Zadejte hledaný výraz...

Neúčtované poštovné a vrácení zboží do 14 dnů

boogey
verified
rating uzivatele
26. 11. 2010 12:49:19
A proč se nezeptáte na ČOIce? SOS k vám na kontrolu nepřijde. A z ČOI se pravděpodobně dočkáte odpovědi dřív. Alespoň tak to mám já, a to jsem si u SOS platil přednostní poradnu.
26. 11. 2010 12:49:19
https://webtrh.cz/diskuse/neuctovane-postovne-a-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply586497
pccolor
verified
rating uzivatele
30. 11. 2010 13:30:48
v kamenné prodejně je to jinak. Ta,m nemáte žádné právo zboží vrátit a je to pouze na dobré vůli prodejce. a proto vám žádné náklady na prodavačku nenaúčtují.
30. 11. 2010 13:30:48
https://webtrh.cz/diskuse/neuctovane-postovne-a-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply586496
pajoos
verified
rating uzivatele
26. 12. 2010 00:06:55
Máte v tom pěkný bordel. =o) Přesně je to takto: Prodejce má právo na úhradu nákladů spojených s vrácením zboží. To znamená, že si můžete pouze naúčtovat náklady, které je potřeba vynaložit na uvedení vráceného zboží zpět do původního stavu, zavedení zboží zpět na sklad a do účetnictví a případně navrácení do prodeje. Takže si můžete naúčtovat například nové originální zabalení zboží (bylo-li to původní poškozeno), dodání nového příslušenství, případně opravu či vyčištění zboží, bylo-li nějak poškozeno. V žádném případě si nemůžete naúčtovat poštovné, které jste zaplatili za poslání zboží k zákazníkovi, protože se nejedná o náklad potřebný k navrácení zboží. Pokud by jste to zákazníkovi naúčtovali a on se bránil, tak nemáte šanci. Plus samozřejmě musíte být schopni nesporně dokázat, že náklady na vrácení zboží, které ste zákazníkovi naúčtovali, byly nutné a oprávněné. Pokud nejste toto schopni dokázat, tak při případné obraně zákazníka opět nemáte šanci.
26. 12. 2010 00:06:55
https://webtrh.cz/diskuse/neuctovane-postovne-a-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply586495
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
27. 12. 2010 14:22:03
Napsal pajoos;608444
V žádném případě si nemůžete naúčtovat poštovné, které jste zaplatili za poslání zboží k zákazníkovi, protože se nejedná o náklad potřebný k navrácení zboží. Pokud by jste to zákazníkovi naúčtovali a on se bránil, tak nemáte šanci.
Postovne je sluzba, ktoru ste zakaznikovi poskytol a ktoru si vycerpal (refundacia vycerpaneho plnenia nie je mozna). Odporucam konzultovat so znalym pravnikom.
27. 12. 2010 14:22:03
https://webtrh.cz/diskuse/neuctovane-postovne-a-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply586494
Radek2
verified
rating uzivatele
16. 1. 2012 18:07:05
Eshop musi vratit celou castku vcetne postovneho, zakaznik nema pouze narok na proplaceni postovneho, ktere ho stalo zaslani zbozi zpet prodavajicimu. Vice v usneseni Evropskeho soudniho dvoru ohledne evropske smernice 97/7/ES. http://www.lupa.cz/clanky/e-shopy-budou-vracet-postovne-maji-jen-rok-a-pul-zpozdeni/
16. 1. 2012 18:07:05
https://webtrh.cz/diskuse/neuctovane-postovne-a-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply586493
Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 1. 2012 19:07:12
...přes rok staré vlákno....
16. 1. 2012 19:07:12
https://webtrh.cz/diskuse/neuctovane-postovne-a-vraceni-zbozi-do-14-dnu/strana/2#reply586492
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit