Zadejte hledaný výraz...

"Objektivní" kritika webu eHelpDesk.cz

MyVivo.cz
verified
rating uzivatele
28. 1. 2013 11:29:07
Dobrý den,
mohu Vás poprosit o kritiku webu (sem do diskuse nebo na e-mail), především tedy grafiky a přehlednosti. Jedná se o web HelpDeskové aplikace www.ehelpdesk.cz
Děkuji
Štěpán Brandl
stepan.brandl@ehelpdesk.cz
eHelpDesk
28. 1. 2013 11:29:07
https://webtrh.cz/diskuse/objektivni-kritika-webu-ehelpdesk-cz/#reply858638
Marp
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 1. 2013 11:34:44
Hezké, čisté!
28. 1. 2013 11:34:44
https://webtrh.cz/diskuse/objektivni-kritika-webu-ehelpdesk-cz/#reply858637
matusy
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
28. 1. 2013 11:35:21
- Väšie písmo, alebo riadkovanie. Poprípade aj aj.
- Ten text sa mi nechce čítať. Vyhodil by som ten obrázok na pravo a radšej rozumne rozmiestnil hlavné texty.
Pripomienkovanie tohoto webu by bolo asi na dlhšie, ako vytvorenie nového návrhu :(
Každopádne je to vcelku hrôza.
28. 1. 2013 11:35:21
https://webtrh.cz/diskuse/objektivni-kritika-webu-ehelpdesk-cz/#reply858636
Ahoj, asi bych zkusil změnít odstín zelené, možná i jinou barvu.Ta v hlavičce je trošku vyblitá a tlačítka v obsahu (Aplikace eHelpDesk, Technická podpora, ...) se moc dobře nečtou. Rozložení obsahu mi připadá divné, zkusil bych to jinak uspořádat a hlavně jak jsou dole ty 4 odstavce - A, B, C, D, tak je nepříjemné to číst přes celou šířku, dej dva a dva vedle sebe ; )
Zkus na tom ještě zapracovat a bude to good...
28. 1. 2013 11:39:04
https://webtrh.cz/diskuse/objektivni-kritika-webu-ehelpdesk-cz/#reply858635
Ixtein
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
28. 1. 2013 11:39:06
Mě se to líbí, jen toho textu je na mě na první stránce moc. Tam bych je shrnula nabízené služby a nějaké podrobnější texty - jako ty scénáře spolupráce bych hodila až na další stránky. Je fakt pravda, že když sem viděla, kolik textu tam je, tak se mi nechtěly číst ani ty úvodní body.
28. 1. 2013 11:39:06
https://webtrh.cz/diskuse/objektivni-kritika-webu-ehelpdesk-cz/#reply858634
sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
28. 1. 2013 11:41:56
Je to typický design za dva litry. Marně hledám alespoň jeden prvek z pohledu zákazníka, který by se mi tam líbil, pardon :)
28. 1. 2013 11:41:56
https://webtrh.cz/diskuse/objektivni-kritika-webu-ehelpdesk-cz/#reply858633
Gavarilo
verified
rating uzivatele
28. 1. 2013 11:43:47
Jiný odstín zelené a je to celkem pěkné. Osobně bych ještě text ve footeru víc odsadil od horního okraje. Ale něco tomu ještě chybí, nějaký kontrast k té všudypřítomné bílé a zelené.
28. 1. 2013 11:43:47
https://webtrh.cz/diskuse/objektivni-kritika-webu-ehelpdesk-cz/#reply858632
FAKAM
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
28. 1. 2013 12:48:07
Veľmi zelené. Veľmi veľa textu na pohľad, ktorý sa nechce čítať.
Zbytočne veľká medzera footer.
28. 1. 2013 12:48:07
https://webtrh.cz/diskuse/objektivni-kritika-webu-ehelpdesk-cz/#reply858631
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
28. 1. 2013 15:24:16
Vidím chybičku v zarovnání v horní části webu. Hrany nesedí.
28. 1. 2013 15:24:16
https://webtrh.cz/diskuse/objektivni-kritika-webu-ehelpdesk-cz/#reply858630
MyVivo.cz
verified
rating uzivatele
28. 1. 2013 20:08:29
Děkuji za Vaše připomínky, pokusím se je zapracovat a opět Vás poprosit!
Děkuji všem! Moc!
Š.
28. 1. 2013 20:08:29
https://webtrh.cz/diskuse/objektivni-kritika-webu-ehelpdesk-cz/#reply858629
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
28. 1. 2013 21:51:01
Nepřehledné, nepromyšlené, špatná práce s obsahem i grafikou. Absence zkušeného designéra pak má za následek podobné výsledky - proto bych si pořídil nějakou kvalitní šablonu, na které se nedá moc zkazit, a zaměřil se na jasný a stručný obsah. Není to hezké, není to dobré, a není to příliš funkční, je to podprůměrný web. Hlavní strana trpí naprosto naivní představou, že návštěvníci budou číst všechny texty, které jsou tam připravené. Zároveň je velmi problematický i design s mizerným kontrastem písma (všudypřítomná světlá zelená není dobré pozadí pro bílý text, je to otravné) a ledabyle naházeným obsahem, kde je řada věcí zbytečná, nebo špatně uspořádaná.
Pár rad - přeuspořádat celý zelený vršek. Login nepatří mezi regulérní položky menu, je to nesmysl. Malý bílý text na světle zelené nejde přečíst (a text také žádná sláva), naprosto nesmyslně jsou tam sociální ikonky (mimochodem nic na první pohled nevypadá jako aktivní prvek, od ikonek po kategorie služeb níže), zakoupená grafika je zubatá a spíš bych ji přesunul vlevo a zkrácený text vpravo od ní. Větu "HelpDesk to je eHelpDesk.cz" bych co nejdřív smazal, doufám že to není nápad jak se skutečně prezentovat.
Na tak malém webu je drobečková navigace zbytečná a na hlavní stranu nepatří vůbec, plýtvá se místem. Jednotlivé služby jsou zbytečně masivní (příliš grafiky), opět špatně čitelné, nevýrazné a není vidět že na ně jde kliknout, nejsou to vůbec tlačítka nebo odkazy, zelené pozadí vypadá jen jako kosmetický doplněk. Kupka textu pod tím, výhody a další věci jsou něco, co nikdo nebude chtít číst, pokud ho to skutečně nebude zajímat, a texty typu "Jednoduché ovládání, Dokumentace a následné vyhodnocování požadavků, E-mailové upozornění" jsou spíš humorné.
A zásadní problém je v tom, že web by vlastně měl být rozdělen na několik částí svým obsahem, protože na jednu stranu nabízí aplikaci, potom samostatné služby a ještě konzultace. To by byly 3 body, na kterých bych obsah stavěl. Ne na hromadě seznamů a nicneříkajících textů. Bohužel je očividné že tvůrce webu neví co od něj chce a zároveň ho neumí zacílit na potenciální zákazníky. Snad tedy tahle kritika pomůže. Nejde o ladění detailů, tady se musí znovu začít v samotných základech.
// Pornonájem technické podpory (jeden z překlepů na hlavní straně) nezní špatně.
28. 1. 2013 21:51:01
https://webtrh.cz/diskuse/objektivni-kritika-webu-ehelpdesk-cz/#reply858628
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit