Zadejte hledaný výraz...

O co vše se stará správce AdWords

Jannie
verified
rating uzivatele
30. 9. 2008 19:01:49
O co vše se stará správce AdWords? Kolik se mu platí měsíčně a jak se dá kontrolovat, že svojí práci odvádí dobře?
30. 9. 2008 19:01:49
https://webtrh.cz/diskuse/o-co-vse-se-stara-spravce-adwords/#reply134365
lupo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 9. 2008 19:39:33
Pomáhá Ti správně zacílit inzeráty pomocí klíčových slov, časově, geograficky.. Vymýšlí poutavé inzeráty obsahující call to action.. Obvykle se vyvaruje chyb, které by znamenaly, že budeš pozice na daná klíčová slova přeplácet.
Plánuje kampaň, pomůže Ti odhadovat poptávku, vyhledává nové reklamní příležitosti v obsahové síti.
Pokud si domluvíte konkrétní cíle (počty konverzí, pozice, počty prokliků za cenu, apod.), upravuje kampaně tak, aby cíle splnil.
Pro maximální kontrolu je vhodné sdílet se správcem přístup k účtům v AdWords, Skliku, apod., dbát na správné tagování inzerátů a nainstalovat/zpřístupnit měření Google Analytics.
Jaké služby Ti správce nabídne záleží na možnostech rozpočtu/objemu reklamy a typu Tvého webu (e-shop, poptávkový, branding).
Cena za správu se může pohybovat v řádech 10-30 % z reklamního rozpočtu. U menších webů se vyplatí spíše jednorázové audity, konzultace a úpravy.
30. 9. 2008 19:39:33
https://webtrh.cz/diskuse/o-co-vse-se-stara-spravce-adwords/#reply134364
Martin
verified
rating uzivatele
30. 9. 2008 20:49:46
Napsal Jannie;121848
O co vše se stará správce AdWords? Kolik se mu platí měsíčně a jak se dá kontrolovat, že svojí práci odvádí dobře?
Strategia > Exekucia > Reporting a tak dokola. :rolleyes:
30. 9. 2008 20:49:46
https://webtrh.cz/diskuse/o-co-vse-se-stara-spravce-adwords/#reply134363
Simon
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
30. 9. 2008 22:39:50
Sledovat se to dá snadno, sleduješ počet konverzí přes AdWords, spočítáš si zisk, odečteš náklady na kampaň a administrátora, pokud je výsledek záporný, kampaň je špatná nebo nemá smysl
30. 9. 2008 22:39:50
https://webtrh.cz/diskuse/o-co-vse-se-stara-spravce-adwords/#reply134362
lupo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 10. 2008 16:23:59
Napsal Šimon;121974
Sledovat se to dá snadno, sleduješ počet konverzí přes AdWords, spočítáš si zisk, odečteš náklady na kampaň a administrátora, pokud je výsledek záporný, kampaň je špatná nebo nemá smysl
Tohle je hodně zjednodušené. Samozřejmě pokud teprve buduješ web nebo se úzce specializuješ (nemáš tak velkou poptávku), nemusí být kampaň ihned zisková. Záleží to na typu webu, použitelnosti, konkurenci.. Je vhodné si stanovit cíle (krátkodobé, střednědobé, ..) a sledovat, jestli k nim kampaň (a web) směřuje.
Je to podobně jako s malou firmou, tam jsi taky po založení nějakou dobu ve ztrátě, ale důležité je, jestli směřuješ k zisku (výhledově). Další věc je, že pro někoho není zisk tou nejdůležitější motivací (vím, že to zní webtržníkům zvláštně, ale existují takové případy :)
1. 10. 2008 16:23:59
https://webtrh.cz/diskuse/o-co-vse-se-stara-spravce-adwords/#reply134361
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
1. 10. 2008 17:59:28
Napsal lupo;122205
Tohle je hodně zjednodušené
je to dobre zjednodusene
malo zjednodusene by nebylo zjednodusene
1. 10. 2008 17:59:28
https://webtrh.cz/diskuse/o-co-vse-se-stara-spravce-adwords/#reply134360
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit