Zadejte hledaný výraz...

Novinka pro obsahovou síť google

Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 7. 2008 10:19:54
K dnešnímu dni mohou být všechny kampaně AdWords cíleny na klíčová slova i na umístění. Pomocí obou můžete získat lepší kontrolu a cenový vliv v obsahové síti.
Co můžete dělat s klíčovými slovy a umístěními?
* Pro specifická umístění uplatněte vyšší nebo nižší nabídku. Nechte kontextové cílení s klíčovými slovy umisťovat vaše reklamy v obsahové síti a nastavte nabídky pro umístění pro stránky, které pro vás mají zvláštní význam.
Prodáváte kopačky? Můžete nabídnout 25 CZK za prokliky z jakýchkoli stránek obsahové sítě, které odpovídají vašim klíčovým slovům, ale 50 CZK, pokud tyto prokliky pocházejí ze stránky fotbalových fanoušků, pro kterou jste měli v minulosti vysokou míru konverzí.
* Zobrazit vaši reklamu pouze v případě shody klíčových slov i umístění. Získáte výhody cílení na klíčová slova a zároveň omezíte umístění, kde se vaše reklama může zobrazovat.
Nastavte například vaši kampaň tak, aby se zobrazovala pouze na vaší oblíbené stránce fotbalových fanoušků a pouze tehdy, když obsah odpovídá klíčovému slovu kopačky. Můžete zaznamenat nižší provoz, ale kontextové párování služby AdWords vám pomůže zajistit, aby vaše stránky umístění byly vysoce cílené. Umístění jsou vždy volitelná. Jedná se o pokročilé funkce, které nemají dopad na vaši reklamu ve vyhledávací síti.
Příjde mi to jako zajímavá novinka, ještě jsem ji osobně nezkoušel, proto se chci zeptat jestli o tom má někdo nějaké podrobnosti. Popřípadě to vyzkouším a podělím se o svoje dojmy;)
18. 7. 2008 10:19:54
https://webtrh.cz/diskuse/novinka-pro-obsahovou-sit-google/#reply96240
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit