Zadejte hledaný výraz...

Ohodnocení e-shopu

QMP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 7. 2013 16:47:29
Zdravím,
Chtěl bych slyšet nezávislé hodnocen na e-shop pokladny-vahy.cz
Díky a pokud možno konstruktivní kritiku
14. 7. 2013 16:47:29
https://webtrh.cz/diskuse/ohodnoceni-e-shopu/#reply922602
Milan Horník
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
14. 7. 2013 16:53:50
grafika predelat, 3sloupcovej layout je taky uz asi mimo
14. 7. 2013 16:53:50
https://webtrh.cz/diskuse/ohodnoceni-e-shopu/#reply922601
QMP
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 7. 2013 16:56:41
Napsal Milan Hornik;973046
grafika predelat, 3sloupcovej layout je taky uz asi mimo
OK díky ale co konkrétně předělat na grafice?
14. 7. 2013 16:56:41
https://webtrh.cz/diskuse/ohodnoceni-e-shopu/#reply922600
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 7. 2013 17:04:41
Mas to fajn, vykasli se na rady o modernich layoutech. Osobne kdyz vidim moderni eshop, zaviram ho. Zajima mne, abych dobre nakoupil a bylo to prehledne, ne muset vsechno hledat jako pitomec, jen proto, aby to vypadalo moderne.
14. 7. 2013 17:04:41
https://webtrh.cz/diskuse/ohodnoceni-e-shopu/#reply922599
Ja340
verified
rating uzivatele
14. 7. 2013 17:30:00
eshop jednoduchej a přehlednej. Cílíte na profíky a firmy. Tam se až tak na pěknou šablonu nehledí. Za mě nevýrazný shop, ale OK
14. 7. 2013 17:30:00
https://webtrh.cz/diskuse/ohodnoceni-e-shopu/#reply922598
Tomáš
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
14. 7. 2013 17:34:02
grafika je vedlejší, ale 3. sloupec je zbytečnej. Košík se dá hodit do hlavičky doprava, login box a poslední navštívené se dají hodit doleva. Tím získáš dost prostoru pro zvětšení fotek, například ... jinak když jsme u těch boxíků, tak fb a g+ samostatně je skoro zbytečný, sjednotil bych do jednoho
14. 7. 2013 17:34:02
https://webtrh.cz/diskuse/ohodnoceni-e-shopu/#reply922597
-pavel-
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 7. 2013 17:43:06
Bacha na ten odkaz na pagerank.cz ten bych osobně radši vyhodil, pro mě je to "linkfarma".
14. 7. 2013 17:43:06
https://webtrh.cz/diskuse/ohodnoceni-e-shopu/#reply922596
FAKAM
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
14. 7. 2013 17:59:04
Dizajn škaredý a ani prehľadné to nie je. Všetky informácie splývajú. Cena by mala byť hneď viditeľná.
To ako sú oddelené odkazy v kategóriách?
14. 7. 2013 17:59:04
https://webtrh.cz/diskuse/ohodnoceni-e-shopu/#reply922595
streetjelly
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
14. 7. 2013 18:57:31
Design z roku 2000. Odcházím jelikož nevím zdali majitel nezkrachoval před 13 lety a zdali mu pouze neběží webová prezentace.
14. 7. 2013 18:57:31
https://webtrh.cz/diskuse/ohodnoceni-e-shopu/#reply922594
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
14. 7. 2013 20:17:17
Design je sice slabší, ale zas taková hrůza to není. Hodně to kazí ta hlavička, která je opravdu amatérská. A těch asi 120 náhledu zboží a tuna textu na homepage taky působí, že tvůrce moc nepřemýšlí.
14. 7. 2013 20:17:17
https://webtrh.cz/diskuse/ohodnoceni-e-shopu/#reply922593
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 7. 2013 20:30:36
Martin Kejzlar : to je větší průšvih, než design... snaha "obchodníků" naplácat do eshopu všechno. Koho dneska baví prolízat desítky zboží, které jsou si jako vejce vejci podobné, liší se jen parametrem. Musí to zaujmout a to rozhodně není o designu, nebo počtu sloupců. S pravým sloupcem se dá moc dobře pracovat a já tvrdím, že moderní šablony jsou v tomhle hodně špatné, když roztáhnou produkt na celou obrazovku... Ale je třeba se zase zamyslet :-) Člověk dokáže sledovat spoustu věcí a já třeba přes pravý sloupec na eshopech nakoupil více, než by si tvůrce úžasné a COOL šablony pomyslel :-)
14. 7. 2013 20:30:36
https://webtrh.cz/diskuse/ohodnoceni-e-shopu/#reply922592
PourFem
verified
rating uzivatele
15. 7. 2013 08:15:21
Vykašlete se na rady o moderním designu. Já sám mám moderní design eshopu rád, a často ho tu radím, ale vy cílíte na jinou skupinu, a tam je tento design OK (většina velkoobchodů a jejich b2b systémy vypadají přesně takto).
Trochu bych oddělil ceny - původní cena, cena bez DPH a cena s DPH (ve výpisu kategorie). Navíc pro většinu Vašich zákazníků bude zajímavá cena bez DPH, tu bych zvýraznil nejvíce (ve výpisu kategorie i v detailu produktu). Košík - přesuňte ho nahoru na první pozici, když už ho máte ve sloupci.
Drobné faux pas - Na úvodní stránce, popis kategorie (pod rozcestníkem): "Text nebyl nalezen"
Detail produktu je celkem přehledný.
A vzhledem k zaměření bych se asi vykašlal na social plugin (FB a G+).
Za mně ale žádný velký průšvih.
15. 7. 2013 08:15:21
https://webtrh.cz/diskuse/ohodnoceni-e-shopu/#reply922591
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
15. 7. 2013 13:00:43
Pár rad - přihlašování a košík vyhoď z pravého sloupce a dej je do hlavičky. Pak se můžeš pravého sloupce zbavit a zbude ti víc místa na obsah. U výpisu zboží zvýrazni jednu cenu, původní cenu přeškrtni a použij třeba šedou, ať je méně výrazná. Aktuálně to máš řešené příšerně, protože lidi nutíš u každého produktu luštit tři ceny najednou, místo toho aby mohli jednoduše skenovat jednu cenu. Jestli chceš zvýraznit slevy, použij jednoduchý štítek -10% apod., který dáš přes obrázek. To je pár rad jak mít moderní e-shop, nic složitého a vše slouží k tomu, aby zákazníci lépe nakupovali. A teď k lekci webdesignu pro další diskutéry:
Napsal darksir;973048
Mas to fajn, vykasli se na rady o modernich layoutech. Osobne kdyz vidim moderni eshop, zaviram ho. Zajima mne, abych dobre nakoupil a bylo to prehledne, ne muset vsechno hledat jako pitomec, jen proto, aby to vypadalo moderne.
Ano, vykašli se na moderní postupy, na věci co se postupem času vyvinuly, protože fungují prokazatelně lépe než staré metody. Třísloupcové layouty jsou tradice, co na tom že jsou nepraktické, nepřehledné a plýtvají místem! K čertu s modernou, já to mám stejně, když vidím fialové puntíky, tak hned utíkám pryč, ať jde o cokoliv. Je to racionální? Ne, ale je to osobní zkušenost, a když řeknu že já něco dělám/nedělám, tak má pak můj názor hned větší váhu, že? Nebavíme se o umění, ale o dobře fungujícím obchodu. Což tenhle zrovna není.
Tvými slovy, tohle je pěkně pitomý příspěvek, nejen že nepomáháš, ale naopak škodíš. Pokud něčemu vůbec nerozumíš, neraď. Ne že by v tomhle tématu byly nějaké úžasné rady, ale třísloupcový layout má několik zásadních problémů, díky kterým se v moderních a úspěšných e-shopech dávno nepoužívá. Pokud na nějakém e-shopu musíš hledat jako pitomec, asi je to způsobeno dalšími problémy a ne jen layoutem.
@PourFem: Je třeba si utřídit priority a je pravda že když není design naprosto tragický a u tématu na něm moc nezáleží, tak se nemusí řešit jako první. Je ale ignorance říkat aby se na to úplně vykašlal. To že mají podobně mizerné weby i ostatní by mělo být hnacím motorem být lepší a mít web, který zákazníkovi zprostředkuje zboží kvalitněji.
15. 7. 2013 13:00:43
https://webtrh.cz/diskuse/ohodnoceni-e-shopu/#reply922590
PourFem
verified
rating uzivatele
15. 7. 2013 13:29:32
Napsal Petr Široký;973401
@PourFem: Je třeba si utřídit priority a je pravda že když není design naprosto tragický a u tématu na něm moc nezáleží, tak se nemusí řešit jako první. Je ale ignorance říkat aby se na to úplně vykašlal. To že mají podobně mizerné weby i ostatní by mělo být hnacím motorem být lepší a mít web, který zákazníkovi zprostředkuje zboží kvalitněji.
Nepolemizuji, nicméně myšleno to bylo spíše tak, že tato určitá skupina zákazníků je řekněme konzervativní, a zde najde věci tak, jak je zvyklá. Osobně 3-sloupcový layout přímo nesnáším. A ta moje rada, aby se vykašlal na řeči ohledně moderního vzhledu - máte pravdu, mohl jsem to napsat lépe. Nemyslel jsem to totiž tak, aby vzhled vůbec neřešil, ale tak, že v tomto případě není nutné mít vzhled dle posledních moderních trendů. Koneckonců ve své odpovědi se od té Vaší zase tak moc neliším ;-)
15. 7. 2013 13:29:32
https://webtrh.cz/diskuse/ohodnoceni-e-shopu/#reply922589
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 7. 2013 13:48:31
Petr Široký : teď jsem se zasmál :-) takže ony určitě nové šablony, designy a layouty vznikají proto, že jsou prokazatelně lepší v prodejnosti. Vůbec to není proto, že nové firmy chtějí také prodávat grafiku a šablony a kdyby všem stačila 5 let stará šablona, umřeli by prodejci designu hlady... Je to jako s hadrama. Proč nosit jeden svetr dva roky, když hřeje, funguje a líbí se. Raději si koupím každý měsíc nový, abych byl COOL.
Umím si představit, že u webů zacílených na teenagery má layout a grafika obecně nějaký smysl. Ale skupině, na kterou cílí tenhle web je nějaký třetí sloupec docela u p-dele, tu zajímá, co ta váha umí a kolik stojí. To, co tady povídáte jsou klíny do hlavy, které eshopistům valí různí poradci a dodavatelé řešení. Sortiment na nic, popisky na nic, ceny na nic, hlavně mít jednosloupcový layout a nejnovější engine eshopu :-)
Přitom paradoxně největší eshopy po celém světě mají nejhnusnější design bez špetky extravagantní grafiky. Jde hlavně o to, prezentovat zboží a nerušit uživatele nějakou omalovánkou.
Samozřejmě tím nepopírám tvrzení o tom, že na slevy je lepší mít štítek přes obrázek, než nějaké šílené popisky. Že je lepší cenu zobrazit nějak lépe, než nápisem cena za kus bez DPH u každého náhledu, apod. Ale toto není o modernosti eshopu, toto podporovaly eshopy už před 5ti lety. Jde spíš o to rozložení, které dneska většina obchodů používá. Člověk je z toho klikání za 10 sekund tak otrávený, že odchází. A není to jen můj názor, vypozoroval jsem to u většiny lidí, se kterými jsem se o tom bavil. Nakonec, v ČR 90% zákazníků nakupuje podle ceny a výše poštovného. Takže když budete mít eshop v podobě tabulky EXCELU, s políčky pro vložení počtu kusů a nabídnete to, co zákazník hledá, za cenu, která bude nižší, než konkurence a současně nebudete vyloženě "podezřelý", tak stejně všichni nakoupí u Vás. Takže leštit si eshop uživatel může až něco prodá. Do té doby bych hledal chybu spíše v obsahu, než formě a utrácel peníze, čas a upíral své síly spíše na něj. Tvrdím, že design je funkční a až na pár dobrých rad bych ho více neřešil.
---------- Příspěvek doplněn 15.07.2013 v 13:50 ----------
A já prostě tvrdím, že pravý sloupec je nejlepší marketingový nástroj na eshopu a ten, kdo se o něj dobrovolně připraví, je hlupák :-)
---------- Příspěvek doplněn 15.07.2013 v 13:52 ----------
Ale samozřejmě bych do něj umístil jiné věci, než přihlašovací formulář a hledat... Nicméně ani ty tam vůbec nevadí a tazatel je může přemístit později, až pravý sloupec naplno využije.
15. 7. 2013 13:48:31
https://webtrh.cz/diskuse/ohodnoceni-e-shopu/#reply922588
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit