Zadejte hledaný výraz...

Nezájem o eshop

Admin
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
31. 1. 2017 07:20:49
Dobrý den,
vyzvali jsme druhou stranu sporu, ať se rychle vyjádří a aukci dokončí.
Napište nám do tohoto vlákna, pokud se do týdne neozve, nebo pokud potřebujete další asistenci.
31. 1. 2017 07:20:49
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop/#reply1256157
Thomas16
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 1. 2017 07:20:49
Aukce: Prodej automatického eshopu Trendmarket.cz
Protistrana: ebyliny.cz
Dobrý den,
v sobotu 28.1. 16 jsem dražil eshop trendmarket.cz. Obchod byl vydražený za 4050 Kč a koupil ho pán registrovaný pod jménem ebyliny.cz. Pán mi však nereaguje na zprávy ani na maily.
Za tento nevydařený obchod mi byl stržen kredit. Je možnost vrácení kreditu?
31. 1. 2017 07:20:49
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop/#reply1256158
Dobrý den. Obchod platí. Poslete mi platební udaje
2. 2. 2017 00:21:45
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop/#reply1256156
Thomas16
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 2. 2017 10:45:42
Dobrý den,
děkuji za obchod, č. ú. je 241928387/0300. Pošlete prosím na jaké údaje mám vystavit fakturu.
Po přičtení částky na účet vám zašlu přístupová hesla a info o nastavení.
2. 2. 2017 10:45:42
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop/#reply1256155
Dobrý den,
jsem rád, že se domluvíte a věřím, že nyní už vše proběhne hladce.
Kdybyste potřebovali s něčím pomoct, napište sem do sporu.
2. 2. 2017 12:44:56
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop/#reply1256154
Omlouvám se vám oběma za komplikace a to, že to musíte řešit. Pouze pro mě obchod za 4000kč není obchod roku a priorita č. 1.
Spor po třech dnech je za mě trochu unáhlený, na druhou stranu chápu, že něktří prodejci mají špatné zkušenosti, proto ten spěch na platbu.
2. 2. 2017 14:35:51
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop/#reply1256153
Thomas16
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 2. 2017 09:13:06
Dobrý den,
je mi uplně jedno jestli je to pro vás priorita nebo ne , ale mě byl stržen kredit za obchod, který neproběhl.
Zaslal jsem vám fakturu, která je po splatnosti. Za nespolehlivost přenechám obchod jinému zájemci.
Prosím o vrácení strženého kreditu.
---------- Příspěvek doplněn 16.02.2017 v 10:40 ----------
Napsal Martin Schlemmer;1359872
Dobrý den,
jsem rád, že se domluvíte a věřím, že nyní už vše proběhne hladce.
Kdybyste potřebovali s něčím pomoct, napište sem do sporu.
Dobrý den,
pán, který vyhrál aukci mi do dnešního dne neuhradil fakturu, která je po splatnosti.
Prosím o zrušení jeho účtu.
Procenta, které mi webtrh strhl mi taky nikdo nevrátí.
Takže k čemu slouží toto ?
Aukce jsou závazné. Prodávající se zavazuje prodat předmět vítězi aukce. Aukci nelze zrušit, pokud má už alespoň jeden platný příhoz.
Cena v aukci je konečná. Nelze k ní přidávat bokem další povinné částky. Jedinou výjimkou může být situace, kdy k vítězné ceně prodávající připočítá DPH. To ale musí jasně uvést v popisu aukce.
Příhozy jsou závazné. Po odeslání je nelze zrušit a kupující se zavazuje prodávajícímu zaplatit cenu ve výši svého vítězného příhozu.
Aukce musí v danou chvíli probíhat výlučně na Webtrhu. Předmět nesmí být nabízen zároveň i jinde.
Příhozy v aukcích musí probíhat přes aukční systém, ne přes poštu, e-mail ani jinými kanály.
Provozovatel může příhoz zrušit po dohodě obou stran, nebo výjimečně z vážných důvodů i podle své vůle.
Při prodeji webu nebo domény musí prodávající uvést odkaz.
Jakákoliv snaha o podvod v aukci povede k trvalému zrušení účtu.
15. 2. 2017 09:13:06
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop/#reply1256152
S prominutím, ale co to tady kurva pořád řešíte? Tady nejste ve Vetnamské tžnici.....
Obchod platí, to jsem řekl a tak to je. To že vystavíte fakturu se splatností 5 dní je váš poblém......běžně je splatnost 30 dní. My jsme velká firma a nemůže běžet za naší účetn, ať vás přeskočí v pořadí, že nemáte na jídlo.
U nás se faktura zaeviduje do systému a poté se posléze hradí v této řadě. To je běžná, praxe. Nemůžu za to, že jste ještě nidky nejednal s větší firmou....ano je to pitomá byrokracie, ale tak to je.
Pro info se zahraničím máme splatnost i 90 dni a to je teprve masakr.
Zde na webtrhu jsme realizoval mnoho nákupů a i prodejů a vše bez problémů.
Za mě zbytečné pruzení.
Obchod je za mě platný.....buďte rád, že jste prodal a uklidnětě se.....jestli se necíte, že je to pro vás výhodné, klidně vám zaplatím vaše náklady a zkuste znovu vydražit, protože takové jednání jsem ještě nezažil.....a hlavně si napiště do aukce, že spaltnost je 5 dní, to tam uvedené nemáte
16. 2. 2017 12:31:16
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop/#reply1256151
Thomas16
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 2. 2017 15:43:44
Myslím, že nestandartní jednání je hlavně z vaší strany. Též sem na webtrhu koupil a prodal několik obchodů a absolutně bez problému. Co se týče koupi,
faktury, které jsem dostal, neměli nikdy splatnost delší než pět dnů (mohu dokázat).
Mohl jste dát alespoň vědět, že nesouhlasíte s touto splatností, nebo se snažit trochu jednat a dohodnout. Do vlákna sporů jsem psal několikrát a však
bez odezvy. Před koupí jste se mohl dozvědět všechny informace ohledně fa, platby apod. Na nic jste se neptal.
Nezlobte se na mě, ale vaše jednání je ubohé a vůbec neodpovídá jednaní majitele velké firmy.
Vzhledem k tomu, že jste nedodržel moje podmínky, je obchod neplatný.
Též požaduji vrácení částky 202,50 Kč, která mi byla stržena na účet 1512858013/3030
Věřím, že nebudu muset dát špatné hodnocení s odkazem na toto vlákno, kde mohou ostatní posoudit celé jednání.
16. 2. 2017 15:43:44
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop/#reply1256150
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit