Zadejte hledaný výraz...

Nejvyuzivanejsim reklamnim formatem na ceskem webu zustava ctverec 300×300

Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
28. 11. 2012 08:59:11
Spíše než ten článek doporučuji přiložené pDFhttp://www.mediar.cz/nejvyuzivanejsim-reklamnim-formatem-na-ceskem-webu-zustava-ctverec-300%C3%97300/, ale i z článku lze lecos vyčíst. Jinak je na těch číslech krásně vidět jak stoupá bannerová slepota.
28. 11. 2012 08:59:11
https://webtrh.cz/diskuse/nejvyuzivanejsim-reklamnim-formatem-na-ceskem-webu-zustava-ctverec-300x300/#reply836245
crtz
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
28. 11. 2012 09:11:01
300x300? Podle me sou teda znamejsi a pouzivanejsi 300x250 a 250x250 .. 300x300 vidam hodne malo .. Spis vubec.
418x120 snad pouziva jedine seznam na homepage :D.
28. 11. 2012 09:11:01
https://webtrh.cz/diskuse/nejvyuzivanejsim-reklamnim-formatem-na-ceskem-webu-zustava-ctverec-300x300/#reply836244
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 11. 2012 09:54:43
No já pořád čtu o nějaké bannerové slepotě a podobných věcech, ale nějak to reálně nepozoruju.
Když mi na webu začne běhat PPC banner nějaké lišky s oříškem, který je jasně udělaný, aby se na něj neklikalo, tak je CTR 0,01% a na cílený banner kolem 1%. Stejné místo, jen jiný banner = žádná extrémní bannerová slepota jen jsou weby zahaleny kupou PPC, které jsou udělené pouze na brandování nikoli ke klikům. Takto brandují hlavně banky, pojišťovny atd..
28. 11. 2012 09:54:43
https://webtrh.cz/diskuse/nejvyuzivanejsim-reklamnim-formatem-na-ceskem-webu-zustava-ctverec-300x300/#reply836243
Petr Jeník
verified
rating uzivatele
(71 hodnocení)
28. 11. 2012 10:00:31
No já pořád čtu o nějaké bannerové slepotě a podobných věcech, ale nějak to reálně nepozoruju.
Když mi na webu začne běhat PPC banner nějaké lišky s oříškem, který je jasně udělaný, aby se na něj neklikalo, tak je CTR 0,01% a na cílený banner kolem 1%. Stejné místo, jen jiný banner = žádná extrémní bannerová slepota jen jsou weby zahaleny kupou PPC, které jsou udělené pouze na brandování nikoli ke klikům. Takto brandují hlavně banky, pojišťovny atd..
A co takhle dát na to místo, kde máš "velké" CTR 1% něco, co bude mít CTR v řádu desítek procent? Nebylo by to ještě o malinko lepší?
28. 11. 2012 10:00:31
https://webtrh.cz/diskuse/nejvyuzivanejsim-reklamnim-formatem-na-ceskem-webu-zustava-ctverec-300x300/#reply836242
FAKAM
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
28. 11. 2012 10:19:22
Niekedy najviac používaný rozmer 468*60 sa zrejme stal alergický :) Je fajn používať radšej štvorcové veľkoformáty. Jedna taká reklamná plocha na webe za slušnú cenu a neutrpí ani návštevník pre otravové reklamy.
28. 11. 2012 10:19:22
https://webtrh.cz/diskuse/nejvyuzivanejsim-reklamnim-formatem-na-ceskem-webu-zustava-ctverec-300x300/#reply836241
duben
verified
rating uzivatele
(49 hodnocení)
28. 11. 2012 10:47:52
Několik poznámek:
Pro ČR jsou tam často dost šílené formáty. To je ovšem ovlivněné tím jaká média Gemius používají, případně jaké plochy jim procpou. Inzerent si často přijde s nějakým "geniálním formátem" a nějak to přizpůsobte ať to na webu je vidět. Právě tomu odpovídají ty obrovské mega plochy přes půlky stránek. To jsou často takové ty vyskakovací bannery přes obsah, co se zavírají křížkem a prudí na většině velkých webů. Osobně tohle neberu jako srovnatelnou plochu s normálním bannerem.
Nejsou tam naprosto mobilní reklamy, přitom ty mají rostoucí tendenci. Jenže on je gemius asi vůbec nedělá (neumí?).
Rostoucí banerová slepota? Tak tam si dovolím opět polemizovat. I gemius prodává nejen za impresse, ale vzhledem ke krizi a tomu jak se inzerenti učí častějí za PPC. Jenže velcí inzerenti často nezaměřují kampaně na výkon s ohledem na klik, ale na posilování brandu, nebo na jasné sdělení, podívej se na stránku později sám. Jinými slovy neklikej! Ono je to logickké, takto vedená kampaň jako PPC, funguje jako úžasně levná zobrazovací. Dám cenu za klik a snažím se aby nikdo neklikal. Díky tomu můžu teoreticky mít kampaň do nekonečna zadarmo (resp. sem tam se klikne, aby nebylo eCPM na nule a kampaň se stále zobrazovala). No a protože tam bude pořád viset velký budget, reklamka se ho bude snažit udat, masivně zobrazovat, klikat se stále bude minimálně a výrazná plošná reklama je tu. Sen inzerenta, noční můra publishera. ... Když se to umí a když se pak v podobných přehledech mohou bez těhle znalostí interpretovat data ...
28. 11. 2012 10:47:52
https://webtrh.cz/diskuse/nejvyuzivanejsim-reklamnim-formatem-na-ceskem-webu-zustava-ctverec-300x300/#reply836240
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 11. 2012 12:39:52
Napsal Petr Jeník;875577
A co takhle dát na to místo, kde máš "velké" CTR 1% něco, co bude mít CTR v řádu desítek procent? Nebylo by to ještě o malinko lepší?
Bylo, ale z toho mají inzerenti skoro strach. Měl jsem inzerenta u kterého jsem podupal na kvalitě propagačního materiálu, jelikož si trval na PPC. Ze zkušeností jsem věděl, že tam to CTR bude veliké. Nakonec to inzerenta stálo v přepočtu na CPT na 60 Kč / 1000 zobrazení, ale dříve nabízených 20 Kč / 1000 zobrazení se mu zdálo drahé -> potřeboval PPC. Celá naše spolupráce se zasekla na nekvalitě eshopu ( mizerná data, nedostupné zboží, vysoká cena atd.. ).
Spíš jsem nešťastný z úrovně marketingové znalosti inzerentů. Nejčastěji se setkávám s názory -> vy jste drazí na ...daoctaviafelicia.cz mají banner na rok za 3000 Kč. Jsou načteni různými články a ovlivněni obchodníky ze seznamu a neuvažují moc smysluplně. Přesně si přečtou články, že banner je mrtvý protože na něj nikdo nekliká atd..
28. 11. 2012 12:39:52
https://webtrh.cz/diskuse/nejvyuzivanejsim-reklamnim-formatem-na-ceskem-webu-zustava-ctverec-300x300/#reply836239
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit