Zadejte hledaný výraz...

Notino.cz (ex Parfums.cz) – trochu informací ze zákulisí

lrs
verified
rating uzivatele
30. 9. 2015 09:52:43
Hm, ty negativní recenze a obvinění na fejkové parfémy jsou všechny od konkurence? Pochybuju, že konkurence najímá armádu spisovatelů v touze porazit giganta. Ale nerozumím tomu.
30. 9. 2015 09:52:43
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/32#reply949292
To nikdo netvrdí, že je to jen od konkurence.
30. 9. 2015 13:43:34
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/32#reply949291
Alvarado.cz
verified
rating uzivatele
31. 10. 2015 21:21:50
Co se týče umístění Parfums.cz na nejmenovaných cashback a kuponových portálech, musím potvrdit, že obchod zde stále visí. My jsme jej taky chtěli zařadit, ale po přečtení podmínek jsme tak neučinili. Je možné se nějak domluvit, aby byl Parfums ochotný s takovým typem stránek spolupracovat? Jednalo by se o spolupráci s cashback a kupónovým portálem Alvarado.cz, který čítá již přes 550 aktivních obchodů v nabídce a přes 80 slevových kupónů a akcí k dispozici. Dékuji za odpověd.
31. 10. 2015 21:21:50
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/32#reply949290
enzo
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
31. 10. 2015 22:24:55
Nakupuji, ne moc ale vzdy na vanoce nebo pri prilezitostech na parfums.cz(eshop, kamenna prodejna) a nikdy jsem nezaznamenal jakykoliv problem v tomto smeru(nejsem laik)
Pokud vidim na odkaze ktery je vyse 2-3nespokojene zakazníky za mesic v prumeru(jich bude asi o neco malinko vice, pisou jen ti opravdu hodne nespokojeni) tak je to kolik z celkoveho poctu zakazniku a prodeju, odhaduji tak 0,00001 % zákazniku? :-) kterym se "neco"nezdalo.
I kdyby tam tech komentaru bylo i 20 za mesíc coz neni, je to porad jen mizive velmi mizive procento. Pri stovkach tisic prodeju mesicne nebo kolik parfums.cz v čr ma, je to spise pozitivni věc ze tech nespokojenych je prakticky nula nula nic jako že je(nehlede na to ze z toho velmi mala nespokojenych opravdu jeste cast muze byt od konkurence)
Parfums.cz ma nejvic prodeju parfemu v čr, denne v prumeru expeduji snad 3-5tis(můj odhad) zásilek a vy tady resite 2-3 !!! nejake neg.recenze za měsíc na heurece?...úsměvné.
31. 10. 2015 22:24:55
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/32#reply949289
Napsal Alvarado.cz;1237187
Co se týče umístění Parfums.cz na nejmenovaných cashback a kuponových portálech, musím potvrdit, že obchod zde stále visí. My jsme jej taky chtěli zařadit, ale po přečtení podmínek jsme tak neučinili. Je možné se nějak domluvit, aby byl Parfums ochotný s takovým typem stránek spolupracovat? Jednalo by se o spolupráci s cashback a kupónovým portálem Alvarado.cz, který čítá již přes 550 aktivních obchodů v nabídce a přes 80 slevových kupónů a akcí k dispozici. Dékuji za odpověd.
V soucasne dobe to testujeme a uvidime, zda to otevreme pro vsechny, nebo to zrusime.
---------- Příspěvek doplněn 31.10.2015 v 23:12 ----------
Co se tyka produktu. Nevim jak jsou na tom jine obory, ale nas je pod neskutecnym dohledem a to jak ze strany statnich organu tak hlavne samotnych znacek. Mame mnoho kontrol rocne, od celnich, coi, hygieny apod. A to nejen z Ceska.
Nicmene dalko vetsi dohled delaji samotne znacky. V podstate kazdy jen trochu vyznamny vyrobce ma specialni tymy tzv. brend protection, ktery dela anonymni nakupy na fyzicke osoby. Pokazde na jine osoby, jmena apod.
V nasi velikosti pri tech desitkach statnich kontrol a stovkach tovarnich neni mozne dodavat na trh nejake neoriginalni, naredene a nevim co jeste zbozi. To by se za tech vice jak deset let a patnact zemi proste nepodarilo uhlidat.
Problem napr. Vuni je v tom ze vyrobci cas od casu zmeni slozeni vune. Porad stejny nazev, stejny obal ale mirne odlisne slozeni. A neinformuji o tom. Pak dochazi k tomu, ze muze mit zakaznik jednu verzi a dostane tu novou, ktera je mirne jina.
Stejne tak i nase vyrobky se mohou zkazit. Nejcasteji vlivem netesnosti se dostane vzduch do flakonu a vuni znehodnoti. A na rozdil od televize, ktera kdyz nehraje tak je vadna, se u techto produktu proste rekne, ze to neni original.
Neverim ani tomu, ze by jini hraci na trhu prodavali jakkoli nekvalitni zbozi.
Takze ano, muze se stat ze dodame "zkazeny" produkt, tomu se vyhnout neda, byt se to snazime eliminovat, ale nejake redene ci neoriginalni zbozi naprosto vylucuji. A klidne kohokoli nevericiho vezmu k nam do skladu a muze hledat.
31. 10. 2015 23:02:03
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/32#reply949288
Alvarado.cz
verified
rating uzivatele
31. 10. 2015 23:13:00
@Radek O: Děkuji za odpověď. Je potřeba si uvědomit, že vedle affiliate marketingu, jako nového marketingového kanálu do celkového mixu patří i cashbacky jako další marketingový kanál vzešlý z affiliate, věřím, že do budoucna vnímaný jako rovnocenný ne-li lepší než stávající. Což je pro vás skvělá zpráva, přece opět další marketingový kanál se zákazníky, které lze akvizovat, dává smysl :) (+ takový kanál, který dokáže přesvědčit stávající, nerozhodné zákazníky k opětovnému nákupu). Na cashback portálech se pohybují zákazníci již ZVYKLÍ a připraveni nakupovat, obecně je konverzní poměr na takových typech stránek velice vysoký a hodnota objednávky učiněna zákazníkem má na cashbacích tendenci se v čase zvyšovat. To nejdůležitější je, že cashback portál se stává externím věrnostním programem e-shopů a služeb, reklamu platí portál a je placen jen v případě úspěšného prodeje zboží/služby zákazníkovi (výkonostní marketing, tj. affiliate, na jehož bázi cashback funguje). I dnes se snaží některé nejmenované e-shopy, spíše ty větší, svůj vlastni externí program budovat, ale je to drahé a do budoucna bude tendence přenechat tuhle činnost externí službě = cashback portálům, které budou soustředit všechny nabídky právě na jednom místě výměnou za poskytnutí provize v případě prodeje, + se silnou databází nakupujících zákazníků, které budou přinášet konkrétním e-shopům, ke kterým se právě díky výhodě cashback (i řadě dalších výhod) budou zákazníci vracet.
31. 10. 2015 23:13:00
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/32#reply949287
Alvarado: ja vas chapu, ale vidim to kapku jinak. Cashback systemy a obdobne jen zbytecne zvysuji ceny pro spotrebitele, protoze prodejce s temi provizemi musi kalkulovat, takze je to takova sleva nesleva. Navic pokud se podivam na zakzniky cashbacku tak jsou to lide s horsi loajalitou, nez z jinych zdroju, protoze jednim z motivu nakupu je prave to vraceni penez. Zakaznik, ktereho ziskame bez slevy, kuponu apod. Je ochoten priste tskto znovu nakoupit daleko vice nez tito. V podstate je treba za kazdy jeho nakup znovu generovat naklady a navratnost se vyrazne prodluzuje.
Ja ty slizby respektuji, jsou zde a jen z principu je nema smysl ignorovat, ale nadseny z nich nejsem, protoze se postupne podili na tom, fo je treba v usa, uk apod. Kde uz bez slevy, kuponu apod. Pomalu nikdo nic nekoupi a cele kouzlo tohoto nastroje je pryc. Pravda pro vas to je dobre, ale obchodnici si tim rezou uplne stejnou vetev, jakou si podrezali treba s heurekou.
A ta poznamka o externim vernostnim programu ma slova jen potvrzuji. Nic takoveho neni, oni si buduji vztah k vam, ne k nam. Vam to prinasi loajalitu a kdyz odejdeme ze systemu vam zustanou a jen sve nakupy presunou k tomu, koho v systemu budete mit. Proste shopy vam buduji za sve penize jmeno, tak jak to bylo s heurekou.
Ale je to.realita dnesni.doby, takze s ni pracujeme a musime to pak cele vyhodnotit.
31. 10. 2015 23:35:30
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/32#reply949286
Dovolim se vstoupit do debaty k cashback portalech. Vidim to obdobne jako Radek. CB jsme take do affiliate nepustili, protoze affiliate povazujeme za kanal na akvizici novych zakazniku s vyssimi naklady, nez treba PPC, organic atd. Tyto naklady je treba kompenzovat pri opakovanych nakupech a budovat v zakaznicich loajalitu ne slevami (dalsi zdrazovani transakce), ale napr sluzbami, logistikou, komunikaci. Zakaznik, ktery nakoupi se slevou (at uz kuponem ci vratkou penez), tak nejak ocekava, ze kdyz to slo jednou, pujde to i podruhe, potreti... A kdyz to najednou nejde, muze se citi oklamany. A pokud to umoznime, je to treba plosne promitnout do cen a to je kontraproduktivni.
1. 11. 2015 07:29:39
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/32#reply949285
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
1. 11. 2015 12:42:02
Tak sa pridam aj ja, za Silver.Ag, so suhlasom s Michalom a Radkom. Cashback sme otestovali na viacerych trhoch, a to aj velmi velkych prevadzkovatelov tychto systemov a vo finale sme to zavrhli prave z uvedenych dovodov. Este by som pridal jeden dovod navyse: z nasich testov vyplynulo, ze "cashback" zakaznik je podobny typ zakaznika ako "groupon" zakaznik - vo vseobecnosti problematicky (maly zisk, velke problemy).
1. 11. 2015 12:42:02
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/32#reply949284
sireffa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 11. 2015 15:51:57
Musim tady reagovat na ty řeči ohledne spojeni od konkurence co se týká padělků. Mel jsem ted od vas happy clinique který používám léta. Uz kdyz jsem ho otevřel přišlo mi ze voní jinak. No a ted se mi to potvrdilo. Koupil jsem novy v DE a je to uplne něco jiného. Hlavne voní i po 10 hodinách coz se o tom vasem říci neda. Nevim zda to je vašim dodavatelem nebo nákupní cenou ale rozhodne tam je propastny rozdíl. Btw stejny problem damska dkny.
27. 11. 2015 15:51:57
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/32#reply949283
michal o
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 12. 2015 11:02:10
Dobrý den Radku, dozvěděl jsme se že cca před dvěma měsíci jste expandovali do Anglie a že veškerou distribuci obsluhujete z ČR. Zajímalo by mě jakým způsobem se dá zaslat balík do Anglie, tak aby to bylo finančně akceptovatelné pro zákazníka a zároveň to dávalo smysl Vám. Jaká je cena dopravy za jeden balík a doba dodání, popřípadě která společnost Vám dopravu zajišťuje. Velice si vážím Vaší otevřenosti. Děkuji Michal.
6. 12. 2015 11:02:10
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/32#reply949282
Napsal michal o;1246548
Dobrý den Radku, dozvěděl jsme se že cca před dvěma měsíci jste expandovali do Anglie a že veškerou distribuci obsluhujete z ČR. Zajímalo by mě jakým způsobem se dá zaslat balík do Anglie, tak aby to bylo finančně akceptovatelné pro zákazníka a zároveň to dávalo smysl Vám. Jaká je cena dopravy za jeden balík a doba dodání, popřípadě která společnost Vám dopravu zajišťuje. Velice si vážím Vaší otevřenosti. Děkuji Michal.
pokud bychom to podávali v ČR nějaké společnosti, pak by to bylo cenově i časově naprosto mimo, takže balíky vozíme partnerovi mimo ČR. Ono je to sice z počátku nákladné, ale čím více objednávek pak je, tím je větší úspora z rozsahu.
6. 12. 2015 11:24:03
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/32#reply949281
adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
6. 12. 2015 11:59:56
Napsal sireffa;1244492
Musim tady reagovat na ty řeči ohledne spojeni od konkurence co se týká padělků. Mel jsem ted od vas happy clinique který používám léta. Uz kdyz jsem ho otevřel přišlo mi ze voní jinak. No a ted se mi to potvrdilo. Koupil jsem novy v DE a je to uplne něco jiného. Hlavne voní i po 10 hodinách coz se o tom vasem říci neda. Nevim zda to je vašim dodavatelem nebo nákupní cenou ale rozhodne tam je propastny rozdíl. Btw stejny problem damska dkny.
však tak je to ale skoro se vším, různá kvalita pro různé trhy, někde i rozdíl mezi kamenné prodejny/e-shopy. Ve výsledku může hrát roli i za kolik to e-shop kupuje, pokud obratem dosahuje na nízké ceny, může dostávat nepoměrně nižší kvalitu. Ve výsledku 99% zákazníků tady na východě řeší jen cenu a značku, nedivil bych se kdyby do GB vozili jiné parfémy.
---------- Příspěvek doplněn 06.12.2015 v 12:10 ----------
docela hezky o tom píše chlapík na tomto blogu: http://elegantne.azurewebsites.net/news/levne-parfemy-nejlevnejsi-internetu/ s podobnou věcí jsem se setkal u kosmetiky - tam byly rozdíly enormní a dražší a menší balení pro náš trh bylo ke všemu ještě méně kvalitní :-) Sice šlo o menší značku, ale bude to u většiny dosti stejné.
6. 12. 2015 11:59:56
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/32#reply949280
Eastwood
verified
rating uzivatele
6. 12. 2015 12:16:44
Adyea - jako pardon, ale co tady tvrdite je jen smes polopravd, mytu a nesmyslu. Evidentne to neznate.
6. 12. 2015 12:16:44
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/32#reply949279
Je to sice článek z roku 2010 nebo 2011, ale vidím, že konspirační teorie, ve spojení z neznalosti apod. dokáži fungovat i dnes. Takže to vezmu postupně, byť mám za to, že to stejně ty, kteří maji jasno nijak nepřesvědčí. Některé odstavce, které nic neříkají přeskočím.
Od výrobce jdou parfémy (občas přes velkodistributora a importéra) k největším odběratelům, což jsou často řetězce jako je Marionnaud, Douglas nebo Sephora. Ty dělají skutečně velký objem. Vždyť jenom třeba Marionnaud má více jak 1 220 obchodů.
Ano i ne. Někteří výrobci dodávají přímo i malým odběratelům a mezičlánky v podstatě neexistují. Jde to tedy cestou výrobce - importér - odběratel (malý i velký)
A teď pozor: pokud se parfémy neprodají rychle (kdy jsou čerstvé – viz níže) v kamenných obchodech, jdou do internetových obchodů. Ano, nejdříve jsou v kamenných a až po čase se přestěhují. Můžete si také všimnout, že e-shopy nemají nejnovější novinky.
Toto je jeden z častých nesmyslů. Pokud by eshopy čekaly až na to, co prodejci v obchodech neprodají, tka by se nedočkali nikdy. Naopak eshopy velmi často mají produkty dříve, než obchody, případně start prodejů je ve stejný okamžik. Loni jsme oficiálně uváděli na trh a dělali launchovací akce na značku Nautica. Letos jsme uváděli oficiálně produkt z řady Adidas Originals.
Jak je to možné, že děláme oficiální launch na trhy střední Evropy, když dle článku čekáme až co na nás zbyde z obchodů?
U českých e-shopů je navíc ta nevýhoda, že nejsou schopny jednat se skutečnými velkoobchodníky, o výrobcích ani nemluvě. Důvodem je to, že nakupují v příliš malých objemech na to, aby s nimi někdo jednal. Zboží tak putuje přes několik prostředníků, doba se prodlužuje a kvalita dále klesá. Sice jsou potom parfémy levné a levnější, ale za jakou cenu?
Jsme největším prodejcem parfémů ve střední a východní Evropě. V rámci celé Evropy jsme největším online prodejcem parfémů sídlicím v Evropě. Není tu nikdo, kdo by nakupoval více.
Skladování parfémů je velký problém. Parfém je svým složením určen k tomu, aby se z kapalného skupenství přeskupoval do plynného. Takže má tendenci unikat, mísit se a vyčichat. Navíc má tendenci dále „pracovat“ (podobně jako víno).
Ano, parfémy, levné i drahé, se kazí. V podstatě vám parfém nevydrží déle než jeden rok – i kdybyste měli sebelepší skladování. Proto nemá cenu skladovat parfémy dlouhou dobu.
Parfém se ničí teplotou, vzduchem a světlem. Ideální skladování je tak v ledničce v alobalu (odkaz vede na dobrý článek, i když obsahuje několik chyb).
A nyní onen zádrhel: vy si opravdu myslíte, že vaše online parfumerie skladuje parfémy v tmavých mrazácích? Ne, skladuje je s co nejmenšími náklady, aby vám mohla dodat „levné a nejlevnější parfémy“.
Skladování parfémů není zas tak složité. Ani výrobci Niche speciálů je neskladují v ledničkách, ale tmavých skladech s nižší a stabilní teplotou. Parfém, pokud se nepoužije a nedostane se do něj vzduch v pohodě vydrží 3-5 let. Po použití pak zhruba ten rok. Čím je parfém koncentrovanější, tím déle vydrží. Jsou vůně, které mají i 10 let a nemění se. A stejně jako víno jsou vůně, které se záměrně nechávají dozrát a otevírají se starší, ale to jsou opravdu speciání vůně.
A zároveň se ptám, znáte nějaký obchod s ledničkou? Naopak. Mají vystavené vůně na světle, ve výlohách, často tam sjou v příručních přehřátých skladech apod.
Navíc máte za to, že někdo vozí parfémy z ameriky do evropy v ledničkách? Nikoli. Vypraví se obyčejné kontejnery a lodí to putuje tam a sem. A jaké bývá počasí přes Atlantik si každý umí představit.
Stejný parfém se většinou vyrábí na různých místech světa. Anebo se vyrábí na jednom místě, ale pro různé trhy – a tak je různý. Základ je stejný, ale doplňky nebo koncentrace se mohou lišit. Díky tomu má trochu jiný výraz, trochu jinou kvalitu, délku, po kterou bude vonět atd. Jednoduše: když chcete levný parfém, musí se někde něco ubrat. Navíc různé trhy požadují po „parfémech“ různé vlastnosti.
Parfém tak může být levnější, ale na něčem je potřeba ušetřit.
Zatímco kamenná parfumerie v Paříži (ano, i místo koupě je důležité) bude mít parfém vyrobený ve Francii s kvalitním složením, vy budete mít levný parfém koupený v českém e-shopě vyrobený v zemích třetího světa s jemně pozměněným složením. Vyberte si, co chcete.
Částečný nesmysl. Vůně se nevyrábí nějak ošizené pro různé trhy. A ani to s ohledem na oficiální distribuce nejde. Pouze v ojedinělých případech jsou vůně mírně upraveny pro vybrané trhy. Ne ošizeny, ale upraveny. Typicky to bývá EU+USA vs. Asie. Nicméně kvalitativně jsou naprosto stejné, jenom se někde přidá něčeho více, nebo ubere, protože ta kompozice není v dané oblasti oblíbená.
Co je u parfémů problém, tak to je tzv. "reformulace". Výrobce roky vyrábí vůni o určitém složení a najednou se rozhodne, že mírně upraví složení. Stále stejný produkt, stejný obal, stejný název, ale mírně upravené ingredience. Jenže o této změněn nikoho (a ani obchody) neinformuje a nastává problém, protože pak může mít zákazník u sebe stejnou vůni, co voní různě a samozřejmě má pocit, že je něco špatně. Bohužel výrobci o tomto neinformují a většinou se to trh (offline i online) doví až zprostředkovaně od zákazníků.
P. S. Pokud mi některý e-shop průkazně doloží, jak dováží parfémy co nejvíce napřímo (řekněme jeden až dva mezičlánky mezi ním a výrobcem) a jak má ošetřeno skladování pro všechny své parfémy, rád jej zde zveřejním a udělám mu reklamu. Pište mi prosím na nemec@elegantne.cz.
domluvte si semnou schůzku a není problém toto prokázat
A nyní pár odpovědí na časté dotazy...
Proč jsou ty parfémy na netu tak levné?
Pamatujete dobu, kdy se začalo prodávat elektro na netu? Taky bylo o desítky procent levnější. Nikdo neviděl v televiz fake, horší kvalitu, ale prostě online prodej. Postupně kamenné obchody ceny snížily a rozdíly se setřely.
Online prostě má výhodu nákladů, které jsou extrémní. Provozujeme i kamenné obchody a víme, kolik jsou schopny udělat obrat a víme, jaké jsou nájmy v obchodních centrech. Pokud bychom chtěli pokrýt celou ČR offline prodejem, museli bychom mít řádově stovky obchodů. A jen aby byly na nule, tak bychom museli prodávat výrazně dráž, museli bychom mít jen pro toto tisíce zaměstanců apod. Nyní máme 500 zaměstnanců a tím obsloužíme celý svět. Takto bychom jich měli násobně více a jen pro ČR.
A zároveň jsme již dnes tak velcí, že i ty nákupní ceny jsou někde jinde.
A když tu úsporů nákladů, spolu s lepšími cenami spojíte, mohou být produkty na netu levnější.
Více mne asi nenapadá. Pokud má zájem někdo o hlubší informace jak to v tomto odvětví funguje, tak se můme potkat apod. Nicméně i tak mám pocit, že část lidí raději podlehne nějaké konspirační teorii a cokoli by jim kdokoli předložil, tak nemá na změnu názoru žádnou váhu.
6. 12. 2015 13:57:51
https://webtrh.cz/diskuse/notino-cz-ex-parfums-cz-trochu-informaci-ze-zakulisi/strana/32#reply949278
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit