Zadejte hledaný výraz...

Nevyzvednutí zásilky při platbě předem na účet

Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
23. 2. 2015 13:09:09
Zdravím.
Rád bych se zeptal, co je všechno možné a jak to specifikovat v obchodních podmínkách, když nastane tato situace
- zákazník objedná zboží a zvolí platbu předem na účet. Přijde mu email s platebními informacemi, zákazník zaplatí, je mu odeslán email o přijetí platby, druhý den je zboží odesláno a odeslán email s informací o odeslání a číslem balíčku. Zákazník si poté zboží nevyzvedne a balíček se po 20 dnech vrátí zpět. Zákazník se poté ozve, že mu zboží nepřišlo a že chce vrátit peníze nebo odeslat.
Lze v této situaci po zákazníkovi požadovat peníze za poštovné? Například mu vrátit peníze ponížené o částku poštovného, když tato služba byla prokazatelně poskytnuta? Jak to řešíte Vy?
Díky za názory.
Martin Kejzlar
23. 2. 2015 13:09:09
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuti-zasilky-pri-platbe-predem-na-ucet/#reply1093329
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
23. 2. 2015 13:13:32
Nevyzvednutý zaplacený balík
23. 2. 2015 13:13:32
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuti-zasilky-pri-platbe-predem-na-ucet/#reply1093328
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 2. 2015 15:46:42
Tak jasne, normalne si odecti naklady, ktere jsi s tim mel, protoze ty jsi sve povinnosti splnil. Bud bych mu to poslal znovu - zatim bez placeni (pokud si to gesto muzes vzhledem k vysi objednavky dovolit) kazdemu se nekdy stane, ze nemuze balik prevzit. Pokud by se vratilo znovu, pak dalsi zaslani jen pri platbe 2x postovneho predem, nebo vratit penize a odecist si to vsechno.
23. 2. 2015 15:46:42
https://webtrh.cz/diskuse/nevyzvednuti-zasilky-pri-platbe-predem-na-ucet/#reply1093327
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit