Zadejte hledaný výraz...

Nový Google, FB nebo něco většího?

Lebeda
verified
rating uzivatele
5. 6. 2013 17:49:05
Možná jste o tom už slyšeli, rozjíždí se nový projekt, který má za cíl zjednodušit a zefektivnit dopravu, ale i jiné oblasti života. Jedná se o aplikaci Liftago. Nejsem si jistý, jestli o něm víte vše potřebné, jestli znáte všechny jeho výhody a nevýhody? Máte dostatek informací, abyste mohli tento projekt posoudit?
V první fázi má za cíl zjednodušit a zefektivnit přepravu taxíkem. Kolem taxi se točí hodně peněz. Jak to bude fungovat? Pokud budete chtít taxík, vytáhnete mobil, pár kliknutím si ho objednáte, zobrazí se vám kde je, za jak dlouho bude u vás, kolik zaplatíte. Nasednete a můžete kontrolovat, jestli s vámi děla okružní jízdu po kraji nebo jede přímo do místa určení. Pak budete moci taxikáře ohodnotit. Šmejdi brzo vypadnou. Díky zefektivnění se taxi možná zlevní.
Služba bude celosvětová, takže např. v Egyptě si objednáte taxíka v češtině. Taxikáři přijde zpráva v příslušném jazyce, nemusíte se složitě dohadovat, kam chcete jet. Taxíky jsou jen začátek. Další aplikace budou ještě lepší.
Znám zakladatele projektu, vím některé informace, které ještě nejsou oficiálně zveřejněny, takže se na věc můžu dívat komplexněji. Podle mě to pohne světem, podobně jako Google nebo FB. Jeho osobnost je pro mě zárukou kvality a serióznosti. Byl vyhlášen podnikatelem roku Ústeckého kraje.
Jak na tom vydělat? Za každou jízdu taxikář zaplatí cca 20Kč. 50% půjde firmě, 50% půjde lidem, kteří aplikaci šíří. Je to komunitní podnikání. Je zvolen tento způsob, protože taxikáři se ptali kolik lidí to používá. Firma řekla, že zatím nikdo. Na to jim taxikář odpověděl, že mají přijít až v tom bude 20 000 zákazníku. Lidé se zase ptali kolik taxíků už to má...
Zisk se generuje z jednotlivých jízd, nejsou žádné vstupní poplatky, používání aplikace je zdarma.
Evoluci nezastavíme. Stojíme u zrodu něčeho velkého. Teď záleží, jestli si ukousneme co nejvíc nebo si tuto šanci necháme utéct.
Pokud vám to dává smysl, kontaktujte mě a můžeme se domluvit na další spolupráci.
5. 6. 2013 17:49:05
https://webtrh.cz/diskuse/novy-google-fb-nebo-neco-vetsiho/#reply909487
Lepší pro byznys je uz jenom adcash, co vam dava reklamy pred prijetim hovoru...
5. 6. 2013 17:52:31
https://webtrh.cz/diskuse/novy-google-fb-nebo-neco-vetsiho/#reply909486
Lebeda
verified
rating uzivatele
5. 6. 2013 17:59:52
Napsal Radek O.;958274
Lepší pro byznys je uz jenom adcash, co vam dava reklamy pred prijetim hovoru...
Přečetl jste si příspěvek celý? Co konkrétně se Vám nezdá?
5. 6. 2013 17:59:52
https://webtrh.cz/diskuse/novy-google-fb-nebo-neco-vetsiho/#reply909485
Jakub Petz
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
5. 6. 2013 18:00:03
Cena 14,90 za KM je už tak nízká, že někteří taxikáři říkají, že za tyto dumpingové ceny nemohou jezdit (a 50% na 50%, tak buď ceny nadsadí nebo bude taxi jezdit zadarmo). A nyní neexistuje aplikace na objednání taxi? (Modrý anděl, AAA ...)
5. 6. 2013 18:00:03
https://webtrh.cz/diskuse/novy-google-fb-nebo-neco-vetsiho/#reply909484
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
5. 6. 2013 18:09:23
To nemá budoucnost všude. Třeba u nás ve Znojmě je tento systém absolutně nevyužitelný, protože:
- taxikáři vedou mezi sebou cenovou válku
- v podstatě všichni jezdí město za 50 - 60 Kč, jedno kolik km (přeprava v rámci města)
- jezdí okolí za 70 Kč (přeprava předměstí - město nebo naopak)
- jezdí za dumpingové ceny i delší trasy, např. 8 km za 110 - 150 Kč.
20 Kč z jízdy by tedy už na propagaci dát nemohli. Tento stav trvá už několik let a určitě se v brzké budoucnosti měnit nebude.
5. 6. 2013 18:09:23
https://webtrh.cz/diskuse/novy-google-fb-nebo-neco-vetsiho/#reply909483
Lebeda
verified
rating uzivatele
5. 6. 2013 18:10:27
Napsal PeJak;958278
Cena 14,90 za KM je už tak nízká, že někteří taxikáři říkají, že za tyto dumpingové ceny nemohou jezdit (a 50% na 50%, tak buď ceny nadsadí nebo bude taxi jezdit zadarmo). A nyní neexistuje aplikace na objednání taxi? (Modrý anděl, AAA ...)
Ano aplikace v současné době existují, ale žádná není celosvětová. Většina je zaměřena pouze na jedno město. Nejvíce používají taxi lidé, kteří v městě nebydlí, případně cizinci, kteří město neznají. Až pak jsou lidé, kteří v městě bydlí. Tímto je aplikace unikátní.
Poplatek 20Kč je za celou jízdu. Pokud se nepletu, tak taxíkář uvidí, kde se zákazník nachází a kam chce jet. Pokud pro něj vzdálenost nebude vyhovující, objednávku nemusí přijmout. Taxikář může aplikaci šířit také a může mít peníze z každé jízdy každého konkurenta.
---------- Příspěvek doplněn 05.06.2013 v 18:27 ----------
Napsal Caesar;958289
To nemá budoucnost všude. Třeba u nás ve Znojmě je tento systém absolutně nevyužitelný, protože:
- taxikáři vedou mezi sebou cenovou válku
- v podstatě všichni jezdí město za 50 - 60 Kč, jedno kolik km (přeprava v rámci města)
- jezdí okolí za 70 Kč (přeprava předměstí - město nebo naopak)
- jezdí za dumpingové ceny i delší trasy, např. 8 km za 110 - 150 Kč.
20 Kč z jízdy by tedy už na propagaci dát nemohli. Tento stav trvá už několik let a určitě se v brzké budoucnosti měnit nebude.
Ano toto je pádný důvod. Navíc musí platit dispečinku nehorázné sumy. Přesto si myslím, že by bylo pro taxikáře vhodné se registrovat. Lidé tuto aplikaci začnou používat (pro mnoho lidí je volání problém). Taxikář, tak bude mít jistotu, že nezaspal dobu. Registrace spočívá pouze ve vyplnění emailu.
Nebo taxikář může chytit šanci za pačesy, podílet se na šíření aplikace. Oslovit své zákazníky, často jsou z jiných měst, ti si aplikaci odvezou domů, třeba i do jiného státu. Taxikář bude mít do konce života z každé jeho další jízdy peníze. Pokud je nezaregistruje on, udělá to někdo jiný.
5. 6. 2013 18:10:27
https://webtrh.cz/diskuse/novy-google-fb-nebo-neco-vetsiho/#reply909482
pominu ze to ma byt v nabidkach, tak hlavne ta jistota globalniho uspechu. podnikal roku v cr nam chce opravovat dalnice zpusobem ktery je dlouhodobe k nicemu takze fakt ze za tim stoji ustecky podnikatel nic neznamena. ale.drzim palce.
5. 6. 2013 18:32:10
https://webtrh.cz/diskuse/novy-google-fb-nebo-neco-vetsiho/#reply909481
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
5. 6. 2013 18:43:11
Obchodní zástupce nám tu reklamou zadarmo tlačí propagaci projektu. Navíc zrovna uvedený příklad Egypta a dalších podobných zemí, Asií počínaje, přes Afriku až po Jižní Ameriku je zcela mimo mísu. Místní taxikáři si hlídaj rita a pozice tisíckrát víc než v ČR a na podobné aplikace hodí bobek. Myšlenka to je sice zajímavá, fajn nápad, ale pochybuji na šanci jeho úspěchu.
5. 6. 2013 18:43:11
https://webtrh.cz/diskuse/novy-google-fb-nebo-neco-vetsiho/#reply909480
Lebeda
verified
rating uzivatele
5. 6. 2013 18:47:18
Napsal Radek O.;958302
pominu ze to ma byt v nabidkach, tak hlavne ta jistota globalniho uspechu. podnikal roku v cr nam chce opravovat dalnice zpusobem ktery je dlouhodobe k nicemu takze fakt ze za tim stoji ustecky podnikatel nic neznamena. ale.drzim palce.
Za špatné umístění se omlouvám, po přečtení nadpisů předchozích témat jsem usoudil, že sem patří.
Aplikace ještě nebyla spuštěna a je registrováno přes 45 000 lidí na celém světě. Firma zakladatele projektu Martina Hausenblase má obrat kolem 400mil/rok. Záruka úspěchu to není. Investoval do toho opravdu velké peníze. Vývoj aplikací, vyřešení právních záležitostí v jednotlivých státech není jednoduché. Vzhledem k inovačnosti a vize do budoucna tomuto projektu věřím. Děkuji.
---------- Příspěvek doplněn 05.06.2013 v 18:55 ----------
Napsal astrolog;958305
Obchodní zástupce nám tu reklamou zadarmo tlačí propagaci projektu. Navíc zrovna uvedený příklad Egypta a dalších podobných zemí, Asií počínaje, přes Afriku až po Jižní Ameriku je zcela mimo mísu. Místní taxikáři si hlídaj rita a pozice tisíckrát víc než v ČR a na podobné aplikace hodí bobek. Myšlenka to je sice zajímavá, fajn nápad, ale pochybuji na šanci jeho úspěchu.
Jsem jeden z těch 45 000 registrovaných v projektu. Úmysl tohoto příspěvku byl říct vám o nové příležitosti. A samozřejmě vlastní prospěch. Příkladem Egypta jsem chtěl ukázat jazykovou bariéru.
Je pravda, že poměry v Asií, Africe atd. neznám, ale proč by na to hodili bobek? Pokud jim budou samy chodit objednávky od cizích lidí, proč by toho nevyžili? Pokud nebudou registrovaní a konkurent ano, dostane zakázku on. Proč by si příležitost nechali ujít?
5. 6. 2013 18:47:18
https://webtrh.cz/diskuse/novy-google-fb-nebo-neco-vetsiho/#reply909479
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 6. 2013 11:26:07
Napsal Lebeda;958291
...Navíc musí platit dispečinku nehorázné sumy. Přesto si myslím, že by bylo pro taxikáře vhodné se registrovat. Lidé tuto aplikaci začnou používat (pro mnoho lidí je volání problém). Taxikář, tak bude mít jistotu, že nezaspal dobu. Registrace spočívá pouze ve vyplnění emailu.
Nebo taxikář může chytit šanci za pačesy, podílet se na šíření aplikace. Oslovit své zákazníky, často jsou z jiných měst, ti si aplikaci odvezou domů, třeba i do jiného státu. Taxikář bude mít do konce života z každé jeho další jízdy peníze. Pokud je nezaregistruje on, udělá to někdo jiný.
taxi jsem jezdil 10 let, z toho valnou dobu u PROFI a AAA. Dva roky z te doby jsem byl clenem magistratni komise pro dopravu hl. m. Prahy, a i kdyz jsem si myslel, ze spostu veci o taxisluzbe a doprave znam, neveril jsem tomu, co vsechno jeste nevim.
a diky tomu ti muzu rict jen jedno: absolutne netusis, o cem mluvis a jak funguje taxisluzba:
1) ne, vetsina zakazniku taxikare je striktne mistni
2) ne, zadneho ceskeho taxikare nezajima, jak si objednas tago v Egypte - btw dnesnim trendem je pujcit si v Egypte (at tedy zustaneme "na miste"...) auto za par korun
3) taxikar zaspal dobu, pokud jezdi v cemkoliv horsim, nez je Skoda Octavia.
4) s prichodem novych mobilnich operatoru na trh v cr bych to s tim telefonovanim nevidel tak cerne
imho. pokud by jste prisli s tim, ze se chcete zamerit striktne na business klientelu, ktera je casto v zahranici a potrebuje full-service v dopravnim resenim (letiste-hotel-office-restaurant-hotel-office-hotel-airport...), jsem prvni, kdo se hlasi do party, protoze tam je zatim docela slusna dira.
ale organizovat taxiky napric svetem pro lidi, kteri ti po nastupu do auta zacnou nadavat, ze 20Kc za Km je nehorazna cena (pritom minimalni ofiko cena by mela byt cca 38Kc na KM pro vuz stredni tridy...) me docela rozesmiva ;)
6. 6. 2013 11:26:07
https://webtrh.cz/diskuse/novy-google-fb-nebo-neco-vetsiho/#reply909478
Lebeda
verified
rating uzivatele
6. 6. 2013 13:57:42
Napsal rpet;958516
taxi jsem jezdil 10 let, z toho valnou dobu u PROFI a AAA. Dva roky z te doby jsem byl clenem magistratni komise pro dopravu hl. m. Prahy, a i kdyz jsem si myslel, ze spostu veci o taxisluzbe a doprave znam, neveril jsem tomu, co vsechno jeste nevim.
a diky tomu ti muzu rict jen jedno: absolutne netusis, o cem mluvis a jak funguje taxisluzba:
1) ne, vetsina zakazniku taxikare je striktne mistni
2) ne, zadneho ceskeho taxikare nezajima, jak si objednas tago v Egypte - btw dnesnim trendem je pujcit si v Egypte (at tedy zustaneme "na miste"...) auto za par korun
3) taxikar zaspal dobu, pokud jezdi v cemkoliv horsim, nez je Skoda Octavia.
4) s prichodem novych mobilnich operatoru na trh v cr bych to s tim telefonovanim nevidel tak cerne
imho. pokud by jste prisli s tim, ze se chcete zamerit striktne na business klientelu, ktera je casto v zahranici a potrebuje full-service v dopravnim resenim (letiste-hotel-office-restaurant-hotel-office-hotel-airport...), jsem prvni, kdo se hlasi do party, protoze tam je zatim docela slusna dira.
ale organizovat taxiky napric svetem pro lidi, kteri ti po nastupu do auta zacnou nadavat, ze 20Kc za Km je nehorazna cena (pritom minimalni ofiko cena by mela byt cca 38Kc na KM pro vuz stredni tridy...) me docela rozesmiva ;)
Máš pravdu, netuším jak funguje taxislužba, ale to není až tak důležité.
Informací, že taxíkem jezdí převážně lidé z jiných měst a států jsem si byl celkem jistý, ale odborník jsi ty.
Dobře, taxikáře nemusí zajímat, co budu dělat v Egyptě, ale pokud mě zaregistruje, bude mít z každé mojí další jízdy peníze. Vize celého projektu je pokrýt většinu dopravy a služeb s ní spojenou, připravit se na budoucnost. Tohle je hlavní důvod, proč jsem se do projektu šel.
Tím voláním jsem měl na mysli spíše psychologickou stránku.
Ano i pro business klientelu je tato aplikace výhodná. Přijede na letiště, vytáhne mobil, podívá se, jaké taxíky jsou v okolí. Podívá se na typ auta, cenu za km, hodnocení řidiče, nasedne. Může sledovat, jestli cestu záměrně prodlužuje. Až bude chtít jet do kanceláře, vytáhne mobil, podívá se, který taxík je nejblíž, atd, objedná si ho. Vše pro něj bude rychlejší a bude mít jistotu, s kým jede.
Projekt nechce organizovat taxíky, jen zefektivnit a usnadnit. Poplatek 20Kč za jízdu bude jen v ČR a bude ho platit vždy taxíkář. V jiných státech to bude např. 1USD, 1GBP, např. v Číně mnohem méně. Cenu za km si taxíkář zvolí sám, je to jeho věc.
6. 6. 2013 13:57:42
https://webtrh.cz/diskuse/novy-google-fb-nebo-neco-vetsiho/#reply909477
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
6. 6. 2013 14:16:19
A pohled na celý systém očima řidiče taxislužby bude bude vypadat jak? Bude muset mít neustále v ruce tablet nebo mobil?
6. 6. 2013 14:16:19
https://webtrh.cz/diskuse/novy-google-fb-nebo-neco-vetsiho/#reply909476
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 6. 2013 14:47:57
Napsal Lebeda;958610
Máš pravdu, netuším jak funguje taxislužba, ale to není až tak důležité.
no a to me zase to prijde EXTREMNE dulezity, kdyz uz teda chcete delat aps pro taxisluzbu...
Napsal Lebeda;958610
Informací, že taxíkem jezdí převážně lidé z jiných měst a států jsem si byl celkem jistý, ale odborník jsi ty.
Dobře, taxikáře nemusí zajímat, co budu dělat v Egyptě, ale pokud mě zaregistruje, bude mít z každé mojí další jízdy peníze.
ale PROC by to mel delat, kdyz si pocka (zustanu v praze, na domacim hristi...) na jednoho turistu, ze kteryho ma litr trzby?? vase aplikace neprinasi to hlavni: nutkani, abych si to poridil a abych se do toho zapojil.
Napsal Lebeda;958610
Vize celého projektu je pokrýt většinu dopravy a služeb s ní spojenou, připravit se na budoucnost. Tohle je hlavní důvod, proč jsem se do projektu šel.
Tím voláním jsem měl na mysli spíse psychologickou stránku.
psychologie je dost slozity sport, doporucuju nejprve potkat lidi, kteri se tomu venuji intenzivne jiz nejakou dobu (ja uz to nejsem).
Napsal Lebeda;958610
Ano i pro business klientelu je tato aplikace výhodná. Přijede na letiště, vytáhne mobil, podívá se, jaké taxíky jsou v okolí. Podívá se na typ auta, cenu za km, hodnocení řidiče, nasedne. Může sledovat, jestli cestu záměrně prodlužuje. Až bude chtít jet do kanceláře, vytáhne mobil, podívá se, který taxík je nejblíž, atd, objedná si ho. Vše pro něj bude rychlejší a bude mít jistotu, s kým jede.
vidis? tady je presne videt, jak malo tomu oboru rozumite: protoze to, jak to popisujes je neco, co business man NIKDY neudela. ;) business klienti funguji na uplne jinem principu reseni. jak rekl mr. lenin: ucit se, ucit se, ucit se!
Napsal Lebeda;958610
Projekt nechce organizovat taxíky, jen zefektivnit a usnadnit. Poplatek 20Kč za jízdu bude jen v ČR a bude ho platit vždy taxíkář. V jiných státech to bude např. 1USD, 1GBP, např. v Číně mnohem méně. Cenu za km si taxíkář zvolí sám, je to jeho věc.
taxikar si cenu zvolit nemuze - a to prakticky NIKDE na svete (az na par extremnich vyjimek). to je vas dalsi omyl. taxisluzba je ve vetsine mest striktne regulovana (treba v berline je pevny pocet vozu taxi, kdo chce jezdit, musi si vystat frontu...) a s cenou nelze hybat. coz je stav prahy, kde je cena podhodnocena a navic neni regulovan pocet taxi. vysledkem je vysoka koncentrace nekvalifikovanych ridicu taxi a vysoky pocet (bez ohledu na tvrzeni mhmp) nespravne uctovanych jizd.
nechci se s tebou hadat, ale opravdu by bylo fajn o tom nejdriv neco vedet a pak lakat ovecky do stada.
---------- Příspěvek doplněn 06.06.2013 v 13:50 ----------
Napsal hampl.david;958620
A pohled na celý systém očima řidiče taxislužby bude bude vypadat jak? Bude muset mít neustále v ruce tablet nebo mobil?
diskuse o systemu byly ty nejbourlivejsi diskuse na mhmp, jaky jsem v politice (za svyho pusobeni) videl - neuveritelne. a nikam to nevedlo. z pohledu (byvaleho) ridice taxi tvrdim, ze taxisluzba by mohla fungovat zhruba stejne, jako prave ve zminovanem berline. pak by ridic nemusel porad civet do tabletu (jak vtipne zminujes) a nemusel by resit okradani klientu - protoze by si proste vydelal svoji mzdu poctivou praci.
je toho vic. pokud bude zajem, klidne poodhalim zakulisi i financni stranku veci na blogu, sem by se to asi neveslo... (teda veslo, ale nevim na kolik stran :D)
6. 6. 2013 14:47:57
https://webtrh.cz/diskuse/novy-google-fb-nebo-neco-vetsiho/#reply909475
David Petr
verified
rating uzivatele
6. 6. 2013 14:53:50
Podle mě to vypadá docela dobře. Jestli je to dobré, to ukáže až jak se aplikaci povede po vypuštění. Mně se ale hlavně líbí ten systém, ten model, takových aplikací by mělo být více.
6. 6. 2013 14:53:50
https://webtrh.cz/diskuse/novy-google-fb-nebo-neco-vetsiho/#reply909474
Lebeda
verified
rating uzivatele
6. 6. 2013 18:39:49
Napsal hampl.david;958620
A pohled na celý systém očima řidiče taxislužby bude bude vypadat jak? Bude muset mít neustále v ruce tablet nebo mobil?
Zakázky mu budou chodit prostřednictvím mobilu. Zvukem se ohlásí příchozí zákázka. Taxíkář se podívá, jestli má o zakázku zájem, pokud ano, potvrdí. Odečte se mu poplatek za jízdu a pojede. Pokud zákazník nebude na místě, může celou akci zrušit, poplatek se mu vrátí a může dát zákazníkovi negativní komentář. Pokud to zákazník udělá více krát, nikdo ho nesveze.
---------- Příspěvek doplněn 06.06.2013 v 19:04 ----------
Napsal rpet;958634
no a to me zase to prijde EXTREMNE dulezity, kdyz uz teda chcete delat aps pro taxisluzbu...
ale PROC by to mel delat, kdyz si pocka (zustanu v praze, na domacim hristi...) na jednoho turistu, ze kteryho ma litr trzby?? vase aplikace neprinasi to hlavni: nutkani, abych si to poridil a abych se do toho zapojil.
psychologie je dost slozity sport, doporucuju nejprve potkat lidi, kteri se tomu venuji intenzivne jiz nejakou dobu (ja uz to nejsem).
vidis? tady je presne videt, jak malo tomu oboru rozumite: protoze to, jak to popisujes je neco, co business man NIKDY neudela. ;) business klienti funguji na uplne jinem principu reseni. jak rekl mr. lenin: ucit se, ucit se, ucit se!
taxikar si cenu zvolit nemuze - a to prakticky NIKDE na svete (az na par extremnich vyjimek). to je vas dalsi omyl. taxisluzba je ve vetsine mest striktne regulovana (treba v berline je pevny pocet vozu taxi, kdo chce jezdit, musi si vystat frontu...) a s cenou nelze hybat. coz je stav prahy, kde je cena podhodnocena a navic neni regulovan pocet taxi. vysledkem je vysoka koncentrace nekvalifikovanych ridicu taxi a vysoky pocet (bez ohledu na tvrzeni mhmp) nespravne uctovanych jizd.
nechci se s tebou hadat, ale opravdu by bylo fajn o tom nejdriv neco vedet a pak lakat ovecky do stada.
---------- Příspěvek doplněn 06.06.2013 v 13:50 ----------
diskuse o systemu byly ty nejbourlivejsi diskuse na mhmp, jaky jsem v politice (za svyho pusobeni) videl - neuveritelne. a nikam to nevedlo. z pohledu (byvaleho) ridice taxi tvrdim, ze taxisluzba by mohla fungovat zhruba stejne, jako prave ve zminovanem berline. pak by ridic nemusel porad civet do tabletu (jak vtipne zminujes) a nemusel by resit okradani klientu - protoze by si proste vydelal svoji mzdu poctivou praci.
je toho vic. pokud bude zajem, klidne poodhalim zakulisi i financni stranku veci na blogu, sem by se to asi neveslo... (teda veslo, ale nevim na kolik stran :D)
Jak už jsem jednou psal, já nejsem zakladatel, provozovatel ani nic podobného. Snažím se službu pouze šířit.
Zakladatel a hlavně jeho tým provedl důkladnou analýzu všech podobných aplikací různých trhů atd. Já odborník nejsem. Aplikace bude k dispozici v průběhu června.
Taxikář se do projektu může zapojit ze dvou důvodů. 1) Bude mít klientelu navíc. Časem mu může chodit přes tuto aplikaci tolik klientů, že nebude muset používat předražené služby dispečinku. Bude tím pádem platit za jednotlivé klienty. V současné době musí platit dispečinku bez ohledu kolik jízd udělá. 2) Může si tímto způsobem vybudovat pasivní příjem, který bude převyšovat příjem z ježdění taxíkem.
Cenu si může zvolit sám - Tím bylo myšleno v aplikaci. Psal jsi o 20Kč/km. Chtěl jsem tím říct, že aplikace nebude určovat cenu za km.
Celá tvá odpověď je založena na tom, že jsem zřizovatel. To nejsem, tyto informace pro mě nejsou důležité. Zřizovatel má všechny tyto informace důkladně nastudovány a zanalyzovány. Já službu jen propaguji a nabízím příležitost lidem, kterým tato myšlenka dává smysl.
Mám dojem, že úplně nechápeš myšlenku celého projektu. Možná jsem to špatně popsal. Pokud bys měl zájem, můžeme si zavolat např. po Skypu a můžeme to probrat.
6. 6. 2013 18:39:49
https://webtrh.cz/diskuse/novy-google-fb-nebo-neco-vetsiho/#reply909473
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit