Zadejte hledaný výraz...

Odvolání proti neuznání reklamace

SilentSight
verified
rating uzivatele
(44 hodnocení)
2. 5. 2014 17:42:19
Zdravím všechny přítomné s žádostí o radu. Nebyla mi uznána reklamace notebooku s odůvodněním ze strany výrobce (SAMSUNG) na nevhodné mechanické zacházení s notebookem - panty víka se všelijak kroutí a notebook pomalu ani nedrží zavřený. S notebookem bylo vždy zacházeno opatrně a tak se mi toto rozhodnutí nelíbí.
Chci se zeptat, zda nemáte někdo k dispozici vzor dokumentu pro "odvolání" o neuznání reklamace přímo pro zaslání výrobci ve kterém zdůvodním, proč s tímto rozhodnutím nesouhlasím a upozorním na další případné kroky - posouzení stavu výrobku soudním znalcem, atd.
Díky za každou radu
2. 5. 2014 17:42:19
https://webtrh.cz/diskuse/odvolani-proti-neuznani-reklamace/#reply1020021
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
2. 5. 2014 17:56:01
Na to není vzor, to si napiš sám.
Nesouhlasím s odůvodněním reklamace, s notebookem bylo vždy zacházeno dle instrukcí, atd...
Koneckonců musí prodejce, resp. servis prokázat, že jsi s ním nevhodně zacházel, ne naopak.
2. 5. 2014 17:56:01
https://webtrh.cz/diskuse/odvolani-proti-neuznani-reklamace/#reply1020020
kobl
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 5. 2014 18:26:50
Nemyslím si, že to je tak jak říká Caesar. Servis reklamaci neuznal, vy se proti tomu můžete ohradit. Oni Vám to opět vrátí že na tom trvají. Vy si budete muset udělat znalecký posudek (jelikož toho znalce platíte, bude na Vaší straně). Servis si udělá svůj odhad, který zase bude v jeho prospěch.
S tímto budete muset jít k soudu, kde se to pak vyřeší.
Alespoň jsem to takhle vždy slyšel z mého oboru (neuznanou reklamaci mám ale za těch x-let pouze jednu a bylo to vyřešeno relativně v klidu). Upozorňuji ještě, že vyhrožováním ČOI to stejnak nezlepší. Prodejci může zkontrolovat postup reklamace, samotný verdikt, zda máte či nemáte právo oni neurčí = prodejce může dostat max. pokutu za špatně vyplněný reklamační formulář, Vám to nepřinese nic.
2. 5. 2014 18:26:50
https://webtrh.cz/diskuse/odvolani-proti-neuznani-reklamace/#reply1020019
Nejsme na Slovensku, kde je dukazni bremeno na prodejci. U nas je jen sest mesicu, pak uz je to na zakaznikovi. Prodejci proste staci rict ne, nemusi ani nic posilat, nemusi ani delat nejake velke vyjadreni a je pak na zakaznikovi, aby prokazal opak. Samozrejme pokud to prokaze, ma narok na nahradu nakladu.
2. 5. 2014 18:47:01
https://webtrh.cz/diskuse/odvolani-proti-neuznani-reklamace/#reply1020018
Ox
verified
rating uzivatele
3. 5. 2014 06:07:10
podívej se na diskuze zda stejný problém (panty) s tvým typem notesu neměli i další pročti i zahraniční fora já jsem to podobně udělal s TV a zabralo to na ně moc dobře o tom věděli a jen to skusili neuznat což je pochopitelné možná ti to pomůže.
Jinak tahanice nemají cenu to si raději vykoumej nějako krádež třeba z auta před obchodákem...
3. 5. 2014 06:07:10
https://webtrh.cz/diskuse/odvolani-proti-neuznani-reklamace/#reply1020017
Dominique
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
3. 5. 2014 15:05:29
pokud prodejce reklamaci neuzna, tak pak nasleduje civilni zaloba k soudu o vracen penez nebo uvedeni veci do puvodniho stavu. Kde se chcete odvoavat?
3. 5. 2014 15:05:29
https://webtrh.cz/diskuse/odvolani-proti-neuznani-reklamace/#reply1020016
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit