Zadejte hledaný výraz...

Operátor buzeruje – jak postupovat?

Marek Hnátek
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
3. 11. 2013 18:30:58
Ahoj, před pár měsíci jsem se dohádal s U:fonem. Ve zkratce: byl jsem nespokojený se službami a neplatil je, načež operátor zaslal výpověd služeb, já ji akceptoval a vše včetně poplatku pro „vymáhací agenturu“ zaplatil a tím to považoval za vyřešené. Nicméně operátor si to za pár týdnů nějak rozmyslel a že služby běží dál... Vše jsem konzultoval s právníkem, jsem v právu. Teď mi došlo další výzva k platbě na služby, které měly být dávno zrušeny. Jak byste postupovali? Stížnost na ČTÚ?
3. 11. 2013 18:30:58
https://webtrh.cz/diskuse/operator-buzeruje-jak-postupovat/#reply961993
Lukas Charvat
verified
rating uzivatele
3. 11. 2013 18:59:32
Tohle podobný mi udělal vodafon. Před odletem do Anglie jsem u nich byl, že chci zrušit paušál, že ho v UK nevyužiju a ať mi řeknou kolik mám zaplatit abychom byli vyrovnaní. Zaplatil jsem, druhej den odletěl, a ty vyčůránci to nechali běžet dál, takže mi tam naskočil dluh za 8 měsíců. Neřešil jsem to nijak, prostě kdykoliv se řekne Vodafone, tak odrazuju, odrazuju a odrazuju.
3. 11. 2013 18:59:32
https://webtrh.cz/diskuse/operator-buzeruje-jak-postupovat/#reply961992
Marek Hnátek
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
3. 11. 2013 20:10:29
On to asi bude dělat každý operátor... Jde mi spíš o to, jak se jako zákazník bránit, když jsem jasně v právu. Respektive co mi může udělat ta „vymáhací agentura“, která po mě požaduje peníze za něco, na co nemá operátor nárok. Stojí mě to zbytečný čas.
3. 11. 2013 20:10:29
https://webtrh.cz/diskuse/operator-buzeruje-jak-postupovat/#reply961991
Way Up!
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 11. 2013 20:34:49
každopádně stížnost na ČTU je dobrý krok, jde o pár minut práce a Tobě neuškodí, naopak pomůže. Myslím, že je to nejefektivnější a nejjednodušší způsob, jak s legálními zloději bojovat...
3. 11. 2013 20:34:49
https://webtrh.cz/diskuse/operator-buzeruje-jak-postupovat/#reply961990
Marek Hnátek
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
11. 11. 2013 01:06:53
Díky za tipy. Řeším to znovu s právníkem. Stížnost na ČTÚ jsem podával 22. 10. Tento týden mi má přijít nějaké vyrozumění.
S U:fonem domluva veškerá žádná. Případné dotazy na jejich fanpage prostě smažou.
Teď jsem objevil web VašeStížnosti.cz, kterej vypadá nadějně a snad přijeme operátora k reakci.
11. 11. 2013 01:06:53
https://webtrh.cz/diskuse/operator-buzeruje-jak-postupovat/#reply961989
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit