Zadejte hledaný výraz...

Nespokojení/prudící zákazníci

Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 11. 2013 14:57:18
Napsal Já;1024622
ano souhlasím s tebou. Od začátku jsem věděl že to je moje chyba a proto jsem se na ni nezlobil. Výpočet jsem jí poslal třikrát, chyba byla v tom že už si nepamatovala že jsme se domluvili na poslání bez poštovného. A tak počítala že za zboží zaplatila víc.
Takže nezlobím se na zákaznici, jen mě to mrzelo. Udělali jsme chybu. napravili ji tím nejlepším způsobem a ještě jsem byl označen za zloděje.
Víš co. Někteří zákazníci prostě mnoho informací v krátkém sledu nejsou schopni zpracovat. S tím nic neuděláš, ale můžeš pro příště posílat zákazníkovi email, kde bude zcela explicitně vyznačeno jakou výhodu mu přinášíš s novou dohodou (jako by ses chtěl pochlubit). Pokud jste se dohodli telefonicky, bylo by lepší po této zkušenosti říkat "naši dohodu vám ještě posílám na email". Nebude pak nastávat uvedená situace. Oni sice přijdou jiné situace, ale tímto vylepšuješ svoji komunikaci se zákazníky a stává se z toho další přidaná hodnota, která může směřovat ke konkurenční výhodě.
22. 11. 2013 14:57:18
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojeni-prudici-zakaznici/strana/2#reply968551
Luděk Cína
verified
rating uzivatele
22. 11. 2013 15:39:07
Napsal Bedříšek;1024600
Pokud tedy na vás zákazník útočí, chce být pochopen a pro vás je jakákoliv nepříjemnost příležitostí pro zlepšení. Pochopený zákazník se pak stane loajálním, protože si zapamatuje, že jste jeho problém vyřešili.
Lidi si moc neidealizujte, my děláme byznys oni chtějí dobře a bez problémů nakoupit nic víc.
Bohužel, nás televize a různá spotřebitelská hnutí dávají leckde na rovinu předváděcím akcím parazitujícím na důchodcích. Nedívím se pak té hysterii..................no a otom, že chce být zákazník pochopen přidám jednu navíc....................pošlete mi to zboží ale bez DPH to já nepotřebuji, na co mi bude. vyřešit jsem to neuměli
22. 11. 2013 15:39:07
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojeni-prudici-zakaznici/strana/2#reply968550
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 11. 2013 15:57:14
Napsal Lucyka;1024642
Lidi si moc neidealizujte, my děláme byznys oni chtějí dobře a bez problémů nakoupit nic víc.
Bohužel, nás televize a různá spotřebitelská hnutí dávají leckde na rovinu předváděcím akcím parazitujícím na důchodcích. Nedívím se pak té hysterii..................no a otom, že chce být zákazník pochopen přidám jednu navíc....................pošlete mi to zboží ale bez DPH to já nepotřebuji, na co mi bude. vyřešit jsem to neuměli
Nemyslím, že bych si lidi idealizoval. Oni přináší peníze a pokud mají s nakupováním problém, odstraňujeme překážky. Koneckonců pokud s mým postem nesouhlasíte, je to naprosto v pořádku. Každý to děláme jinak.
Ohledně DPH. Jaký máte problém s tím, poslat zákazníkovi e-mail, že jeho rozhořčení nad výší DPH chápete, ale podle zákona jej účtovat a vyčíslit musíte, pokud jste plátci daně?
22. 11. 2013 15:57:14
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojeni-prudici-zakaznici/strana/2#reply968549
Luděk Cína
verified
rating uzivatele
22. 11. 2013 16:15:59
=Ohledně DPH. Jaký máte problém s tím, poslat zákazníkovi e-mail, že jeho rozhořčení nad výší DPH chápete, ale podle zákona jej účtovat a vyčíslit musíte, pokud jste plátci daně?
Problém s e-mailem nemám, to jste špatně pochopil, ono ho nezajímá, že nejsme plátci daně, je mu to úplně jedno, chce udělat jen lepší obchod.......tak to zkouší, nic víc. Na to řešení není.
22. 11. 2013 16:15:59
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojeni-prudici-zakaznici/strana/2#reply968548
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 11. 2013 16:52:26
Napsal Lucyka;1024654
Problém s e-mailem nemám, to jste špatně pochopil, ono ho nezajímá, že nejsme plátci daně, je mu to úplně jedno, chce udělat jen lepší obchod.......tak to zkouší, nic víc. Na to řešení není.
Já to špatně pochopil? Proč jste mi to nenapsal tak, abych to pochopil? To je přeci ukázkový příklad :) Z tvrzení "pošlete mi to zboží ale bez DPH to já nepotřebuji, na co mi bude" nelze dovodit zda jste nebo nejste plátce DPH. Lze se domnívat, že jste, protože jinak není jasné jak se váš zákazník dostal k myšlence, že nepotřebuje DPH. Píšete někde na shopu nebo v objednávce něco k DPH?
22. 11. 2013 16:52:26
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojeni-prudici-zakaznici/strana/2#reply968547
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
22. 11. 2013 20:50:44
pane Bedříšku Vy jste natvdrlý asi jako ten zákazník
22. 11. 2013 20:50:44
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojeni-prudici-zakaznici/strana/2#reply968546
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 11. 2013 20:56:39
Napsal tallpa;1024760
pane Bedříšku Vy jste natvdrlý asi jako ten zákazník
Pokud vám urážky nějak pomáhají při práci se zákazníky nebo na diskuzním fóru, tak si poslužte.
22. 11. 2013 20:56:39
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojeni-prudici-zakaznici/strana/2#reply968545
superprodejce007
verified
rating uzivatele
23. 11. 2013 14:27:23
Napsal Mar_o5;1024608
U mě si jedna paní objednala kabát. Po pár dnech mi napsala, že vše jde oznámit na Policii, že kabát nemá. Vše jsem jí vysvětlil a informoval jí o dodací lhůtě. Jakmile paní kabát obdržela tak pohrozila znova, že kabát chce vrátit okamžitě, jinak půjde opět na Policii. Zaslal jsem adresu. Balíček odeslala, dorazil včera a dneska další sms, že pokud okamžitě ty peníze nepošlu, "začne to řešit policií".
No a jedna zákaznice - nakoupila kabelku(nebo spíše tašku) s poštovným v ceně 250 Kč s delší dodací lhůtou, jelikož nebyla skladem. Po úhradě částky jsem objednávku vyřídil a kabelku nechal odeslat. Po několika dnech mi začala vyhrožovat a psát opravdu nehezké vulgární maily a začala ostře vyhrožovat a šířit negativní recenze. Vysvětlil jsem jí, že kabelka byla předána poště, napsala mi že již nic nechce a chce okamžitě peníze zpět. Nedala se odbýt tím, že nejprve musí zboží vrátit. Chtěl jsem mít už klid a tuto zákaznici "uspokojit" tak jsem jí zaslal peníze obratem na účet včetně poštovného, aniž bych kabelku měl zpátky na své adrese. Nicméně zákaznice mi slíbila, že balíček nepřevezme a mě se tak vrátí.
Co se stalo, koukám na sledovací odkaz a paní si balíček převzala, takže má tašku zdarma. Když jsem jí napsal, proč balíček převzala tak mě začala opětovně urážet, že ta taška nestojí za nic :). No nakonec napsala, že až když bude mít čas a chuť, tašku odešle zpět.
Nejhorší jsou opravdu ti low-cost zákazníci.
na druhou stranu i hezká příhoda. Pan si objednal objednávku v hodnotě dvou tisíc, nicméně v tomto případě jsme opravdu chybovali my a nebyli jsme schopni doručit zboží včas. Pánovi jsme nabídli, že za protaženou dobu dodání mu vrátíme poštovné zpět na účet jako kompenzaci. Pán napsal, že o kompenzaci nemá zájem, že i tak si na balíček počká a hlavně naprosto příjemná komunikace.
Paní s kabátem bych peníze vrátil až poslední den lhůty dané obchodním zákoníkem, dopřál bych jí radost aby mi mohla každý den psát svoje výhrůžné SMS. Paní s kabelkou bych bez toho aniž by vrátila zboží nevrátil ani korunu. Lehce podléháte nátlaku zákazníků a to není v byznysu úplně dobré. Tito dvě zákaznice vás stejně nikdy nikomu nedoporučí, pochybuji, že i změní svoje negativní recenze, které vám už někde napsali.
23. 11. 2013 14:27:23
https://webtrh.cz/diskuse/nespokojeni-prudici-zakaznici/strana/2#reply968544
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit