Zadejte hledaný výraz...

Otřesná zkušenost s DPD – proplatili ztrátu a následně si po 2. měs. nechali podepsat převzetí a chtějí vrátit peníze za reklamaci

TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 2. 2022 12:20:09
Napsal cz_mawa;1640254
Pokud není Alza tak si jeho odchodu ani nevšimnou, spíš budou rádi. Bohužel. 
jako společnost nikoliv, ale obchoďáka to bude mrzet, to je zaměstnanec a pocítí to přímo. To pak může zvýšit tlak hore. Třeba.
15. 2. 2022 12:20:09
https://webtrh.cz/diskuse/otresna-zkusenost-s-dpd-proplatili-ztratu-a-nasledne-si-po-2-mes-nechali-podepsat-prevzeti-a-chteji-vratit-penize-za-reklamaci/strana/2#reply1498070
vena.vaclav
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
15. 2. 2022 14:49:38
tedy jsem napsal:
Dobrý den,
 

Važení, dle našich informací zásilka xxxxxxxxxxxxxxxx dne 8.11.2021 nebyla doručena, dále je nám známo, že ani ke dni 8.11.2021 nebyla zásilka nalezena, zásadně nesouhlasíme s vrácením údajného přeplatku. Váš protokol - podvrhnutý dokument je lživým účelově dodatečně vyrobeným potvrzením. Vámi lživě vykonstruované a sdělené informace se podle naší evidence a našich informací i svědků na straně příjemce - tedy toho kdo podepisoval nezakládají na pravdě. Vše se případně snadno prokáže u soudního řízení. Žádný balík xxxxxxxxxxx dne 8.11.2021 doručen dle Vašeho protokolu - na základě kterého požadujete vrátit vyplacenou částku - tj doručení zásilky xxxxxxxxxxxxxxx dne 8.11.2022 nebylo, jedná se podvod z Vaší strany.  Přeplatek proto jako nedůvodný nebude vrácen. Z Vaší strany se jedná v souvislosti s touto záležitostí prokazatelně o podvod v souvislosti s údajným "fiktivním" doručením.

 

Považujeme za nerelevantní u ztráty konkrétního balíku dohledávat Vám po skoro půl roce, ve které další zásilce jsme zboží doposílali a kdy a jakou dopravní službou.

 

Čili -balík byl ztracen, nikdy nebyl nalezen, nikdy nebyl fyzicky doručen. Škoda byla proplacena. Pokud požadujete vrátit přeplatek, protože - chcete-li tvrdit, že balík by byl nalezen a doručen (viz. tlf. obchodní zástupce paní Horálková) a dle sdělení výzvy k vrácení "přeplatku" - pak je potřeba balík skutečně najít a pak ho tedy případně skutečně a OPRAVDU doručit (a my ho příjemci dofakturujeme dodatečně, pokud bude mít o zboží zájem -nebo nám ho vrátí) nebo ho vrátit na naši adresu, stejně jako to bývá obvyklé.

 

Merito věci a Vašeho podvodného jednání je takové, že jste balík ztratili, nikdy nenašli, nikdy nedoručili, podpis dne 8.11.2021 vylákali dodatečně fiktivně podvodně po skoro dvou měsících a není na místě aby jste po náš chtěli dohledávat a dokládat, zda a v kterém dalším balíku jsme zákazníkovi zboží doručili, případně jakou službou a kdy nebo to ještě pokud možno "prokazovali". Ve věci ztráty balíku a proplacení škody to není vůbec rozhodné.

 

Reklamace a vyplacená škoda byla pouze na balík, který jste nikdy nedoručili, ztratili. Nevymýšejte prosím žádné kontrukce ani nezkoušejte někomu něco pokoutně zpětně dávat podepsat a podstrkávat. Soustřeďte se pokud možno na skutečné nalezení ztraceného balíku. Po opravdovém nálezu (fyzicky budete mít zásilku nalezenou) nás prosím neprodleně informujte.

 

V případě jakýckoliv dotazů jsem Vám k dispozici - bohužel ani pan Schejbal ani pani Horálková, která mi na sebe nechávala kontakt (prý v případě problémů) mi telefon dlouhodobě neberou a infolinka - jak jste slyšeli také nic neví, na pana Číže kontakt také není - viz sdělení DPD infolinky.
15. 2. 2022 14:49:38
https://webtrh.cz/diskuse/otresna-zkusenost-s-dpd-proplatili-ztratu-a-nasledne-si-po-2-mes-nechali-podepsat-prevzeti-a-chteji-vratit-penize-za-reklamaci/strana/2#reply1498069
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
15. 2. 2022 15:10:12
Vašku, já bych v první řadě ubral na těch cizích slovech, ubral bych na tom že tomu dopisu chceš dát nějakou "právnickou mluvu", vyhnul bych se tomu drsnějšímu osočování a vytváření závěrů.  Vyznívá to spíš komicky, než že to máš pevně v rukou. Už to, že jsi oslovil Novinky a veřejně tu dáš nahrávku hovoru ze zákaznické linky o tom dost vypovídá.
Stručně, jasně a slušně bych jim napsal vysvětlení situace. Jestli s nimi chceš bojovat už teď, tak si toho právníka najdi a on to udělá za tebe. Nebo neplať, počkej až se to někam posune a dej mu to potom.
15. 2. 2022 15:10:12
https://webtrh.cz/diskuse/otresna-zkusenost-s-dpd-proplatili-ztratu-a-nasledne-si-po-2-mes-nechali-podepsat-prevzeti-a-chteji-vratit-penize-za-reklamaci/strana/2#reply1498068
vena.vaclav
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
15. 2. 2022 15:49:49
Pevně v rukou to nemám,  není to jejich první "bota" , ale poprvé se mi je podařilo zcela lapit a vše jim ve své podstatě prokázat. Vyvrátit jim i všechny vytáčky i tu, že se přece v listopadu balík našel a proto doručili (nenašel) . A jde mi i o reklamu aby se vědělo jak podvádí, proto ty novinky.cz ... jako když to popíšu - můj pocit strašný ... tak tam má snad každej brutální hypo, bojí se cokoliv udělat a když něco podělají, vymejší co můžou, jak z toho vykluznout aby se na to nepřišlo a ojebat zákazníka. ... hlavně u toho podvádět, tvrdit a přehazovat důkazní břemeno na toho komu ztratí balík ... tak mám za to, že je celkem fér, až bude někdo googlovat, aby věděl jak to u nich opravdu chodí a co dělají za prasárny ...  ono je něco jinýho, když jim recenze dělá reklamka a když pak někdo vidí a slyší skutečnou realitu od zákazníků co posílají 3tis. balíků ročně ...a to se nadává na Českou poštu ? Stalo se tohle někomu u České pošty ? Myslím že ne... 
15. 2. 2022 15:49:49
https://webtrh.cz/diskuse/otresna-zkusenost-s-dpd-proplatili-ztratu-a-nasledne-si-po-2-mes-nechali-podepsat-prevzeti-a-chteji-vratit-penize-za-reklamaci/strana/2#reply1498067
boogey
verified
rating uzivatele
15. 2. 2022 16:13:43
Napsal vena.vaclav;1640287
...a to se nadává na Českou poštu ? Stalo se tohle někomu u České pošty ? Myslím že ne... 
Na poštu se nadává ze setrvačnosti. Neříkám, že je ideální, ale rozhodně není horší, jak ostatní. Není ale ani nijak lepší. Prostě všichni dopravci na to zvysoka *** a jak se něco podělá, nemá cenu s nima cokoliv řešit. Neznám dopravce, u kterého by s reklamací nebyly problémy. Teda až na GLS a TopTrans, ale tam jsem ještě neměl možnost nějakou reklamaci vyzkoušet. Nejhorší je Wedo, DPD a Zásilkovna. To jsou všechno takoví baroni Prášilové. Je lepší zahrnout do expedičních poplatků kromě balného i pojistku, tu si dávat stranou a při ztrátě balíku z toho uhradit, než se nervovat s těmahle idiotama.
Btw. na Novinkách už něco vyšlo? Nikde nic nevidím :)
15. 2. 2022 16:13:43
https://webtrh.cz/diskuse/otresna-zkusenost-s-dpd-proplatili-ztratu-a-nasledne-si-po-2-mes-nechali-podepsat-prevzeti-a-chteji-vratit-penize-za-reklamaci/strana/2#reply1498066
cz_mawa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
15. 2. 2022 17:24:20
Napsal hampl.david;1640283
Vašku, já bych v první řadě ubral na těch cizích slovech, ubral bych na tom že tomu dopisu chceš dát nějakou "právnickou mluvu", vyhnul bych se tomu drsnějšímu osočování a vytváření závěrů.  Vyznívá to spíš komicky, než že to máš pevně v rukou. Už to, že jsi oslovil Novinky a veřejně tu dáš nahrávku hovoru ze zákaznické linky o tom dost vypovídá.
Stručně, jasně a slušně bych jim napsal vysvětlení situace. Jestli s nimi chceš bojovat už teď, tak si toho právníka najdi a on to udělá za tebe. Nebo neplať, počkej až se to někam posune a dej mu to potom.
Lépe bych to nenapsal. Sranda dopis. 
15. 2. 2022 17:24:20
https://webtrh.cz/diskuse/otresna-zkusenost-s-dpd-proplatili-ztratu-a-nasledne-si-po-2-mes-nechali-podepsat-prevzeti-a-chteji-vratit-penize-za-reklamaci/strana/2#reply1498065
Michal Pešat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 2. 2022 12:15:34
Přesně tak, dopis je akorát útočný, je z něj cítit ta naštvanost, přitom prachy máte v kapse a ještě se jim rozepisujete. Já bych byl fakt strohý, max 2-3 věty i s pozdravem...
16. 2. 2022 12:15:34
https://webtrh.cz/diskuse/otresna-zkusenost-s-dpd-proplatili-ztratu-a-nasledne-si-po-2-mes-nechali-podepsat-prevzeti-a-chteji-vratit-penize-za-reklamaci/strana/2#reply1498064
lada1979
verified
rating uzivatele
16. 2. 2022 19:45:22
Napsal vena.vaclav;1640287
Pevně v rukou to nemám,  není to jejich první "bota" , ale poprvé se mi je podařilo zcela lapit a vše jim ve své podstatě prokázat. Vyvrátit jim i všechny vytáčky i tu, že se přece v listopadu balík našel a proto doručili (nenašel) . A jde mi i o reklamu aby se vědělo jak podvádí, proto ty novinky.cz ... jako když to popíšu - můj pocit strašný ... tak tam má snad každej brutální hypo, bojí se cokoliv udělat a když něco podělají, vymejší co můžou, jak z toho vykluznout aby se na to nepřišlo a ojebat zákazníka. ... hlavně u toho podvádět, tvrdit a přehazovat důkazní břemeno na toho komu ztratí balík ... tak mám za to, že je celkem fér, až bude někdo googlovat, aby věděl jak to u nich opravdu chodí a co dělají za prasárny ...  ono je něco jinýho, když jim recenze dělá reklamka a když pak někdo vidí a slyší skutečnou realitu od zákazníků co posílají 3tis. balíků ročně ...a to se nadává na Českou poštu ? Stalo se tohle někomu u České pošty ? Myslím že ne... 
Tak u pošty se to stát nemůže, jelikož pokud by balík po vyřízení reklamace našli tak již nemají na doručovací poště v systému data pro doručení, takže se ti balík vrátí. Na druhou stranu mě pošta neskutečně vytáčí zamítáním reklamace rozbitého zboží s odůvodněním, že to bylo tak dobře zabaleno, že to oni rozbít nemohli, takže asi brzo půjdeme k soudu.
16. 2. 2022 19:45:22
https://webtrh.cz/diskuse/otresna-zkusenost-s-dpd-proplatili-ztratu-a-nasledne-si-po-2-mes-nechali-podepsat-prevzeti-a-chteji-vratit-penize-za-reklamaci/strana/2#reply1498063
Michal Pešat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 2. 2022 20:57:21
Napsal láďa1979;1640412
s odůvodněním, že to bylo tak dobře zabaleno, že to oni rozbít nemohli, takže asi brzo půjdeme k soudu.
větší blbost jsem ještě neslyšel :D
16. 2. 2022 20:57:21
https://webtrh.cz/diskuse/otresna-zkusenost-s-dpd-proplatili-ztratu-a-nasledne-si-po-2-mes-nechali-podepsat-prevzeti-a-chteji-vratit-penize-za-reklamaci/strana/2#reply1498062
lada1979
verified
rating uzivatele
16. 2. 2022 21:58:46
a to jsi ještě nediskutoval a absolventkou poštovního učiliště, že ulomit ucho od konvice se nemohlo ulomit jejich vinou, jelikož kdyby oni s balíkem házeli a nebo na něj spadl větší balík, tak by se ucho přece neulomilo do strany, ale bylo by vraženo dovnitř:)
16. 2. 2022 21:58:46
https://webtrh.cz/diskuse/otresna-zkusenost-s-dpd-proplatili-ztratu-a-nasledne-si-po-2-mes-nechali-podepsat-prevzeti-a-chteji-vratit-penize-za-reklamaci/strana/2#reply1498061
Michal Pešat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 2. 2022 22:46:03
Napsal láďa1979;1640422
a to jsi ještě nediskutoval a absolventkou poštovního učiliště, že ulomit ucho od konvice se nemohlo ulomit jejich vinou, jelikož kdyby oni s balíkem házeli a nebo na něj spadl větší balík, tak by se ucho přece neulomilo do strany, ale bylo by vraženo dovnitř:)
Já jsem vystudoval na SOSLS obor poštovnictví a bankovnictví, ale mám to s maturitou, takže až za nás budou marketing a programování dělat roboti můžu se přidat k bandě hlupců v uniformě :) Já vím, co za experty tam chodilo :)
16. 2. 2022 22:46:03
https://webtrh.cz/diskuse/otresna-zkusenost-s-dpd-proplatili-ztratu-a-nasledne-si-po-2-mes-nechali-podepsat-prevzeti-a-chteji-vratit-penize-za-reklamaci/strana/2#reply1498060
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit