Zadejte hledaný výraz...

Nestiham telefonovat – co s tim?

Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
26. 8. 2013 19:04:25
už z principu to musí být číslo, které začíná určitou předvolbou. To ti potom mohou přesměrovat, kam se ti bude líbit. Obvykle to stojí nějaký zřizovací poplatek, pak minimální měsíční paušál (může, nemusí). Zbytek už platí zákazníci.
26. 8. 2013 19:04:25
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/2#reply937845
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 8. 2013 19:07:27
Podle mne by vubec nebyla spatna nejaka ticket sluzba, kde by clovek zavolal na tlf. polozil dotaz a tam ho treba nasmerovali, ze mu zaslou odpoved smskou, nebo do emailu. Objevil by se mi dotaz, ten bych na androidu natukal a ten system by odeslal odpoved na to cislo, nebo email, pripadne by na konci byla nejaka baba, ktera by tomu zakaznikovi zavolala a rekla co jsem napsal.
Tohle by mozna bylo dost zadane, protoze si myslim, ze nejsem sam, kdo treba rano dost vyspava, lidi volaji, atd... pritom vetsinou nejde o nic akutniho, ale ten clovek ma radost, kdyz se dovola a klidne si na opdoved i pul dne pocka, ale ma tam nejakou zpetnou vazbu.
26. 8. 2013 19:07:27
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/2#reply937844
Takovýhle postup je samozřejmě možný,ale chce to sehnat šikovného programátora,který Vám tu aplikaci "sestaví" ani by se nemuselo vymýšlet nic nového,myslím,že na anglických webech něco podobného existuje,ale asi ne v tom "obalu",jaký byste potřeboval.Mám to tu výhodu,že to je jednorázová investice (myslím,že to nebudete chtít nějak moc aktualizovat).Jo a tu babu bych nahradil,třeba hlasovým automatem.Ovšem jaké jsou Vaše finanční možnosti to nevím :)
26. 8. 2013 19:20:02
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/2#reply937843
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 8. 2013 19:28:37
Tak se do toho nekdo pustte... :-) ale hlavne z toho nedelejte zase tu frikulinackou aplikaci na pronajem, na to dlabu... Navrhnete cenu, za odkup... Klidne do PM, nejak se domluvime.
26. 8. 2013 19:28:37
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/2#reply937842
Myslím, že smazat číslo je blbost, nemusíš přijít o pár klientů, ale o většinu... časem. Rozhodně stav do kterého jsi se dostal je blbej, ale jinak než to řešit v klidu nepomůže... jen mi to trochu zavání povídkou o tom, jak si jeden postavil hospodu a byl nasranej, protože mu tam začali chodit lidi :) Musí to rozhodně někdo řešit, řeš to ty v určitých hodinách, nebo musíš někoho najmout, a pokus klienti volají tak moc jak popisuješ, máš malou marži. Zvedni marži, a buď toho míň, že to budeš dávat, ale bude to nosit stejné peníze, nebo toho v lepším případě bude stejně, ale zaplatí ti to člověka. V takovém množství není možné, aby to byla one man show.
26. 8. 2013 19:34:34
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/2#reply937841
Napsal darksir;990504
Tak se do toho nekdo pustte... :-) ale hlavne z toho nedelejte zase tu frikulinackou aplikaci na pronajem, na to dlabu... Navrhnete cenu, za odkup... Klidne do PM, nejak se domluvime.
No myslím,že by to chtělo zadat poptávku na webtrhu,já jsem to světa programování nepronikl na tolik,abych něco takového zkoušel,a už vůbec né mobilní aplikace,to je podle mne dost náročné odvětví,tak aby seděla přímo na míru.
26. 8. 2013 19:39:20
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/2#reply937840
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
26. 8. 2013 19:44:13
Uz jsem rozbil nekolik telefonu, kdyz mi zavolal treti jouda behem peti minut, kdy dostane svoji objednavku.
Napsal Macecha;990477
proč to telefonní číslo uvádíš, když nechceš, aby tě lidi otravovali... má všechno řešit online komunikací, i když telefon je někdy potřeba v urgentních situacích
Napsal Martin Kolčaba;990482
"... Nejdřív si otevřel hospodu u silnice na Písek. Ale chodili mu tam lidi."
Proč proboha dáváte zákazníkům svůj telefon když nechcete, aby vám volali?
Zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník
§53
(4) Při jednání prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku musí být spotřebiteli s dostatečným předstihem před uzavřením smlouvy poskytnuty zejména tyto informace:
a) obchodní firma nebo jména a příjmení a identifikační číslo dodavatele, sídlo právnické osoby a bydliště v případě fyzické osoby, u zahraniční osoby rovněž adresu podniku nebo organizační složky na území České republiky, byly-li zřízeny, údaj o zápisu v obchodním rejstříku nebo jiné obdobné evidenci, včetně spisové značky, pokud je přidělena, a kontaktní údaje, zejména poštovní adresu pro doručování, telefonní číslo, případně adresu pro doručování elektronické pošty,
...
K informacím podle písmen a) a b) zajistí dodavatel trvalý veřejný přístup; nedodržení této povinnosti se považuje za nepředání informací podle § 53 odst. 7.
(7) Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 6, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní.
26. 8. 2013 19:44:13
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/2#reply937839
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
26. 8. 2013 19:58:27
Můžete mi napsat, kolik je to "zejména" ? Jako že musí být, mělo by být, hodilo by se... Co když služební mobil nemám? Co když nemám razítko? U nás bába na poště po mě furt chtěla razítko při převzetí zásilky, až jsem ji nadal. Pak už byl klid. Nejsem obec, abych měl razítko povinné ze zákona. Podepisuji se jménem s dovětkem "konateľ". Komu to nestačí, bude se divit.
Nejsem proti zveřejňování důležitých nebo povinných údajů, ale aby mě nutil někdo do něčeho, co nechci a nemusím, jen si úředník vysnil, že bych snad měl...
26. 8. 2013 19:58:27
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/2#reply937838
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
26. 8. 2013 20:11:33
dusivk: hned na konci prvního řádku je "musí být" ... taky nemám služební mobil a radši jsem tam prdl svou, ono pak se soudit a aby někdo uplatnil ods. 7 , to fakt ne ... napiš na ministerstvo s dotazem
26. 8. 2013 20:11:33
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/2#reply937837
Mike
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
26. 8. 2013 20:24:02
Zkus Telfu (http://telfa.cz/), hoď si tam IVR, filtruj hovory jen na ty skutečně důležité, nedůležité odkazuj z telefonu jinam, příp. měl tam volbu s informací o tom, kdy to bude :)
26. 8. 2013 20:24:02
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/2#reply937836
Tomve: což neznamená, že číslo musím na webu mít tak, aby ho viděl každý na první pohled.
EDIT: jinak nevím s čím podnikáte, ale pokud je to e-shop a lidé vám volají jestli jste zboží už odeslal a kdy jim přijde, dá se skoro jistě říci, že chyba nebude u nich ale naopak u vás - v informacích, které zákazníkům poskytujete, mailech o procesu objednávky, informacích o dostupnosti zboží atd.
26. 8. 2013 20:24:24
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/2#reply937835
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
26. 8. 2013 20:24:39
Existuje i služba virtuální asistenka, kde platíte za minutu její práce.
26. 8. 2013 20:24:39
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/2#reply937834
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 8. 2013 20:34:41
Napsal darksir;990479
No prave, vetsina hovoru je dotaz - a kdy to dostanu? Kdyz jsem telefon nechal mesic lezet na stole, bylo to stejne, jen jsem byl o moc zdravejsi a klidnejsi. Samo par kseftu prijde, ale neudela to tolik, aby to zaplatilo cloveka + odvody, apod.
Telefon je sluzebni, uz jsem si udelal "osobni mobil", ktery zasadne zakaznikum nedavam, protoze bych si jinak ani v klidu nenapsal sms, aniz by mi neustale blikal :-(
Nenavidim telefon, odepisuji nejradeji na emaily, ale je to koser, uplne smazat tlf. cislo z webu? Call centrum mi nepomuze, protoze mam webu a linek vice a musel bych na vsech webech, atd menit cisla a po rozvazani spoluprace opet... Cili idealni by byl nekdo na ZL, kdo by vyfasoval SIMku a zvedal hovory... ale kde nekoho spolehliveho za rozumne penize hledat?
Časť telefonátov môžeš odbúral tým, že budeš informovať klientov automaticky o procese stavu objednávky. Napr. objednávka prijatá, obj. sa expeduje, obj. odoslaná.
Informujete priebežne nejakým spôsobom klientov?
26. 8. 2013 20:34:41
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/2#reply937833
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
26. 8. 2013 21:24:58
Tak chce to především dodat maximum informací o stavu objednávky + třeba vysvětlivky co co znamená. Jinak já třeba používám ještě telefoního robota, kde si člověk též může zjistit stav své objednávky, zanechat vzkaz atd... Po jeho nasazení četnost voláni poměrně poklesla.
26. 8. 2013 21:24:58
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/2#reply937832
trhnapadu.cz
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
26. 8. 2013 21:37:57
doporučuju projet si celý seriál Black Books a vzít si příklad ze zákaznický péče tam :)
26. 8. 2013 21:37:57
https://webtrh.cz/diskuse/nestiham-telefonovat-co-s-tim/strana/2#reply937831
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit