Zadejte hledaný výraz...

Nestiham telefonovat – co s tim?

darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 8. 2013 10:57:12
Jo, vidím, že máš zkušenosti... Hodně u mne nakupují starší lidi a ti jsou prostě rádi, když si mohou příjemně popovídat. Nepříjemný být nechci, ale když spěchám na poštu, nebo úřad, tak mi taková půlhodina rozhodí celý den.
To máš nějaký vlastní systém, nebo nějaký opensource? Máš to pro VOIP, nebo mobil? Jsem zvědavec :-)
Napsal Mirek Novotny;991357
Nepouzivam nic komercniho, mam vlastni reseni nicmene prave to co rikas to hlavne odfiltruje.Lidi co koupi neco za stovku a maji potrebu o tom dlouze debatovat a nove lidi s neomezenyma tarifama co se nudi a chteji si zavolat a popovidat.
28. 8. 2013 10:57:12
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/4/#reply937815
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
28. 8. 2013 14:05:34
Napsal darksir;991359
Jo, vidím, že máš zkušenosti... Hodně u mne nakupují starší lidi a ti jsou prostě rádi, když si mohou příjemně popovídat. Nepříjemný být nechci, ale když spěchám na poštu, nebo úřad, tak mi taková půlhodina rozhodí celý den.
To máš nějaký vlastní systém, nebo nějaký opensource? Máš to pro VOIP, nebo mobil? Jsem zvědavec :-)
No asi takhle, zakaznik si zavola na voip cislo, zvedne to robot nabidne moznosti ve stylu zadejte cislo objednavky (zakaznik se dozvi status), prepojeni na operatora, zanechani vzkazu (me pak prijde sms a email ze mam vzkaz) , zadost o zpetne volani a to dalsi uz z hlavy nevim :-) Netvrdim, ze je to dokonale, ale aby se zakaznik dozvedel vse potrebne a zaroven abych nemel 100 hovoru denne na to to staci. Urcite to dost pomaha, jen ta realizace je docela srani. Od reseni ustredny (at uz virtualni ci fyzicke), pres "namluveni" hlasek,nahravani vzkazu az po samotny voip ci jen vymysleni logiky robota, aby pavouk nevedl do slepych casti odkud neni navratu...
28. 8. 2013 14:05:34
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/4/#reply937814
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 8. 2013 14:11:00
Tohle by melo umet IVR, ne? Videl jsem jakousi LINUX distribuci, co se nainstalovala na server a bylo to...
To je fajn vec na pevnou, ale nevyresi mi to bohuzel mobil. Leda bych koupil tu GSM-VOIP gateway. Vyhodou je, ze bych pak skrze VOIP, treba i z dovolene, nebo chaty mohl z toho cisla mobilu ty lidi zpet obvolavat. To je taky totiz problem, ze kdyz se mi presmeruje hovor a ja ho nestihnu zvednout, nemuzu tem lidem zavolat zpet, protoze bych jim dal SVE osobni mobilni cislo a to je cesta do pekla, jak uz jsem taky zjistil. Nekteri lidi nemaji problem volat 10x po sobe v 19h o vikendu, apod.
Napsal Mirek Novotny;991451
No asi takhle, zakaznik si zavola na voip cislo, zvedne to robot nabidne moznosti ve stylu zadejte cislo objednavky (zakaznik se dozvi status), prepojeni na operatora, zanechani vzkazu (me pak prijde sms a email ze mam vzkaz) , zadost o zpetne volani a to dalsi uz z hlavy nevim :-) Netvrdim, ze je to dokonale, ale aby se zakaznik dozvedel vse potrebne a zaroven abych nemel 100 hovoru denne na to to staci. Urcite to dost pomaha, jen ta realizace je docela srani. Od reseni ustredny (at uz virtualni ci fyzicke), pres "namluveni" hlasek,nahravani vzkazu az po samotny voip ci jen vymysleni logiky robota, aby pavouk nevedl do slepych casti odkud neni navratu...
28. 8. 2013 14:11:00
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/4/#reply937813
janicka-f
verified
rating uzivatele
25. 11. 2013 11:03:19
pro moderní podnikatele je perfektní služba www.internetova-asistentka.cz. Nemusíte ji zaměstnávat a využívat jejich služeb můžete třeba jen pár hodin měsíčně.
25. 11. 2013 11:03:19
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/4/#reply937812
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit