Zadejte hledaný výraz...

ochrana Eshopů před fake objednávkama

p@ch
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
8. 2. 2011 11:21:27
Přesně, několikrát se nám stalo, že proběhlo telefonické ověření, vše OK, ale balíček se stejně vrátil s připomínkou od přepravce - odmítnuté převzetí.
Když se nám takové zboží vrátí, jsem v podstatě rád, stálo mě to jen poštovné. Protože evidujeme ještě jeden druh "fake" objednávek, a ten nás stojí daleko více. Zákazník si objedná třeba 10 položek zboží, ale prý měl v balíku jen 9 ks. A buď mu chybějící zboží pošleme (i když nechybělo, to jsem si jistý, osobně jsem to v jednom případě balil), nebo nám vrátí celou objednávku zpět s tím, že bude chtít vrátit peníze v zákonné lhůtě.. Má tohle řešení?
8. 2. 2011 11:21:27
https://webtrh.cz/diskuse/ochrana-eshopu-pred-fake-objednavkama/strana/5#reply599029
pach: zkontrolovat zda vaha baliku odpovidatla 10ti polozkam a pokud ano, tak at se soudi.
8. 2. 2011 11:30:01
https://webtrh.cz/diskuse/ochrana-eshopu-pred-fake-objednavkama/strana/5#reply599028
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit