Zadejte hledaný výraz...

Notino.cz (ex Parfums.cz) – trochu informací ze zákulisí

Napsal Jiří Šubr;1003512
Jaký je podíl tržeb vůči jednotlivým státům kde prodáváte v %?
Podil CR na celku je necelych 30 % s tim, ze podil stale klesa, coz je logice s ohledem na rust obratu v jednotlivych zemich a expanzi. Podil vuci jednotlivym zemim bych nesdeloval.
27. 9. 2013 10:24:36
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/5#reply949697
Vlada2
verified
rating uzivatele
27. 9. 2013 15:55:28
Ahoj, můžu praktický dotaz?
jak motivujete kolegy v expedici a balení a případně jak systémově máte ošetřenou expedici? Proti vám máme pidi a dost specifický obchod, ale bojuji s tím, že při expedici se dost chybuje v položkách, počtu kusů a nekompletně odeslané objednávce. Není to nic zásadního, je to kolem 1%, ale kazí mi to jinak radost :)
27. 9. 2013 15:55:28
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/5#reply949696
Jiří
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 9. 2013 16:24:26
1 % mi u složitějších (10 a víc položek, podobné zboží) objednávek přijde jako normální (nízké) číslo. Pokud vím, tak spolehlivost lidského činitele bez dalších kontrol je okolo 97 %, takže to je v podstatě nevyhnutelné, pokud tedy nemáte v plánu zavádět dvojitou kontrolu ap. Jinak samozřejmě pomáhá mít třeba papír pro každou objednávku, na kterém se odškrtává, co všechno už je uděláno a podobné "obyčejné" věci.
27. 9. 2013 16:24:26
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/5#reply949695
Napsal Vlada2;1003649
Ahoj, můžu praktický dotaz?
jak motivujete kolegy v expedici a balení a případně jak systémově máte ošetřenou expedici? Proti vám máme pidi a dost specifický obchod, ale bojuji s tím, že při expedici se dost chybuje v položkách, počtu kusů a nekompletně odeslané objednávce. Není to nic zásadního, je to kolem 1%, ale kazí mi to jinak radost :)
Jeste pred tremi lety to bylo tak, ze v regalech bylo zbozi ulozeno dle abecedy a kdyz jsme nahodou zavedli znacku, ktera se nevmestnala na spravnou pozici, dala se mimo. Nicmene to clovek ten sklad znal a vedel kde je a neni jake zbozi, poznal vse dle vzhledu apod. Nicmene i tam byla chybovost velmi mala, protoze jiz tehdy fungovala jednoducha ochrana napr. pipani carovych kodu, ktere musely sedet vuci fakture, ktera se balila. Ale zase skladnik to mohl dat nekde do jineho boxu a byl problem. Ale i tak byla chybovost vyrazne pod 1 %.
Nyni bude chybovost opravdu extremne mala. System je uz velmi pokrocily. Kazdy kus zbozi ma svou pozici, sve umisteni. U zbozi, kde to ma smysl resit se resi kdy bylo prijato, kdy ma expirace apod. a dle toho se resi kdy pujde a nepujde do objednavky. Je tam kontrola jiz pri priprave baleni, pak v prubehu a taky po zabaleni. Kontroly jsou ruzne, pres ony carove kody, vahy, rozmery, barvy, sazre apod. to vse musi sedet presne, kdyz ne, vse se kontroluje apod.
On uz lidsky cinitel by nestacil a to ani pri X-kontrolach. Mate produkt, ktery ma X-odstinu je uplne stejny jen se lisi mikro cislem na sobe apod. Navic ono mit pri nasem poctu objednavek 1 % chyb, tak by to byl extremni naklad a hlavne to by byly mesicne tisice nastvanych zakazniku.
28. 9. 2013 01:16:39
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/5#reply949694
Vlada2
verified
rating uzivatele
28. 9. 2013 08:37:09
Radku díky. je to přesně jak říkáš, byť to 1% je u nás měsíčně třeba 10 zákazníků (byť se zatím vždy vše řešilo omluvou a dárkem a zákazník byl spokojený) tak to prostě nedělá dobrou reklamu. Čárové kódy jsou asi řešení, bohužel naše zboží je nemá na sobě, takže se to bude muset psát na boxy, život je boj.
Jak se snažíte přesvědčit zákazníky, že nákup u vás je lepší než na letišti (ne pražském), případně jde o tak malou skupinu, že nemá smysl ji řešit? A etický dotaz, je asi jasné, že zákazník si velmi často dojde do kamenné prodejny napřed načuchat co chce a pak to koupí levněji od vás. Setkáváte se s nějakými reakcemi od majitelů kamenných prodejen?
28. 9. 2013 08:37:09
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/5#reply949693
Napsal Vlada2;1003747
Radku díky. je to přesně jak říkáš, byť to 1% je u nás měsíčně třeba 10 zákazníků (byť se zatím vždy vše řešilo omluvou a dárkem a zákazník byl spokojený) tak to prostě nedělá dobrou reklamu. Čárové kódy jsou asi řešení, bohužel naše zboží je nemá na sobě, takže se to bude muset psát na boxy, život je boj.
Jak se snažíte přesvědčit zákazníky, že nákup u vás je lepší než na letišti (ne pražském), případně jde o tak malou skupinu, že nemá smysl ji řešit? A etický dotaz, je asi jasné, že zákazník si velmi často dojde do kamenné prodejny napřed načuchat co chce a pak to koupí levněji od vás. Setkáváte se s nějakými reakcemi od majitelů kamenných prodejen?
tak si to polepte svymi carovymi kody ;)
nakup na letisti, pokud nelitate pravidelne je dost slozity, takze s timto nijak nebojujeme. kazdopadne jsou to stale ceny, v drtive vetsine pripadu je internet levnejsi. pak je to vyber, kazdodenni dostupnost a sirka sortimentu od parfemu po holeni.
jinaj k tem obchodum. to neni jen u naseho sortimentu ale s tim bojuje retail komplexne. chytri se rizpusobi jako treba datart a jini ne. my k takovemu.chovani nevybizime naopak delame vse aby si zakaznik mohl tu vuni vybrat u nas. mame vlastni obchody, v nabidce vzorky apod.
28. 9. 2013 09:53:11
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/5#reply949692
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
28. 9. 2013 10:03:02
Napsal Vlada2;1003747
zákazníky, že nákup u vás je lepší než na letišti (ne pražském)
Nakup na letiskach je v sucasnosti uz v absolutnej vacsine pripadov menej vyhodny ako nakup cez internet. V podstate sa niet co divit - najomne na letiskach (zaujimavych) je neuveritelne (svojho casu od nas chceli za stanok 3x4m v Bangkoku 1mil Sk mesacne)
28. 9. 2013 10:03:02
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/5#reply949691
SD
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 9. 2013 11:08:04
... inspirativní a přídám se rovněž s otázkami.
Spadl Vám objednávkový systém, nebo byl web jinak odstaven na delší dobu, tím pádem měl sklad chvíli volno ? /při pohledu třeba 3 roky zpětně
Druhá otázka: V začátcích jste měli 7-9 objednávek denně, a teď když už patříte v ČR mezi špičku eshopů, tak jestli to není tajné - Jak vypadal Váš nejhorší den v letošním roce v českém eshopu parfums.cz v počtu objednávek ?
28. 9. 2013 11:08:04
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/5#reply949690
Napsal SD;1003775
... inspirativní a přídám se rovněž s otázkami.
Spadl Vám objednávkový systém, nebo byl web jinak odstaven na delší dobu, tím pádem měl sklad chvíli volno ? /při pohledu třeba 3 roky zpětně
Druhá otázka: V začátcích jste měli 7-9 objednávek denně, a teď když už patříte v ČR mezi špičku eshopů, tak jestli to není tajné - Jak vypadal Váš nejhorší den v letošním roce v českém eshopu parfums.cz v počtu objednávek ?
maximalni vypadky byly jednotky hodin webu. system spadk mnohokrat a i nyni se to nekdy stane ze je vypadek a to i skladu. ale jsou to desitky minut, max hodina.
nejhorsi dny mely letos okolo 500 objednavek. ale bylo to jen par. letosni maximum je okolo 3500.
28. 9. 2013 12:49:14
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/5#reply949689
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
28. 9. 2013 12:58:22
Přidám se s otázkou:
Kolik lidí zaměstnáváte? ( na začátku / teď / kolik plánujete například do roka)
28. 9. 2013 12:58:22
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/5#reply949688
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 9. 2013 13:01:56
Když se dívám na web, tak mě napadá ještě jedna otázka.
Kdo vám doporučil udělat patičku (na hlavní stránce), která je přibližně stejně vysoká, jako obsah? :-)
To je fakt hrozný ty texty tam :)
Jinak je to musím říct docela pěkný (vzhled) a použitelný. Vždycky si říkám, že musí bejt radost (z pohledu kodéra) na takovým webu pracovat :-)
28. 9. 2013 13:01:56
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/5#reply949687
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
28. 9. 2013 13:15:47
Taky mě ta patička překvapila když porovnám ucelený a dobrý vzhled webu a najednou bum a patička velká jak ... :-)
28. 9. 2013 13:15:47
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/5#reply949686
Napsal RK;1003797
Přidám se s otázkou:
Kolik lidí zaměstnáváte? ( na začátku / teď / kolik plánujete například do roka)
na pocatku asi pet, nyni neco pres 150 a do roka asi vice jak.20 lidi nepribyde.
---------- Příspěvek doplněn 28.09.2013 v 14:10 ----------
Napsal Registrace;1003800
Když se dívám na web, tak mě napadá ještě jedna otázka.
Kdo vám doporučil udělat patičku (na hlavní stránce), která je přibližně stejně vysoká, jako obsah? :-)
To je fakt hrozný ty texty tam :)
Jinak je to musím říct docela pěkný (vzhled) a použitelný. Vždycky si říkám, že musí bejt radost (z pohledu kodéra) na takovým webu pracovat :-)
weby mivaji nasobne vetsi delky pod tim hlavnim. jinak.duvod je jasny ;)
28. 9. 2013 14:09:20
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/5#reply949685
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
29. 9. 2013 15:40:31
V tom případě jsem význam té patičky pochopil správně :-) Jinak tedy dík za odpověď a přeji hodně zdaru...
29. 9. 2013 15:40:31
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/5#reply949684
SD
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 9. 2013 19:03:24
Takovou podporu má málokdo
odvážné - po-pá 8-22 hod, so-ne 10-22 ta večerní doba - to má někdo home office, nebo operátorky již nyní večer vyřizují telefony v nové hale.
29. 9. 2013 19:03:24
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/5#reply949683
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit