Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Neplatiči dobierok – čo s nimi?

cd1212
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
30. 6. 2015 17:39:32
Mohu jen souhlasit s panem Kubíčkěm, v dobách kdy jsme se tzv. hecli a každému volali a produli jak je na tom jejich zásilka se počet nevyzvědnutých balíků rapidně snížil. Podotýkám, že jsme měli dobu na doručení více než týden... Každému volat bylo nudné a ubíralo to energii,ale zase jsme si pozichrovali naše peníze...
30. 6. 2015 17:39:32
https://webtrh.cz/diskuse/neplatici-dobierok-co-s-nimi/strana/2/#reply1122757
Kaper
verified
rating uzivatele
30. 6. 2015 17:54:46
Michal Kubíček : čítali ste vôbec moje príspevky? Ak áno, tak ste si mohli všimnúť, čo ste si ale nevšimli, že samozrejme sa klientom telefonuje, ale opakujem to už druhý krát že tu vôbec o to nejde, ale to už je jedno.
Ďakujem za názory, nemá to cenu riešiť :).
30. 6. 2015 17:54:46
https://webtrh.cz/diskuse/neplatici-dobierok-co-s-nimi/strana/2/#reply1122756
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 6. 2015 20:00:14
KAPOR: Keď čítam ako krčovite riešite 20,- Euro za mesiac, a vypisujete doporučené listy a strašíte ľudí, tak si myslím že sa na podnikanie nehodíde. Zamestnajte sa v nejakom výpočtovom stredisku na štatistiky, kde vám čísla budú presne sedieť a máte po strese. Nakoniec sami konštatujete, že to nemá cenu riešiť. (bez urážky)
30. 6. 2015 20:00:14
https://webtrh.cz/diskuse/neplatici-dobierok-co-s-nimi/strana/2/#reply1122755
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 6. 2015 21:10:33
Provozujeme systém www.pozornanej.cz a mohu jen potvrdit, že pokud jsou Vaše vratky vyšší než 1% odeslaných zásilek bude problém u Vás. Klidně se na to můžeme zkusit podívat a společně analyzovat několik posledních vratek. Napište mi případně SZ.
30. 6. 2015 21:10:33
https://webtrh.cz/diskuse/neplatici-dobierok-co-s-nimi/strana/2/#reply1122754
Christ Petr
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 6. 2015 21:31:04
U nás posíláme email den předem a ještě sms s info kdy jim to přijde. Potom máme i domluvený, že spedice jim volá hodinu předem... a nevyzvednuté zásilky jsou na minimální hranici. Jestli 1 týdně? Jinak máme cca 30 objednávek denně.
Ono taky obchodovat s oblečením, bez vyzkoušení... co jako čekáte? :D Doporučuji zboží přeměřit a upozorňovat je při objednávce emailem, jestli jejich rozměry sedí se zbožím
30. 6. 2015 21:31:04
https://webtrh.cz/diskuse/neplatici-dobierok-co-s-nimi/strana/2/#reply1122753
mirov
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 7. 2015 16:06:04
riesenie najdete na: www.ochranapodnikatela.sk
1. 7. 2015 16:06:04
https://webtrh.cz/diskuse/neplatici-dobierok-co-s-nimi/strana/2/#reply1122752
Zrušit možnost dobírky.
1. 7. 2015 16:16:57
https://webtrh.cz/diskuse/neplatici-dobierok-co-s-nimi/strana/2/#reply1122751
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 7. 2015 16:20:41
No, to máš dobrý výsledek. U mě to je díky dlouhé lhůtě okolo 4%. Zákazníkům již nevolám, protože do telefonu mi byli schopni říci, ano děkuji vyzvednu. Ale nic. Takže já rozesílám upozorňující smsky. Prvně dorazí sms od pošty, že se blíží konec lhůty a den před uplynutím posílám ještě já.
Být tebou to neřeším,
3. 7. 2015 16:20:41
https://webtrh.cz/diskuse/neplatici-dobierok-co-s-nimi/strana/2/#reply1122750
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 7. 2015 09:10:42
Napsal Mar_o55;1206771
No, to máš dobrý výsledek. U mě to je díky dlouhé lhůtě okolo 4%. Zákazníkům již nevolám, protože do telefonu mi byli schopni říci, ano děkuji vyzvednu. Ale nic. Takže já rozesílám upozorňující smsky. Prvně dorazí sms od pošty, že se blíží konec lhůty a den před uplynutím posílám ještě já.
Být tebou to neřeším,
V případech dlouhé dodací lhůty se nám osvědčilo u partnerských e-shopů zavést systém potvrzení objednávky před vlastním odesláním. Typu telefonát:
"Dobrý den, děkujeme za trpělivost. Právě jsme naskladnili Vaši objednávku a zítra ji odesíláme. Platí prosím ta doručovací adresa a typ přepravy, který jste zvolil? Děkujeme nashledanou. Zásilku tedy očekávejte v pátek poštou.
4. 7. 2015 09:10:42
https://webtrh.cz/diskuse/neplatici-dobierok-co-s-nimi/strana/2/#reply1122749
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
4. 7. 2015 16:12:50
Napsal Kaper;1206034
Michal Kubíček : čítali ste vôbec moje príspevky? Ak áno, tak ste si mohli všimnúť, čo ste si ale nevšimli, že samozrejme sa klientom telefonuje, ale opakujem to už druhý krát že tu vôbec o to nejde, ale to už je jedno.
Ďakujem za názory, nemá to cenu riešiť :).
Ale takhle se zákazníkami nemluvíte, že?
4. 7. 2015 16:12:50
https://webtrh.cz/diskuse/neplatici-dobierok-co-s-nimi/strana/2/#reply1122748
R.
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
6. 7. 2015 22:21:23
Nepřebírače neřeš, nemá to cenu
6. 7. 2015 22:21:23
https://webtrh.cz/diskuse/neplatici-dobierok-co-s-nimi/strana/2/#reply1122747
trx2010
verified
rating uzivatele
17. 7. 2015 14:52:27
Nepřebíračů máme 0.1%. Vzhledem k této hodnotě je neřešíme nijak. Pokud jim chceme i přes včasné informování o čemkoliv před koncem lhůty zavolat, obvykle telefon nezvednou, případně po představení položí.
Jediné co proti tomu děláme je, že odmítneme zaslat zboží na dobírku někomu kdo už víckrát objednal a nevyzvedl. Částky po nich nijak nevymáháme, nemá to smysl.
Pro nás jako eshop je ale vždy snažší když si problémový zákazník zboží nevyzvedne, než když ho vyzvedne a následně vrací.
Napsal Kaper;1205999
Ahojte,
Chcem sa spýtať, už zabehnutých eshopov jednoduchú, ale zároveň zapeklitú otázku.
Čo robíte s neplatičmi dobierok? (Dôvody sú samozrejme rôzne, ale bavme sa o ignorácii alebo o odmietnutí dobierky).
Popíšem trochu svoju situáciu s dobierkami. Zo začiatku eshopu, sme samozrejme chceli zakaznikom ponúknuť, čo najširšiu ponuku dopravy smerom k zákazníkovi. Príklad:
Slovenská pošta : Dobierka / Platba prevodom, a tak isto pre kuriéra (DPD,UPS...Nie pošta)
Mali sme samozrejme, ako každý eshop, expertov, a nebolo ich málo, ktorí si nepreberali zásielky z pošty. Po čase nás to už naozaj prestalo baviť, behať pre balíky, riešiť stále prečo sa to tak stalo, a 10x kontaktovať zákazníka, že má balík na pošte...
Spravili sme rázny krok, kde sme si mysleli, že sa tento problém minimalizuje. Dali sme možnosť DOBIEROK len prostredníctvom kuriéra. Môžem potvrdiť, že sa tak aj stalo, ale dajme tomu "len" o 50%. Ešte stále sa niekto taký nájde, a tu je problém oproti pošte taký, že za dopravu kuriérom zaplatím napríklad 5€, pri pošte 3,50€+-.
Vždy sa snažíme nájsť riešenie pre obe strany, ale keď zákazník úplne ignoruje telefonáty, sms-ky, maily, úplne všetko, nie je tu iného východiska a skúsili sme zasielať doporučené listy s vývzou uhradiť náklády za vzniknuté škody, ktoré nám týmto zákazník spôsobil vzhľadom nato, že pri objednávke súhlasil s obch. podmienkami. Samozrejme 99% zákazníkov to takisto odignoruje a už nám dochádza trpezlivosť.
Preto sa ešte raz pýtam, čo prosím Vás robiť s takýmito ľudmi. 5€ mi z neba nepadá na zem každý deň, a keď máte 4 zásielky za mesiac, nie je to zanedbateľná suma, a to nehovorím o objednaní tovaru smerom k nám, ktorý nám potom zostane "vysieť" na sklade.
Čo prosím odporúčate robiť? Ako riešiť túto situáciu?
(Keď už nejde ani o tie €, ide o princíp...zákazník je "nedotknuteľný)
17. 7. 2015 14:52:27
https://webtrh.cz/diskuse/neplatici-dobierok-co-s-nimi/strana/2/#reply1122746
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit