Zadejte hledaný výraz...

Nespokojenost s kreditním systémem na Netio.cz

gostrider
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
2. 12. 2020 19:16:16
Ahojte,
dnes mi přistál ve schránce email od netio.cz. Píšou tam kluci nenažraný, že když si u nich nabijete kredit, a do deseti měsíců ho nevyčerpáte, automaticky jim propadne. Co na takové v mých očích šmejdské chování říkáte??
Hezký den,
tímto si vás dovolujeme informovat, že s účinností od 1. 1. 2021 dochází k zavedení platnosti kreditu na kreditovém účtu. Každý kladný pohyb kreditu na kreditovém účtu bude mít platnost 10 kalendářních měsíců a pokud nebude v této lhůtě jakkoli uplatněn, automaticky propadne. Platnost se bude týkat všech kladných pohybů kreditu (i zpětně), přičemž kredit se bude čerpat vždy od nejstaršího kladného pohybu k nejnovějšímu. Pokud tedy kredit aktivně využíváte, neměla by Vás tato změna ovlivnit. V případě, že se bude blížit vypršení platnosti neuplatněného kreditu, upozorníme Vás na to e-mailem a nebudete to tak muset složitě počítat.
Níže Vám ještě zasíláme dva příklady, jak to bude v praxi fungovat.
Příklad 1 (bez propadnutí kreditu)
20.12.2020 – kladný pohyb: 1000 CZK (zůstatek 1000 CZK)
02.03.2021 – kladný pohyb: 500 CZK (zůstatek 1500 CZK)
03.03.2021 – úhrada služeb: -900 CZK (zůstatek 600 CZK)
05.07.2021 – úhrada služeb: -300 CZK (zůstatek 300 CZK)
13.12.2021 – úhrada služeb: -300 CZK (zůstatek 0 CZK)
Příklad 2 (s propadnutím kreditu)
20.12.2020 – kladný pohyb: 1000 CZK (zůstatek 1000 CZK)
02.03.2021 – kladný pohyb: 500 CZK (zůstatek 1500 CZK)
03.03.2021 – úhrada služeb: -900 CZK (zůstatek 600 CZK)
20.10.2021 – propadnutí kreditu: -100 CZK (zůstatek 500 CZK)
13.12.2021 – úhrada služeb: -300 CZK (zůstatek 200 CZK)
02.01.2022 – propadnutí kreditu: -200 CZK (zůstatek 0 CZK)
Budete-li mít k tomuto nějaké dotazy, neváhejte se na nás obrátit.
S přátelským pozdravem
za NETIO Solutions s.r.o.
Automat - odesílatel automatických zpráv
Kontakt: (+420)777226588, www.netio.cz
2. 12. 2020 19:16:16
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojenost-s-kreditnim-systemem-na-netio-cz/#reply1470795
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 12. 2020 19:19:33
nejlepší je přejít ke konkurenci
2. 12. 2020 19:19:33
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojenost-s-kreditnim-systemem-na-netio-cz/#reply1470794
gostrider
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
2. 12. 2020 19:23:50
Napsal tallpa;1606494
nejlepší je přejít ke konkurenci
Tak já přešel před několika měsíci. Nechal jsem si tam kredit jen na prodlužování domén. Snad to klukům pomůže. Bohužel dělají kroky které je rychle vedou do záhuby. Byl to skvělý nástupce Angel hostingu, teď je to v mých očích jen podprůměrný poskytovatel služeb kde lehce přijdete o peníze.
2. 12. 2020 19:23:50
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojenost-s-kreditnim-systemem-na-netio-cz/#reply1470793
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
2. 12. 2020 19:38:36
Podle me to delaj proto, aby si u nich firmy nedelali nadmerny naklady tim ze si nabijou kredit na roky dopredu... Co je na tom kdyz o tom dopredu informuji? Proste vis ze si nemas nabijet vic nez na pul roku...
Zase hysterceni pro nic :)
---------- Příspěvek doplněn 02.12.2020 v 19:53 ----------
Btw tohle je jednostranna zmena obchodnich podminek, takze pokud se te to nejak dotyka, muzes jiste nesouhlasit a nejak se s nima domluvit. Jestli se te to nedotyka a zadny kredity v ohrozeni nemas, tak te fakt ani trochu nechapu...
2. 12. 2020 19:38:36
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojenost-s-kreditnim-systemem-na-netio-cz/#reply1470792
Však to dělají i mobilní operátoři s kreditem.
Přesně jak píše Aleš, proč někomu umožňovat nadměrný náklady touto formou.
Byl tady i týpek, kterýmu vadilo u Tele3 že mají kreditní systém.
Vždycky se najde někdo, komu to bude vadit.
Mě se naopak Netio líbí i kvůli tomu, jak se postavili k tomu problému nedávno.
Komunikují a to je důležité.
Si to hoďte třeba na hosting, jehož majiteli se hnusí český trh a nechce tu podnikat, když si myslíte, že to bude lepší.
2. 12. 2020 20:04:01
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojenost-s-kreditnim-systemem-na-netio-cz/#reply1470791
Dracoinvest
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 12. 2020 20:11:39
Mají nyní i akci 50% sleva na 1 rok. Jelikož mám u nich 9 VPS a prvni, které jsem bral bylo před min. 4-5 roky a jsem nad míru spokojen s podporou a jednoduchou administrací tak zakupuji další. Vím jistě, že ikdybych tam zavolal na štědrý večer v 19 hodin tak se dovolám.
Dobitý kredit? => Tak samo to dělají operátori u předplacených karet a ví proč.
To zda-li mají a nebo nemají prachy? Je tam markatní sleva (nyní snad první), ale zase si tím dělají další možné období na 100% ceny a to jako v mém případě x let.
2. 12. 2020 20:11:39
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojenost-s-kreditnim-systemem-na-netio-cz/#reply1470790
lada1979
verified
rating uzivatele
2. 12. 2020 22:18:54
Napsal Aleš Jiříček;1606499
Podle me to delaj proto, aby si u nich firmy nedelali nadmerny naklady tim ze si nabijou kredit na roky dopredu... Co je na tom kdyz o tom dopredu informuji? Proste vis ze si nemas nabijet vic nez na pul roku...
Zase hysterceni pro nic :)
---------- Příspěvek doplněn 02.12.2020 v 19:53 ----------
Btw tohle je jednostranna zmena obchodnich podminek, takze pokud se te to nejak dotyka, muzes jiste nesouhlasit a nejak se s nima domluvit. Jestli se te to nedotyka a zadny kredity v ohrozeni nemas, tak te fakt ani trochu nechapu...
Tak u skutečných firem s podvojným účetnictvím tímto nabitím na roky dopředu žádné náklady v roce platby nevzniknou, jsou to náklady příštích období, uplatní si leda DPH z nabití. U OSVČ s daňovou evidencí pokud to bude do očí bijící to taky nemusí projít. Jinak přece poskytovatel kreditního systému nechce mít pasívního zákazníka.
2. 12. 2020 22:18:54
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojenost-s-kreditnim-systemem-na-netio-cz/#reply1470789
Matúš
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
2. 12. 2020 22:45:55
NETIO.CZ ->> Nemá prachy
Ako mi dokážeš, že NETIO nemá prachy?
Ja by som ťa dal na ich mieste rovno na súd za poškodzovanie dobrého mena.
Bulvárne slepice patria na trocha iné weby. Kreditný systém a expirácia kreditov je úplne bežná vec a aspoň to komunikujú otvorene.
2. 12. 2020 22:45:55
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojenost-s-kreditnim-systemem-na-netio-cz/#reply1470788
Napsal Wladass;1606505
Byl tady i týpek, kterýmu vadilo u Tele3 že mají kreditní systém.
Nepište o mně v minulém čase, jsem tady stále ;)
Nemám problém s kreditními systémem jako takovým, mám problém s nejasnými podmínkami takového systému, u TELE3, jsem žádné podmínky nenašel a když se dívám na NETIO, tak vidím stejný problém. Ten nejzásadnější problém pak vidím v tom, když není alternativa, u TELE3 nelze využít některé služby, bez kreditního systému a to je špatně, u NETIO nevim, tam jsem nikdy nic neměl, ale pokud je to stejné, tak propadnutí kreditu je zlodějina.
3. 12. 2020 00:18:03
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojenost-s-kreditnim-systemem-na-netio-cz/#reply1470787
PKw
verified
rating uzivatele
3. 12. 2020 01:36:19
Napsal quinux;1606527
Nepište o mně v minulém čase, jsem tady stále ;)
Nemám problém s kreditními systémem jako takovým, mám problém s nejasnými podmínkami takového systému, u TELE3, jsem žádné podmínky nenašel a když se dívám na NETIO, tak vidím stejný problém. Ten nejzásadnější problém pak vidím v tom, když není alternativa, u TELE3 nelze využít některé služby, bez kreditního systému a to je špatně, u NETIO nevim, tam jsem nikdy nic neměl, ale pokud je to stejné, tak propadnutí kreditu je zlodějina.
Mno asi jako letos stravenky...Mnoho povyku pro nic, zákazníka si to najde.
3. 12. 2020 01:36:19
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojenost-s-kreditnim-systemem-na-netio-cz/#reply1470786
Každej takovej systém odfiltruje blbečky, kterým pořád něco vadí a ti pak skončí u Wedosu.
PS: na webtrhu si tykáme ':)
3. 12. 2020 07:41:37
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojenost-s-kreditnim-systemem-na-netio-cz/#reply1470785
Napsal Wladass;1606538
Každej takovej systém odfiltruje blbečky, kterým pořád něco vadí a ti pak skončí u Wedosu.
PS: na webtrhu si tykáme ':)
Aha, takže jsem blbeček, protože mi pořád něco vadí. Můžu vědět co všechno mi vadí, protože řeč je pouze o kreditním systému? Urážím já snad tebe za to, že ti nedochází, že aby jsi mohl využít některé služby u TELE3, tak jim MUSÍŠ poskytnout bezúročný úvěr? Že když ho z nějakého důvodu nestihneš celý vyčerpat, tak ti ty peníze NETIO prostě sebere bez náhrady? Že ani jedna z těch firem nemá nikde uvedeny podmínky, takže ti klidně můžou stáhnou pětikilo a nazvat to třeba poplatkem za vedení účtu, protože to mají tady v těch podmínkách, které jsi nikdy neviděl?
Já kreditní systém chápu a věřím, že pro někoho, kdo má třeba stovky domén nebo prostě větší a častější obraty, je přínosem a šetří čas, ale pro ty menší resp. pro mne, tam žádný přínos nevidím a stejně tak nevidím nic špatného na tom, že každý máme jiné potřeby a není nutně potřeba, aby zvítězilo ANO nebo NE pro kreditní systém, protože existuje konkurence, která nabízí alternativy (a Wedos to není). Takže já ti nebudu říkat, že jsi blbeček, já ti řeknu, že své peníze dej komu chceš a používej si jaké služby chceš, protože každý si vybereme co chceme a se svými penězi naložíme jak chceme.
3. 12. 2020 10:59:10
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojenost-s-kreditnim-systemem-na-netio-cz/#reply1470784
NETIO Solutions s.r.o.
verified
rating uzivatele
3. 12. 2020 11:15:37
Aby tady nevznikali opět konspirační teorie, rádi bychom se k tomu vyjádřili.
Kreditový účet u nás slouží pouze jako jedna z platebních metod, které u nás zákazníci mohou využívat. Není tedy podmínkou tento kreditový účet využívat pro hrazení služeb. K úhradě služeb může každý zákazník použít další metody jako zrychlený převod, platba kartou nebo standardní bankovní převod s QR platbou, a to u všech námi nabízených služeb.
O zavedení platnosti kreditu jsme řádně informovali všechny zákazníky v dostatečném předstihu a tak, aby byl prostor řešit případné nesouhlasy ze strany zákazníků.
K zavedení platnosti kreditu jsme přistoupili z důvodu hromadících se finančních prostředků na kreditových účtech, které nejsou zákazníky využívány, přestože hradí služby jinými platebními metodami. Nutno podotknout, že nejsme banka, aby si k nám zákazníci mohli odkládat finanční prostředky a po dobu 5 let je ani jednou nevyužili.
Jak bylo zmíněno v informačním e-mailu, který jsme zasílali "Pokud tedy kredit aktivně využíváte, neměla by Vás tato změna ovlivnit.", tak 10 měsíců je dostatečně dlouhá doba na to, aby každý zákazník svůj kredit od dobití využil.
---
Nyní odpovědi na některé vaše příspěvky.
Napsal gostrider;1606493
Ahojte, dnes mi přistál ve schránce email od netio.cz. Píšou tam kluci nenažraný, že když si u nich nabijete kredit, a do deseti měsíců ho nevyčerpáte, automaticky jim propadne. Co na takové v mých očích šmejdské chování říkáte??
Místo veřejného pomlouvání byste nás mohl nejprve kontaktovat, abychom mohli Vaší situaci řešit. Doposud jste tak neučinil a nejsme Vám tedy schopni jakkoli pomoci. Pokud u nás máte kredit na kreditovém účtu, kterého se to týká, tak nemáme sebemenší problém Vám jej vrátit.
Napsal gostrider;1606495
Tak já přešel před několika měsíci. Nechal jsem si tam kredit jen na prodlužování domén. Snad to klukům pomůže. Bohužel dělají kroky které je rychle vedou do záhuby. Byl to skvělý nástupce Angel hostingu, teď je to v mých očích jen podprůměrný poskytovatel služeb kde lehce přijdete o peníze.
Nejprve napíšete že nemáme peníze a poté, že u nás zákazníci přijdou o peníze. Jak si tohle vůbec můžete dovolit? Peníze máme, protože počítáme s tím, že je naopak budeme vracet z nevyužitých kreditů a co se týče kvality poskytovaných služeb, tak je dále porovnávejte podle toho, jestli Vám vyprší platnost kreditu nebo ne. Zajisté Vám to zaručí dostupnost Vašich webových aplikací.
Napsal matus-x1;1606521
NETIO.CZ ->> Nemá prachy
Ako mi dokážeš, že NETIO nemá prachy?
Ja by som ťa dal na ich mieste rovno na súd za poškodzovanie dobrého mena.
Co bychom si na panu neznámém (gostrider) vzali? Doposud nás ani nekontaktoval a rozhlašuje samé lži. Raději se budeme věnovat ostatním zákazníkům a partnerům než panu neznámému.
Napsal quinux;1606527
Nemám problém s kreditními systémem jako takovým, mám problém s nejasnými podmínkami takového systému, u TELE3, jsem žádné podmínky nenašel a když se dívám na NETIO, tak vidím stejný problém. Ten nejzásadnější problém pak vidím v tom, když není alternativa, u TELE3 nelze využít některé služby, bez kreditního systému a to je špatně, u NETIO nevim, tam jsem nikdy nic neměl, ale pokud je to stejné, tak propadnutí kreditu je zlodějina.
Napsal quinux;1606573
Že když ho z nějakého důvodu nestihneš celý vyčerpat, tak ti ty peníze NETIO prostě sebere bez náhrady?
Jak jsme již zmínili výše, kreditový účet a kredit je u nás pouze jedna z platebních možností a zákaznici jej využívat nemusí. Všechny služby lze uhradit i jinými platebními metodami. Pokud nás navíc zákazníci kontaktují, nevyužitý kredit jim vždy vracíme. Pouze chceme do budoucna předejít hromadění finančních prostředků na kreditových účtech, které nejsou dlouhodobě využívány.
---
Pokud byste se nás chtěli ještě na něco zeptat, rádi vám zodpovíme vaše dotazy.
3. 12. 2020 11:15:37
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojenost-s-kreditnim-systemem-na-netio-cz/#reply1470783
Jindrich Radic
verified
rating uzivatele
3. 12. 2020 11:27:29
Mně ten e-mail take dorazil do schránky. A popravdě mě taktéž nenadchnul. Nevím jak to mají udělané nyní (hosting jsem si předplatil na tři roky před dvěma lety), ale hosting se platil tak, že se dobil kredit a z kreditu se platilo za služby/domény. Mně by vyhovovalo více (po té včerejší rozeslané informaci) pro prodloužení služeb (webhostingu) zaplatit fakturu na dané období - bez dobíjení kreditu.
Tak v průběhu psaní tohoto příspěvku to zde bylo vysvětleno NETIEM.
3. 12. 2020 11:27:29
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojenost-s-kreditnim-systemem-na-netio-cz/#reply1470782
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
3. 12. 2020 13:18:40
Za me tohle ukazuje jednoznacne na jednu vec - kdyz delate jakoukoliv zmenu a informujete o ni zakaznika, je vazne dobrej napad rovnou u toho i vysvetlit proc tu zmenu delate...
3. 12. 2020 13:18:40
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojenost-s-kreditnim-systemem-na-netio-cz/#reply1470781
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit