Zadejte hledaný výraz...

Opakovaná reklamace

Ja340
verified
rating uzivatele
19. 1. 2014 13:16:02
no a to nejdůležitější tu nepadlo. Byl notebook kupován na ič nebo na koncáka?
19. 1. 2014 13:16:02
https://webtrh.cz/diskuse/opakovana-reklamace/strana/2#reply987209
Jeane
verified
rating uzivatele
19. 1. 2014 14:36:33
o Iču nic nevím, to je podnikateslká koupě se zárukou na rok? Tak to u mě není, mám záruku dva roky. A pročpak je to nejdůležitější?
19. 1. 2014 14:36:33
https://webtrh.cz/diskuse/opakovana-reklamace/strana/2#reply987208
Roman
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
19. 1. 2014 14:41:45
protože by pro vás Jeane platili jiné podmínky..
19. 1. 2014 14:41:45
https://webtrh.cz/diskuse/opakovana-reklamace/strana/2#reply987207
Jeane
verified
rating uzivatele
19. 1. 2014 14:54:48
Chtěla jsem se třeba i k tomu něco nového dovědět, když už to bylo vyslovené, ale pokud se mě to netýká, nemusí to být:).
19. 1. 2014 14:54:48
https://webtrh.cz/diskuse/opakovana-reklamace/strana/2#reply987206
Roman
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
19. 1. 2014 14:56:48
Jeane: např délka záruky...např. dTest: Nejčastější problémy - Nezávislé testy, víc než jen recenze
http://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/mam-zaruku-na-zbozi-zakoupene-na-ic/56
19. 1. 2014 14:56:48
https://webtrh.cz/diskuse/opakovana-reklamace/strana/2#reply987205
Jeane
verified
rating uzivatele
11. 4. 2014 15:56:02
Měla bych ještě jeden dotaz: znáte, máte někdo odkaz na vzor takového výpovědního dopisu? Jak ho mám formulovat, aby to bylo efektivní? Předem děkuji za echo.
11. 4. 2014 15:56:02
https://webtrh.cz/diskuse/opakovana-reklamace/strana/2#reply987204
Fados
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
11. 4. 2014 17:10:47
To jim stačí na pobočce sdělit při té třetí reklamaci. Pracovník by to měl připsat do toho reklamačního protokolu, že si přeješ odstoupit od smlouvy a vrátit peníze x).
11. 4. 2014 17:10:47
https://webtrh.cz/diskuse/opakovana-reklamace/strana/2#reply987203
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
11. 4. 2014 17:14:14
Jeane: stačí napsat:
odstupuji od smlouvy číslo... ze dne .. dle zákona ... vzhledem ke 3. stejné poruše výrobku a žádám o vrácení peněz na účet č. ...
Ve ..., dne ...
atp. Zaslat doporučeně prodejci (eshopu, atd.) nebo si nechat potvrdit převzetí přímo u prodejce na kopii tohoto dopisu.
11. 4. 2014 17:14:14
https://webtrh.cz/diskuse/opakovana-reklamace/strana/2#reply987202
Jeane
verified
rating uzivatele
11. 4. 2014 22:02:40
Moc děkuji za odpovědi! Pěkný víkend
11. 4. 2014 22:02:40
https://webtrh.cz/diskuse/opakovana-reklamace/strana/2#reply987201
Ja340
verified
rating uzivatele
12. 4. 2014 19:11:51
už to úplně vidím.
Reklamace se zamítá ,závada byla způsobena mechanickým poškozením. Díky prozákaznickému přístupu jsme Vám konektor vyměnili za nový bezplatně.
servis HP.
No a než to odejde znova tak skončí záruka :-)
12. 4. 2014 19:11:51
https://webtrh.cz/diskuse/opakovana-reklamace/strana/2#reply987200
Fados
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
12. 4. 2014 21:00:32
Jojo, jsou to někdy dobří vychcánci. Taky jsem si užil své, že bych mohl vyprávět: http://fadosuvzapisnik.blogspot.com/2013/12/nase-galeje-s-ts-bohemia.html
12. 4. 2014 21:00:32
https://webtrh.cz/diskuse/opakovana-reklamace/strana/2#reply987199
dave67
verified
rating uzivatele
9. 5. 2014 10:40:34
1) Může být přijatá reklamace zamítnuta z důvodu nepředložení správného dokladu o koupi? (všiml jsem si až po vyplnění rekl. protokolu)
2) Musím zboží např. vystavené na prodejně (v eshopu) prodat ? Jeden panáček si ze mě evidentně chce dělat srandu a chodit si každýho půl roku pro nové zboží.
9. 5. 2014 10:40:34
https://webtrh.cz/diskuse/opakovana-reklamace/strana/2#reply987198
Napsal dave67;1086201
1) Může být přijatá reklamace zamítnuta z důvodu nepředložení správného dokladu o koupi? (všiml jsem si až po vyplnění rekl. protokolu)
2) Musím zboží např. vystavené na prodejně (v eshopu) prodat ? Jeden panáček si ze mě evidentně chce dělat srandu a chodit si každýho půl roku pro nové zboží.
K reklamaci dokonce zadny doklad nepotrebujete, staci treba svedectvi o tom, ze zbozi bylo zakoupeno u vas.
To zbozi byste prodat mel, resp. vuci kazdemu zakaznikovi byste mel zachovavat stejne podminky, jinak by slo o diskriminaci.
9. 5. 2014 10:44:39
https://webtrh.cz/diskuse/opakovana-reklamace/strana/2#reply987197
dave67
verified
rating uzivatele
9. 5. 2014 11:33:13
Tak ještě jinak. Jak může zákazník prokázat, že se žárovkou svítil určitou dobu ? Žárovka má na obale uvedeno životnost 6000 hodin. On ji přijde reklamovat po cca 13 měsících, kdy je ta žárovka stejně na vyhození, protože už nedává požadovaný spektrum.
9. 5. 2014 11:33:13
https://webtrh.cz/diskuse/opakovana-reklamace/strana/2#reply987196
Napsal piero.sestak;1046030
Záruka je přeci přímo na zboží a ne na kupujícího;) Jinak, kdybyste měla problémy s uplatněním záruky, tak doporučuji:http://www.zaruku.cz/ ;)
Ne, to jste na omylu s tim, ze zaruka je na zbozi. Zaruka je na kupujiciho. Prodejem zbozi zaruka neprechazi autoamticky na noveho majitele, musi se postoupit pohledavka apod. takze prodavajici reklamaci s jinym clovekem, nez se kterym uzavrel kupni smlouvu vubec resit nemusi. Samozrejme spousta nakupu je anonymnich, tam samozrejme nelze prokazat kdo byl ucastnikem kupni smlouvy na strane zakaznika (typicke nakupy v obchodech), ale na internetu, kde mate uzavrenou kupni smlouvu s konkretnim zakaznikem by prodejce mohl odmitnout reklamaci resit s jinym clovekem, nez s tim, se kterym ma uzavrenou kupni smlouvu.
---------- Příspěvek doplněn 09.05.2014 v 11:42 ----------
Napsal Já;1077991
už to úplně vidím.
Reklamace se zamítá ,závada byla způsobena mechanickým poškozením. Díky prozákaznickému přístupu jsme Vám konektor vyměnili za nový bezplatně.
servis HP.
No a než to odejde znova tak skončí záruka :-)
Toto na mne jednou jeden prodejce zkousel, ze reklamace se neprojevila, presto dil preventivne vymenili. Nicmene po zjisteni toho stavu jsem odmitl vec prevzit s tim, ze v ni udelali zasah, ktery jsem si neobjednal a trvam na tom, aby tam dali puvodni dil. Ze neni mozne, aby svevolne upravovali, opravovali apod. vec, ktera je mym majetkem a kterou jsem si neobjednal. Jelikoz uz nebyl ten vymeneny dil k dispozici, tak nakonec pres souboj pravniku (mel jsem jejich sluzby zdarma, tak jsem do toho sel) mi vratili plnou cenu. Slo o mobilni telefon.
---------- Příspěvek doplněn 09.05.2014 v 11:43 ----------
Napsal dave67;1086220
Tak ještě jinak. Jak může zákazník prokázat, že se žárovkou svítil určitou dobu ? Žárovka má na obale uvedeno životnost 6000 hodin. On ji přijde reklamovat po cca 13 měsících, kdy je ta žárovka stejně na vyhození, protože už nedává požadovaný spektrum.
V prvnich 6ti mesicich nesete dukazni bremeno vy, jako prodejce. Vy musite prokazat, ze zakaznik vec nepouzival jak mel apod. Pote ten dalsi rok a pul je to uz na kupujicim. Takze vy muteze tu zarovku vratit, ze s ni svitil vice, nez je zivotnost a je na nem, aby prokazal, ze tomu tak nebylo.
9. 5. 2014 11:38:58
https://webtrh.cz/diskuse/opakovana-reklamace/strana/2#reply987195
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit