozřejmě chtěl zeptat, jestli je možné si pro to zboží zajet, nebo je tam nějaký problém.
EDIT: Navíc pro mě bylo důležitější to mít hned než levně, takže dejme tomu, že do 150 Kč bych to byl schopen akceptovat :)
Ale já bych ti tu slevu také nedal. Víš proč? Protože jsem tyhle ústupky dělal a nikdy nepřinesly nic dobrého. Naopak jsem ještě dostal držkovou a to jsem se mohl pro zákazníka roztrhnout, třeba jsem mu to i dovezl domů, když nemohl a říkám NE! Uděláš jeden ústupek a budeš muset udělat další. Lidi si vůbec neuvědomují, že vše stojí peníze a čas zejména. Pro ten eshop o kterém tu píšeš to byl nestandartní úkon, který běžně nedělá. Určitě by to znamenalo vícenáklady. Promiň, ale pokud máš náklad na vyřízení objednávky 150Kč, nemůžeš si dovolit prodat za každou cenu.
10. 3. 2014 21:27:19
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/#reply1004042
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 3. 2014 21:32:45
Možná mi to tedy, jako majitel eshopu, vysvětlíš... Mají eshop, na něm nabízejí zboží a zobrazují aktuální dostupnost na prodejnách. Zboží je skladem na prodejně, tak si ho objednám s tím, že pro něj zajedu. Dlouho nepřichází výzva k odběru, telefon nikdo nebere, tak tam jedeš. Přijedeš tam a prodavač ti řekne, že ti to prodat nemůže, protože objednávku nepotvrdil někdo další.
Nejde mi to do hlavy, zboží objednané z internetu je o stovku levnější přesto, že:
- leží na stejné prodejně
- fyzicky mi ho předá stejný prodavač
- proces objednávky a následného prodeje zaměstná jak prodavače, tak dokonce o jednu osobu navíc, která objednávku potvrdí
10. 3. 2014 21:32:45
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/#reply1004041
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 3. 2014 21:35:59
to co píšeš s tím obalem mají i v electroworldu. Objednávka z netu přijde asi až za hodinu ( proto aby si člověk co stoji na prodejně zboží neobědnal na internetovou cenu) a personál s tím nemůže nic dělat. Prostě to tak mají nastavené a hotovo. Druhá věc je ta že pokud nezvedali telefon tak jsi to neměl jak zjistit
10. 3. 2014 21:35:59
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/#reply1004040
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 3. 2014 22:21:12
Vždy když jsem řešil podobný problém (dvojí ceny eshop-prodejna) tak jsem se s nimi telefonicky domluvil, že udělám objednávku a přijedu si hned pro to na krám a nikdy nebyl žádný problém. Taky mě to přijde logické.
Většinou ale dělám objedávku přes eshop, kvůli možnosti vrácení zboží do 14 dnů. Té jsem využil jen jednou, vrátil jsem monitor IPS Philips na který se fakt nedalo dívat.
10. 3. 2014 22:21:12
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/#reply1004039
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit