Zadejte hledaný výraz...

Nepropisování description a brand navíc v title

Veronika
verified
rating uzivatele
24. 5. 2016 10:25:47
Zdravím,
mám dva problémy, se kterými si moc nevím rady. Přikládám pro lepší představu odkazy na výsledky hledání. Na každém jsou výsledky vyhledávání přes jiný dotaz.
Google
Google
1) První problém, který řeším je, že se zobrazuje brand Pixelfield, s.r.o., ale také ne u všech stran. V kódu to nastavené nijak není. Vím, že na základě svého uvážení toto doplňuje Google, ale můžu tomu nějak předejít? Protože není ani řešení umazat ručně psaný brand, protože ten o Google se zobrazuje pouze v serpu, ale nikoli v titulku stránky. Tam by mi pak chyběl.
2) Druhý problém je popisek stránky. Jak je vidět například u vývoje mobilních aplikací, tak v jednom případě se popisek propisuje úplně v pohodě a v druhém ne. Nerozumím tomu proč.
Děkuji za reakce, fakt plavu
a přeji hezký den :)
24. 5. 2016 10:25:47
https://webtrh.cz/diskuse/nepropisovani-description-a-brand-navic-v-title/#reply1197915
Pravděpodobně nevidíme nachlup stejné výsledky hledání jako vy. U toho druhého odkazu téměř určitě ne. Přiložit screenshot by bylo jistější.
Ad 1) předejít tomu nejspíš nepůjde, vždy záleží na vyhledávacím dotazu
Ad 2) pokud popiskem myslíte description, neexistuje nic jako "propisuje se správně" a "nepropisuje se správně". Google nemá povinnost používat váš description. Často jej používá, ale pokud usoudí, že se mu do snippetu hodí jiný text, použije ten. Záleží tu na konkrétním dotazu, který hledající zadal, ale i na celkové personalizaci výsledků hledání.
24. 5. 2016 13:26:30
https://webtrh.cz/diskuse/nepropisovani-description-a-brand-navic-v-title/#reply1197914
Veronika
verified
rating uzivatele
24. 5. 2016 13:35:31
Napsal Martin Kolčaba;1294346
Pravděpodobně nevidíme nachlup stejné výsledky hledání jako vy. U toho druhého odkazu téměř určitě ne. Přiložit screenshot by bylo jistější.
Ad 1) předejít tomu nejspíš nepůjde, vždy záleží na vyhledávacím dotazu
Ad 2) pokud popiskem myslíte description, neexistuje nic jako "propisuje se správně" a "nepropisuje se správně". Google nemá povinnost používat váš description. Často jej používá, ale pokud usoudí, že se mu do snippetu hodí jiný text, použije ten. Záleží tu na konkrétním dotazu, který hledající zadal, ale i na celkové personalizaci výsledků hledání.
Jasný, to mi nedošlo, máte pravdu, snažila jsem se, ale nepodařilo se mi právě vložit fotky.
To jste mě tedy nepotěšil :)
Aha, to nevím, co se google hodí na tom, místo relevantního popisku tam dávat nějakou změť informací z patičky.
24. 5. 2016 13:35:31
https://webtrh.cz/diskuse/nepropisovani-description-a-brand-navic-v-title/#reply1197913
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit