Zadejte hledaný výraz...

Nejlevnější zákazníci vyžadují nejnáročnější podporu

smrtka
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
4. 6. 2012 14:49:58
+1 soudruh
vlakno, kde pani, co koupila se slevou, sluzbu dostala, penize zpatky taky a ted toho dela mega HALO, jak kdyby utratila milion je dobrym dukazem
vubec mi pripada, ze stiznosti na slevo-neco je nasobne vic, nez na 'normalni' obchody, coz asi taky dokazuje pravdivost tematu vlakna...
Mam uplne opacnou zkusenost z Californie, kde bylo pomerne hodne bohatych lidi. Vsichni, kdo utraceli, chteli kvalitu a kdyz nebyla, bylo to opravdu slyset. Ti ostatni proste vedeli, ze je bud cena nebo kvalita. Oboje jen kdyz maji stesti
4. 6. 2012 14:49:58
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/strana/2#reply770253
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
4. 6. 2012 15:24:15
Napsal trhnapadu.cz;802253
Možná to taky bude mít co společnýho s pracovní vytížeností. Lidé, kteří si zvolí levnější tarif "na zkoušku", tak mají mraky času se babrat v detailech a můžou pak trávit hodiny debatami
to bude urcite v mnoha pripadech pravda
jinak ale obecne plati ze 20% zakazniku dela 80% problemu
a nemusi tam byt zadna souvislost s velikosti zakaznika
zavisi na produktu
4. 6. 2012 15:24:15
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/strana/2#reply770252
AZ
verified
rating uzivatele
4. 6. 2012 15:37:00
Napsal Souki;802238
Můžu jen potvrdit. Proto teď chystám nový ceník, kde hlavním pravidlem je "budeme nejdražší na trhu" :)
taky souhlasím - já připravuji nové produkty jako konferenční stolky, jídelní stoly a židle a lavice
takový "palby" tu nikdo nemá
na druhou stranu takovou kvalitu taky ne :-)
4. 6. 2012 15:37:00
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/strana/2#reply770251
BlackflamesIczI
verified
rating uzivatele
4. 6. 2012 16:00:59
Napsal soudruh;802254
celkove davam +1, protoze mi to mluvi z duse
nicmene k tem "expertum"
bereme-li to z pohledu hostingu, je dnes "expert" (alespon se tak citi) temer kazdy, kdo zvladne na server nahrat CMS typu Joomla, Drupal nebo WordPress
a ted to prijde
jakmile tito uzivatele narazi na nejakou prekazku pri instalaci
(rekneme ze cca 90% z tech OEM expertu)
zacnou se dozadovat pomoci ze strany poskytovatele / pritom jde o banality v cestach, kofiguracich .htaccessu apod.
poskytovatel jim vetsinou ukaze "jak na to" aneb neni v jeho moci tzv. "utirat zadnici" kazdemu, kdo nezna ani potrebne zaklady
ti se pres to stejne nedostanou / jen male % z nich / a odejdou jinam (jeste s hromadou negativniho povyku)
prijdou na levnejsi hosting kde jim to slape ihned - to je radosti panecku, levnejsi to je, funguje to - ten predrazeny hosting je spatny!!!
ale uz se nezajimaji o to, jaka jsou paranoidni nastaveni serveru hostera, ze v mnoha pripadech se da server bez omezeni prochazet po slozkach ostatnich uzivatelu nebo ze poskytovatele v minulosti jiz nekolikrat prolomili hackeri
vysledkem je, ze za malo penez a bez hlubsich znalosti jim to jede
a pokud se treba nekdy dovolaji na telefon providera, jeste zacnou vychvalovat jeho support
pro tyto uzivatele je tzv. pridana hodnota technickeho zazemi a sluzeb celkove neco, jako hazet perly svinim
tim nerikam, ze laiky a koncove uzivatele hazime lidove receno pres palubu
ale rozhodne nejdeme cestou "pudrovani zadnice" totalnimu laikovi, ktery dela odbornika a jeste u toho nadava technikum ze supportu
pro takove uzivatele je zde nastesti dostatek konkurence :-)
PS moc mne za ten nazor nebijte :-)
Známá firma a vysoká cena neznamená kvalitu, a u českých firem co dělají stránky a shopy už vůbec ne
4. 6. 2012 16:00:59
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/strana/2#reply770250
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
4. 6. 2012 16:59:13
Jelikož je to odkaz na článek ze světa tak dám též zkušenost ze "světa". Nevím jak je to třeba u služeb, ale u výrobků to viz jako komentáře zde nefunguje. Nevybavuji si jak zní přesně to americke přísloví, ale kdybych to měl připodobnit k něčemu českému tak k: Za málo peněz málo muziky. U rychloobrátkových výrobků do 20$ mi naprosto vyjímečně přijde dotaz a když už, tak obvykle ohledně toho že se jim zboží někde zatoulalo. Většina američanu si uvědomuje, že za pár dolarů nesmí chtít zázraky a podle toho se chovají. Mají zájem na bezproblémovém dokončení obchodu a znají cenu svého času. A proto se snaží věnovat svůj čas jen v míře nezbytně nutné. Naopak u výrobků nad 300 dolarů je téměř vždy nějaký dotaz at už se týká zboží či jen třeba si ověření doby dodání. Mají pocit a je pro ně důležité si ověřit, že za tím obchodem někdo stojí a že je zájem se zákaznikovi věnovat.
4. 6. 2012 16:59:13
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/strana/2#reply770249
soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
4. 6. 2012 17:30:45
Napsal BlackflamesIczI;803785
Známá firma a vysoká cena neznamená kvalitu, a u českých firem co dělají stránky a shopy už vůbec ne
nezbyva nez souhlasit, pouze netusim proc komentujes muj text,
protoze o tom co pises jsem nikde nehovoril (resp. nepsal) :-)
4. 6. 2012 17:30:45
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/strana/2#reply770248
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
4. 6. 2012 17:34:43
Nečetl jsem všechny komenty, tak pokud to tu někdo už zmínil, tak se přidávám.
Asi největší zádrhel bude v tom, že většina lidí koupí na zkoušku základní verzi (ke které mají logicky nejvíce dotazů) a pak popřípadě dokoupí už profi službu. A tam samozřejmě už nic neřeší, na vše se již zeptali v základní verzi. Proto by mohla být tato statistika trošku zkreslená. Ale jinak souhlasím s článkem, funguje to takhle docela v hodne odvetvích. Někdo chce udělat web za 2 tisíce s tím, že je skoro nemožné splnit jeho požadavky. Někdo dá za web 25 tisíc, je spokojený, nic navíc nechce, je to pro vás jednodušší. Takže rozhodně se vyplatí jít tou druhou cestou, méně starostí za hodně peněz.
Ale je to i logické, nejvíce investují ti co jsou s produktem seznámeni, vědí že chtějí nejdražší balíček a vědí, že se jim to vyplatí. Být tam ještě varianta FREE, tak je to přesně ta nejproblémovější skupina lidí.
4. 6. 2012 17:34:43
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/strana/2#reply770247
Ať už je to z jakéhokoliv důvodu je to opravdu skrz obory... V mých financích je to to samé. U nejlevnějšího se člověk nejvíc nalítá a nejvíc nadře.
4. 6. 2012 17:37:39
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/strana/2#reply770246
Aveso
verified
rating uzivatele
5. 6. 2012 11:00:43
Musím také souhlasit. „Levný“ zákazník je často katastrofa (alespoň na našem trhu). Jednou jsem se nechal přemluvit pro práci pro jednu neziskovou organizaci, samozřejmě bez honoráře. Proč ne, řekl jsem si, bude to dobrá zkušenost… Zkušenost to opravdu byla, ale ne příliš dobrá. Neustále něco chtěli předělávat a měnit. Nakonec jsem tomu věnoval mnohem více času, než jsem chtěl, takže příště si už takovou spolupráci rozmyslím.
5. 6. 2012 11:00:43
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/strana/2#reply770245
BlackflamesIczI
verified
rating uzivatele
5. 6. 2012 22:17:48
Napsal soudruh;803841
nezbyva nez souhlasit, pouze netusim proc komentujes muj text,
protoze o tom co pises jsem nikde nehovoril (resp. nepsal) :-)
sorry nejak se me to kouslo a asi jsem se preklik, omlouvam se chybicka se vloudila
5. 6. 2012 22:17:48
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/strana/2#reply770244
arakain
verified
rating uzivatele
6. 6. 2012 11:26:18
Napsal Martin Schlemmer;802196
Proč zákazníci s nejlevnější službou vyžadují nejnáročnější podporu?
[
Jaké zkušenosti ze svého podnikání s tím máte vy?
Když shrnu všechny příspěvky dole, všechny hovoří o geniální poučce 20% tažných, 80% chovných.
20% zaměstnanců generuje hodnoty, 80% by jste nejradši vyhodili
20% zákazníků generuje 80% zisku, těch 80% máte jen kvůli obratu anebo trablům, aby ten život nebyla taková nuda.
Takže je optimální se zaměřit na těch 20% a máte klid.
A co může nastat, když to uděláte:
1. Většinou se razantě změnší Vaše firma = méně provozních trablů = menší obrat, a už jste najednou nezajímaví
1.1 pro banku, když potřebujete byť krátkodobý, neb máte malý obrat
1.2 úvěr, investory, protože jste malinkatí
1.3 a co s Vámi, přibude značné množství provozních problémů, které do té doby alespoň částečně řešili Ti chovní zaměstnanci a alespoň částečně je od Vás odbourali,
1.4 chybí čas na kreativitu a nové nápady a vize, protože řešíte opičárny s úředním šimlem jménem sociálka, finančák, dph atd...
2. zmenší se objem peněz, s kterým pracujete takže
2.1 nemáte polštář na nenadálá rizika
2.2 neutáhnete v provozních nákladech támhle leasing auta, támhle 15 výdejních míst (které dělaly ještě x dalších aktivit, takže najednou jeste nejlepší prodejci letenek, vstupenek a bůh ví čeho a zmizí Vám spousta benefitů, které před tím byly)
2.3 ale nemáte před očima atomovku, že měsíčně musíte někde schrastit 500 tis, milion, nebo třeba i jen 100 tis na mzdy, odvody, nájmy...
3. Když jste malí, tak
3.1 VÁS DOKÁŽE KDE KDO "SEŽRAT"
3.2 nikoho nepálí, že nejste
3.3 budování brandu firmy a podobné aktivity je téměř nereálné.
3.4 Anebo jste tak velcí či důležití na daném trhu, že do Vás všichni šijou, berňák u Vás bydlí, ale trh Vás bere jako etalon
Z toho plyne:
1. I když jednám lokálně, myslím globálně. (kdo zadal pomlázky na velikonoce v Číně a v Polsku, když se to týká jen pár regionů v ČR)
2. Občas je jednodušší, když to za mě někdo udělá a já to jen přefakturuju.
3. Naučit se říkat ne na i na první pohled super zakázky a naopak nebrat nesmyslné (a naučit se je rozlišovat, to je ten problém)
4. Nezapomenou na pravidlo, žijeme jen jednou. Nemáme čas na to, startovat za život víc jak 5-6 větších projektů s životností 5-7 let. Když nebudou všechny úspěšné, raději po roce zahodit a dělat něco jiného. Nesmrtelnost si možná někdo z rodiny Rostchildů dokáže zaplatit, otázkou je, zda mu ji tajné laboratoře z USA dodají a zda nás to tu ještě za dalších 50 let bude bavit.
6. 6. 2012 11:26:18
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/strana/2#reply770243
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit