Zadejte hledaný výraz...

opakovaná reklamace mobilního telefonu

Roman Ptacek
verified
rating uzivatele
17. 2. 2011 18:42:16
Zakoupil jsem mobilní telefon v eshopu cesketelefony.cz, telefon mi rok fungoval bez problémů, až jednou přestal fungoval display. Poslal jsem ho tedy na reklamaci, za měsíc mi mobilní telefon přišel s tím, že se nejedná o závadu, že byl mobilní telefon pročištěn a znovu funguje jak má. Po spuštění telefonu opravdu fungoval jak měl, ale až do doby co jsem ho vypnul a zapnul, potom opět přestal fungovat display. Zaslal jsem ho tedy podruhé na reklamaci s tím, že jsem uvedl přesný popis závady. Za další měsíc mi mobil přišel s tím, že fungoval pět dní bez problémů a je bez závady. Opět jsem tedy zapnul telefon a po chvíli, mi to udělalo to samé jak již dvakrát. Chci se tedy zeptat jak bych měl postupovat? Napotřetí jim zaslat telefon aby ve výsledku oni tvrdili, že žádnou závadu nemá a já tak neměl nárok na vrácení peněz?
Díky za radu
17. 2. 2011 18:42:16
https://webtrh.cz/diskuse/opakovana-reklamace-mobilniho-telefonu/#reply610510
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit