Zadejte hledaný výraz...

Nezájem o eshop

Admin
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
9. 2. 2017 13:12:31
Dobrý den,
vyzvali jsme druhou stranu sporu, ať se rychle vyjádří a aukci dokončí.
Napište nám do tohoto vlákna, pokud se do týdne neozve, nebo pokud potřebujete další asistenci.
9. 2. 2017 13:12:31
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop-2/#reply1258539
Thomas16
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 2. 2017 13:12:31
Aukce: Prodej eshopu OblibenaZnacka.cz
Protistrana: Jaroslav Tříska
Dobrý den,
je možné vrátit stržený kredit za nevydařený prodej?
přeposílám viz níže.
Neodpovídejte prosím na tento email, na zprávu můžete odpovědět pomocí odkazu níže.
Jaroslav Tříska vám na Webtrhu posílá novou zprávu:
Dobrý den,
omlouvám se za komplikace, ale bohužel nemám o obchod nadále zájem. Původně jsem myslel, že je to dropshippingový eshop (prohlížel jsem více eshopů naráz a přehlédl jsem se) proto jsem nabízel ze začátku 6000,-. Poté, co jsem zjistil, že je to klasický eshop jsem snížil nabídku na 5000,- a doufal jsem, že mě někdo přehodí (protože nejde zrušit příhození). Eshop se prodal za minimální navýšení ceny s 1 příhozem (nebyl o něj zájem), tak snad to pro Vás nebude takový problém. Ještě jednou se omlouvám za komplikace.
Děkuji za pochopení,
Tříska.
Odpovědět můžete zde:
Webtrh
9. 2. 2017 13:12:31
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop-2/#reply1258540
Výherce musí aukci dokončit, příhozy jsou závazné.
Proto se ještě ptáme na potvrzení příhozu a upozorňujeme, že přihazující musí příhoz dodržet.
Počkáme na jeho vyjádření.
9. 2. 2017 13:15:48
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop-2/#reply1258538
Jaroslav T.
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
9. 2. 2017 13:19:25
Dobrý den,
vyjádřil jsem se panu Tomanovi do zpráv. Došlo k příhozu předtím, než jsem byl dostatečně seznámen s eshopem. Pokud Vám jde o těch 50 Kč za vložení, rád vám je proplatím jako omluvu za nedorozumění (šlo to vyřešit i v PM).
Děkuji za odpověď.
---------- Příspěvek doplněn 09.02.2017 v 13:27 ----------
Nejsem člověk, který by přihazoval a poté naschvál nechtěl projekt odkoupit. Prostě došlo k chybnému příhozu na základě špatných informací, jak jsem popsal panu Tomanovi. Byl jsem jediný přihazující (o eshop evidentně nebyl moc velký zájem) a proto nabízím proplacení nákladů na vložení inzerátu jako omluvu p. Tomanovi.
9. 2. 2017 13:19:25
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop-2/#reply1258537
Thomas16
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 2. 2017 08:22:59
Napsal Martin Schlemmer;1362050
Výherce musí aukci dokončit, příhozy jsou závazné.
Proto se ještě ptáme na potvrzení příhozu a upozorňujeme, že přihazující musí příhoz dodržet.
Počkáme na jeho vyjádření.
Dobrý den,
pan Tříska je mi ochoten vrátit náklady na prodej, které si nechám poslat na účet.
---------- Příspěvek doplněn 10.02.2017 v 08:27 ----------
Prosím o vrácení částky 250 Kč na účet 241928387/0300
---------- Příspěvek doplněn 10.02.2017 v 08:42 ----------
Bude tento spor ukončen po zaplacení částky?
10. 2. 2017 08:22:59
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop-2/#reply1258536
Thomas16
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 2. 2017 08:55:29
Napsal Martin Schlemmer;1362050
Výherce musí aukci dokončit, příhozy jsou závazné.
Proto se ještě ptáme na potvrzení příhozu a upozorňujeme, že přihazující musí příhoz dodržet.
Počkáme na jeho vyjádření.
Dobrý den,
můžete mi prosím poradit, jak celý spor vyřešit?
---------- Příspěvek doplněn 15.02.2017 v 09:00 ----------
Chtěl bych nazpět své peníze za obchod, který neproběhl.
Děkuji
15. 2. 2017 08:55:29
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop-2/#reply1258535
Pane Třísko, které chybějící informace vás přiměly k odstoupení od obchodu?
20. 2. 2017 17:59:37
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop-2/#reply1258534
Jaroslav T.
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
20. 2. 2017 18:02:54
Už jsme problém vyřešili, výdaje jsem prodávajícímu uhradil.
20. 2. 2017 18:02:54
https://webtrh.cz/diskuse/nezajem-o-eshop-2/#reply1258533
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit