Zadejte hledaný výraz...

Neuznani reklamace

Dworza
verified
rating uzivatele
3. 5. 2013 16:32:39
Chapu, ze jako provozovatele e-shopu to vetsinou resite z opacny strany barikady, ale prave proto, se zeptam rovnou webtrzniku, protoze kdo vic by mel mit zkusenosti s reklamaci zbozi zakopenyho pres e-shopy nez prave diskutujici zde.
O co jde: na podzim jsem si koupil pres jeden e-shop kozeny boty. Rozhodne nebyly nejlevnejsi a nejednalo s o nejakou noname znacku, takze sem predpokladal, ze nejakou dobu vydrzi. Ale ejhle... z jara, kdyz na to zacalo bejt pocasi, sem je zacal nosit a po par dnech sem si vsiml, ze se mi udelala asi 1cm dira na horni strane na svu, kterej spojoval dve kozeny casti ty boty (tzn. ne podrazku). Jelikoz sem ajtak, tak mi asi dokazete uverit, ze nejvetsi sportovni vykon, kterej sem v tech botach predvedl bylo dobehnuti tramvaje. Kazdopadne boty jsem kvuli zavade reklamoval s tim, ze mam opravdu ciste svedomi v tom, ze sem se k nim choval tak, jak sem mel a nereklamuji vady zpusobene beznym nosenim (osoupane podrazky), ale pouze tu trhlinu, protoze si myslim, ze neni uplne v poradku, aby se takhle rozjizdely svy po pul roce od zakoupeni. Nicmene dneska mi prisel mail, ze reklamace nebyla uznana (protokol o reklamaci jsem jeste necetl). Kazdopadne s tim moc nesouhlasim, ale nevim ani co s tim muzu delat. Kdo musi nest pri uplatnovani reklamace dukazni bremeno a pokud se tu nachazi nekdo, kdo s podobnym zbozim obchoduje, tak uznali byste takovou zavadu jako duvod k reklamaci zbozi?
Mam z toho dost spatny pocit, protoze sem u daneho eshopu nakupoval pravidelne a jen za posledni rok sem pres nej nakoupil obleceni za cca 5000Kc a tohle mi opravdu prijde, ze to bylo na reklamaci a jen me chteji oje*at...nebo se mylim a na reklamaci to neni? Puvodne sem mel v planu pres ne nakoupit obleceni na novou sezonu, ale po tomhle mailu od nich me docela presla chut...Diky za vase rady a nazory.
3. 5. 2013 16:32:39
https://webtrh.cz/diskuse/neuznani-reklamace-2/#reply897550
radek.liberec
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 5. 2013 16:49:33
ze strany prodejce to skousi zbozi koupeno nekde v cizine pravdepodobne a on nema moznost ho reklamavat tak tim ze to zamitne tak 80% zakazniku to uz dale neresi a smiri se s tim
ze strany zakaznika - zakaznik je v pravu muzu poradit zaslat znova reklamaci doporucenym dopisem a upozornit na to ze dle zakona jste v pravu a ze se budete branit soudne a ze se mu to pak prodrazi, je mala moznost ze se toho prodejce zalekne a reklamaci s vama zacne resit pokud ne obratit se na pravnika a to je kamen urazu ze na tohle prodejci spolehaji aspon vetsina jen malo kdo se na nej obrati..................zaroven doporucuji poslat oznameni na cojku ta sice nedonuti prodejce aby vam reklamaci uznal ale na zaklade stiznosti vas pripad prekontroluje a muze prodejsi udelit pokutu
---------- Příspěvek doplněn 03.05.2013 v 16:52 ----------
dalsi moznost jak prodejci uskodit nepatrene je napsat referenci o eschopu na heureku.cz a zbozi. cz
3. 5. 2013 16:49:33
https://webtrh.cz/diskuse/neuznani-reklamace-2/#reply897549
klaymen
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 5. 2013 18:33:32
nema cenu to resit pres coi - ta muze maximalne zkontrolovat, jestli reklamacni rizeni probehlo v mezich zakona (prijeti reklamace, vyrizeni v radnem terminu...), coz podle vseho prodejce ucinil. coi nemuze a ani nema pravo resit zda-li reklamace byla uznana/neuznana opravnene/neopravnene. pokud se vam do toho chce, nechal bych si na vadne zbozi vypracovat posudek od soudniho znalce. obvykle pokud ma jiz toto zakaznik v ruce, tak vetsina prodejcu to radeji vyresi ke spokojenosti zakaznika a jeste mu proplati naklady vznikle s vypracovanim posudku. ovsem muzete i narazit na prodejce, ktery to bude hrotit a klidne s vami pujde do sporu k soudu.
3. 5. 2013 18:33:32
https://webtrh.cz/diskuse/neuznani-reklamace-2/#reply897548
Dworza
verified
rating uzivatele
4. 5. 2013 00:04:50
Mne to vadi hlavne z toho duvodu, ze prodejce se ocividne vubec reklamaci nezabyval. V pruvodnim dopisu sem je totiz rovnou pozadal, aby mne obeznamili se stavem reklamace predem, abychom se pripadne mohli dohodnout na tom, ze bych ucinil nejakou vetsi objednavku a nechal si vsechno zaslat jednim balikem. Mozna nedelam trzby v radech desetitisicu, ale v radech tisicu urcite, takze pokud by to nekdo vubec cetl, tak snad by nebyl takovy problem si to na necely tyden, kdy se ta reklamace resila, zapamatovat. Kazdopadne pockam, az balik dorazi zpet, prectu si oficielni vyjadreni a pak podle toho budu postupovat dal. Nicmene se mi takovy chovani ani za mak nelibi :-/
4. 5. 2013 00:04:50
https://webtrh.cz/diskuse/neuznani-reklamace-2/#reply897547
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit