Zadejte hledaný výraz...

Nestiham telefonovat – co s tim?

darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 8. 2013 21:42:56
Lidi jsou tupci. Sto jich to pochopí a všechno si najdou a pak se najde deset těch, co člověka tak dokonale nas..., že se mu chce s tím telefonem prásknout :-) Obvzlášť, když se sejdou třeba tři po sobě... a já měl vždy to štěstí. Takže jsem si vyrobil fobii na telefon :-)
Navíc, když expeduju, programuju, testuju, nebo čekám ve frontě na úřadě, tak telefonovat prostě nechci.
Jaký automat používáte? Přemýšlel jsem nad IVR, ale to je dobré akorát na VOIP pevné linky, co mám na s.r.o.čko, ale používám i mobil a ten to neřeší. Navíc, ten je známy už snad deset let a změna čísla by bolela. Chce to něco, do čeho strčím SIMku.. koukal jsem už na různý GSM-VOIP brány, ale nebyl čas to řešit. Proto se ptám, jak to řeší jiní, než vypukne podzimní volací peklo :-)
Určitě by volby stiskněte, stiskněte... vyhnaly aspoň půlku těch šetřílků, co si koupí věc za 100 Kč a pak půl hodiny řeší, jak ji nejlevnějí (rozuměj zadarmo) dopravit k nim do vedlejšího města.
P.
Napsal Mirek Novotny;990568
Tak chce to především dodat maximum informací o stavu objednávky + třeba vysvětlivky co co znamená. Jinak já třeba používám ještě telefoního robota, kde si člověk též může zjistit stav své objednávky, zanechat vzkaz atd... Po jeho nasazení četnost voláni poměrně poklesla.
26. 8. 2013 21:42:56
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/3#reply937830
trhnapadu.cz
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
26. 8. 2013 21:52:15
Napsal darksir;990580
Lidi jsou tupci. Sto jich to pochopí a všechno si najdou a pak se najde deset těch, co člověka tak dokonale nas..., že se mu chce s tím telefonem prásknout :-) Obvzlášť, když se sejdou třeba tři po sobě... a já měl vždy to štěstí. Takže jsem si vyrobil fobii na telefon :-)
podle mě bys neměl dělat to, co vyžaduje práci s lidma :)
26. 8. 2013 21:52:15
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/3#reply937829
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 8. 2013 22:02:47
Napsal trhnapadu.cz;990577
doporučuju projet si celý seriál Black Books a vzít si příklad ze zákaznický péče tam :)
To nepoznám, čo to je?
Ďakujem
26. 8. 2013 22:02:47
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/3#reply937828
trhnapadu.cz
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
26. 8. 2013 22:13:51
V antikvariátu grobiánského Irčana Bernarda Blacka a jeho přítelkyně Fran zvané Kocovina, vám nejen nic neprodají, ale ještě vám vynadají, případně i namlátí.(oficiální text distributora)
26. 8. 2013 22:13:51
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/3#reply937827
zridte si linku s predvolbou 906... to pomuze
26. 8. 2013 22:18:33
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/3#reply937826
Napsal Majox;990475
Prípadne ak je to služobný telefón, tak zákazníkom stanovte nejaké hodiny napr. od 15 - 18hod. inak majte telefón vypnutý.
Přesně tak bych to řešil já, ostatní bych směřoval na email. :)
26. 8. 2013 22:26:30
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/3#reply937825
Max30
verified
rating uzivatele
26. 8. 2013 23:20:56
http://www.osobniasistentka.cz/ a je to vyřešené.
26. 8. 2013 23:20:56
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/3#reply937824
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
27. 8. 2013 09:38:00
Napsal Max30;990666
http://www.osobniasistentka.cz/ a je to vyřešené.
To bych neřekl. Protože pak bude tento člověk opět vytočený s tím, že mu na konci dne volá asistentka. Opravdu mi to připomíná tu Hospodu Na mýtince, jak už tady někdo psal.
27. 8. 2013 09:38:00
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/3#reply937823
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 8. 2013 09:53:26
Ale vubec ne, nejspis nemate zkusenost s opravdu otravnymi lidmi. A rikejme jim zakaznici, jsou ale otravni. Verte tomu, ze pri jednani s nimi se vzdy chovam profesionalne, protoze vim, ze ten clovek nemuze za to, ze ja zrovna nemam cas, naladu, apod. a sam nemam rad neprijemne prodavacky, apod.
Ovsem myslim, ze tady si nemusime mazat med kolem huby a proto rikam, jak to je a ze mne casto takovi lide vytoci. Nedavam jim to za vinu, ale potrebuju to nejak resit. Nevim, co delate, ale jiste se Vam nekdy stalo, ze zacnete neco psat, delat a telefon... polozite, zacnete a znova... potreti uz clovek nema chut zacinat pokracovat v praci.
Bohuzel je to nevyhoda onemanshow, ovsem ja neposkytuju sluzby typu webhosting, apod. a vsechno mi vyborne klape, vsechno si organizuju a stiham, jen mi proste dela potize to telefonovani. A kvuli tem par stupidnim dotazum, ktere snesou odkladu (nedelam hotline webhostingu, apod., ani neprodavam postinor) se mi proste nechce platit asistentku, nebo nejakou sluzbu, ktera mne defakto stejne vytizi, protoze dotazy budu muset vyrizovat sam. Malo ktera asistentka bude memu oboru rozumet.
Proto se spise priklanim k HW a SW reseni, proste nejakym zpusobem tu linku automatizovat a soucasne vyresit, abych nemusel u sebe tahat nekolik telefonu. Cili budto nejaky velky VOIP server s ISR a tam to rozstrelit na zaznamnik + presmerovat v urcite hodiny na muj mobil, ale zase u toho budu muset odpoledne sedet a obvolavat.
No a nebo ty zakladni informace podat pres tlacitka 1-9 a v pripade NUTNEHO prepojeni na mne, by se to presmerovalo, vyzvanelo a kdybych nezvedl, bylo mozne nechat vzkaz.
Je docela skoda, ze neco takoveho nenabizeji operatori k tem svym debilnim hlasovym schrankam. Kdyby to umelo trochu kouzlit s presmerovanim a vlastnim menu, bylo by to uzitecne. S klasickou hlasovkou tim kazdej praskne.
Napsal Comanch;990756
To bych neřekl. Protože pak bude tento člověk opět vytočený s tím, že mu na konci dne volá asistentka. Opravdu mi to připomíná tu Hospodu Na mýtince, jak už tady někdo psal.
27. 8. 2013 09:53:26
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/3#reply937822
Honza Vorel
verified
rating uzivatele
27. 8. 2013 09:58:21
Na androidu používám automatické SMS při nepřijatém hovoru. (odkaz nefungoval, tak jsem ho smazal) ale je to na Google Play uvedeno jako Auto SMS a autor je Thein Min Naing
Má to možnost nastavení profilů pro různé časy a dny.
Důležité je, že v každé SMS na konci píšu: "Zavolám Vám zpět" a skutečně volám.
Výhodou je, že se hovory vyřizují v dávkách, třeba jen 2 až 3 x denně a v době kdy se to hodí mně.
Neuvést telefon na webu bych si netroufl.
Jako 2 sim mám číslo, které je uvedeno pouze na fakturách, nikde jinde.
Na webu je v kontaktech napsáno, že má zákazník v případě problému volat na číslo uvedené na faktuře. Hovory na toto číslo beru ihned i v sobotu a neděli, předejdu tím ještě většímu naštvání zákazníka který má nějaký problém.
27. 8. 2013 09:58:21
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/3#reply937821
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
27. 8. 2013 09:58:29
Říkal jste, že se zákazníci dotazují na stav svých objednávek. Tak na webu nezveřejňujte svůj telefon a nechte si naprogramovat script, kam zákazník napíše číslo své objednávky a hned mu to vyhodí aktuální stav. Takhle to má většina internetových obchodů.
Dalším řešením je služba "zavoláme Vám zpět". Do políčka zákazník vyplní svůj telefon a ty mu v průběhu dne zavoláš, až se ti to bude hodit. U škudlivých Čechů, kteří nechtějí utrácet za telefon by to mohlo mít úspěch.
27. 8. 2013 09:58:29
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/3#reply937820
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 8. 2013 10:00:35
Libilo se mi treba na me stare NOKII, ze kdyz mi nekdo volal z presmerovaneho cisla - mel jsem presmerovany VOIP telefon z kanclu na mobil, tak jsem to videl. byla tam sipecka a vedel jsem, ze to neni nic nalehaveho (mobil davam jen VIP, pratelum a rodine).
Ted mam androjda a vidim kulovy. Kazdy hovor vypada stejne. Ten telefon to proste neumi. Tak jsem presmerovani zrusil a lidi se mi nedovolaji :-( Resim to zaznamnikem co mam na VOIP a chodi mi do mejlu. Super vec, docela prestaly ty hovory 10x za sebou. To taky miluju. Kdyz nekdo vola 10x po sobe s rozestupem jedne minuty. Clovek ma plne ruce, proste to zvednout nemuze, tak by to nejradsi volnou nohou rozkopl :-))))))
Na s.r.o. jsem premyslel a vsechny linky udelal jako VOIP. Muzu si je smerovat, jak je libo. Platim za to prd. Uzasna vec.
No bohuzel na eshopu mam 10 let stare mobilni cislo, ktere ma kazdy a to je dost potiz. Smerovat to nejde a kdyz jo, tak kazdy hovor platim. Nastaveni zadne, hlasovka k nicemu.
Tohle mi trochu komplikuje situaci. Pokud bych budoval ISR, musel bych poridit GSM-VOIP gateway, ale stejne, pri presmerovani by se mi ztracelo cislo volajiciho. Nevidel bych proste, kdo mi vola, protoze by mi volala gateway, nebo ISR server z jeho VOIP cisla. Nebo se pletu a je mozne prenaset zmenene cislo volajiciho?
27. 8. 2013 10:00:35
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/3#reply937819
dracek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
28. 8. 2013 06:46:04
Neřeš co s telefonama, ale jak ty telefony omezit.
Osobně bych to viděl na kvalitní přehled stavu objednávky přímo v eshopu s rozepsáním stavu jednotlivých položek
1x položka 1 - skladem, rezervována
1x položka 2 - není skladem, naskladnění 1.1.2013
1x položka 3 - na cestě
3x položka 4 - 1 ks skladem, 2ks na cestě
V tomto přehledu viditelně kontaktní formulář
Zaslat email přímo s linkem na sledování objednávky + informační SMS s odkazem na podrobnosti v emailu(někteří lidi chodí na email jednou za uherský rok).
Samozřejmě možnost volby zaslání informace při jakékoli změně objednávky, nebo pouze při její kompletaci, nebo už žádné info neposílat.
A dále by bodlo tlačítko pro zrušení objednávky. Co jsem zjistil, tak lidi nečtou dostupnost a pak se diví, když jim příjde email, že některé zboží není skladem, tak volají, že to chtějí zrušit, protože to potřebují hned. Někteří ani nezavolají a pak nepřevezmou dobírku. Atd, atd...
Jako zákazníka mě to vždy takový přehled nadchne a tento eshop si zapamatuju.
Android a identifikace přesměrovaného hovoru je tady:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=787706&page=2
Nezkoušel jsem, tak nevím.
28. 8. 2013 06:46:04
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/3#reply937818
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 8. 2013 10:38:09
Díky, vyzkouším, tohle mi dost bodne, protože často ani nejsem u té linky fyzicky a rád bych si to přesměrování i nějak omezoval, třeba mimo pracovní dobu.
Informace o objednávce mám dobré, ale jsou lidi, kteří volají ze sportu. Někdy je to lepší, třeba za celý den volají dva lidi, jindy jsou to dva lidi za minutu a to mne dost ruší. Primárně ale potřebuju vyřešit to, aby se buď vždycky dovolali (byť na automat), nebo vůbec neměli kam volat :-) ale to taky zavrhuju.
Prostě telefon, který zvoní a nikdo nebere, nepůsobí dobře.
Napsal dracek;991276
Android a identifikace přesměrovaného hovoru je tady:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=787706&page=2
Nezkoušel jsem, tak nevím.
28. 8. 2013 10:38:09
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/3#reply937817
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
28. 8. 2013 10:53:35
Napsal darksir;990580
Lidi jsou tupci. Sto jich to pochopí a všechno si najdou a pak se najde deset těch, co člověka tak dokonale nas..., že se mu chce s tím telefonem prásknout :-) Obvzlášť, když se sejdou třeba tři po sobě... a já měl vždy to štěstí. Takže jsem si vyrobil fobii na telefon :-)
Navíc, když expeduju, programuju, testuju, nebo čekám ve frontě na úřadě, tak telefonovat prostě nechci.
Jaký automat používáte? Přemýšlel jsem nad IVR, ale to je dobré akorát na VOIP pevné linky, co mám na s.r.o.čko, ale používám i mobil a ten to neřeší. Navíc, ten je známy už snad deset let a změna čísla by bolela. Chce to něco, do čeho strčím SIMku.. koukal jsem už na různý GSM-VOIP brány, ale nebyl čas to řešit. Proto se ptám, jak to řeší jiní, než vypukne podzimní volací peklo :-)
Určitě by volby stiskněte, stiskněte... vyhnaly aspoň půlku těch šetřílků, co si koupí věc za 100 Kč a pak půl hodiny řeší, jak ji nejlevnějí (rozuměj zadarmo) dopravit k nim do vedlejšího města.
P.
Nepouzivam nic komercniho, mam vlastni reseni nicmene prave to co rikas to hlavne odfiltruje.Lidi co koupi neco za stovku a maji potrebu o tom dlouze debatovat a nove lidi s neomezenyma tarifama co se nudi a chteji si zavolat a popovidat.
28. 8. 2013 10:53:35
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/3#reply937816
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit