Zadejte hledaný výraz...

Nejlevnější zákazníci vyžadují nejnáročnější podporu

Proč zákazníci s nejlevnější službou vyžadují nejnáročnější podporu?
Autor článku má hypotézu, že jde o samovýběr - experti ví, co chtějí, a jsou ochotní za kvalitní službu zaplatit. Naopak lidé, kteří se v produktu příliš nevyznají, zvolí nejlevnější variantu nejbližší podobné služby.
Nejlevnější zákazníci jsou tedy pravděpodobně laici vyžadující hodně péče a drazí zákazníci jsou experti.
Why Cheap Customers Cost More
Nadužívání podpory nejlevnějšími zákazníky v diskusi potvrzuje i v článku zmíněny Patrick McKenzie. Zákazníci jeho služby Appointment Reminder, kteří si zvolili nejlevnější program (Personal, $9), kontaktují podporu sedmkrát častěji než klienti nejdražšího programu (Office, $199)!
Jaké zkušenosti ze svého podnikání s tím máte vy?
31. 5. 2012 11:26:59
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/#reply770268
trosa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
31. 5. 2012 12:14:11
Naprostej souhlas. Zrovna ted jedu uz po treti ke klientovi co si vybral zakladni balicek SW za cenu cca 3000, pricemz na kazdem mem vyjezdu zaplati cca 2000 :-) Jsem zvedav jak to z nej dostanu.... Naopak klienti co vybrali SW za 25k, tak obvykle po jednom skoleni vse zvladaji a neresi az na vyjimky temer nic.
31. 5. 2012 12:14:11
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/#reply770267
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
31. 5. 2012 12:20:06
Bohužel tady je takový trend, že cena je prvořadá... Taky to podle toho vypadá...
31. 5. 2012 12:20:06
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/#reply770266
Cena je nejdůležitější jen pro určitý typ zákazníků a určitý typ produktů, určitě ne napříč celým podnikáním.
31. 5. 2012 12:21:19
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/#reply770265
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
31. 5. 2012 12:30:42
Napsal Martin Schlemmer;802220
Cena je nejdůležitější jen pro určitý typ zákazníků a určitý typ produktů, určitě ne napříč celým podnikáním.
Pravda, ovšem je to mizivé procento zákazníků, alespoň z mé zkušenosti. Taky hodně záleží na nabízeném produktu/službě.
31. 5. 2012 12:30:42
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/#reply770264
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
31. 5. 2012 12:34:23
Napsal Martin Schlemmer;802220
Cena je nejdůležitější jen pro určitý typ zákazníků a určitý typ produktů, určitě ne napříč celým podnikáním.
Ale často jsem se setkal s tím, že klient začíná s v nějakém oboru podnikat a chce web - jenže co nejlevněji a co nejjednodušeji. Na co pak takový web chce. Zaplatí za něj třeba 7 tisíc a pak se diví, že mu to nepřináší to, co očekával. Ale varován předem byl. Takže ve výsledku to dopadne tak, že klient doplatí za kvalitu, poté je s webem spokojen, ale finančně ho to vyjde mnohem dráž, než kdyby přistoupil na mé rady od začátku.
31. 5. 2012 12:34:23
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/#reply770263
unlucky
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
31. 5. 2012 12:37:32
Lidi,kteri si objednaji drazsi sluzbu jsou obvykle zkusenejsi. Nekdy si levnejsi sluzbu objednavaji lidi, kteri si to chteji vyzkouset a moc tomu nerozumeji. Nebo si poradne neprecetli nabizene sluzby a az kdyz je potrebuji, tak se divi, ze danou vlastnost nemuzou nikde najit nebo nefunguji... Je s nima vic prace no.
31. 5. 2012 12:37:32
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/#reply770262
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
31. 5. 2012 12:42:15
Napsal Martin Schlemmer;802196
Proč zákazníci s nejlevnější službou vyžadují nejnáročnější podporu?
Za sebe musím říct že jde nejenom o služby ale i o zboží. Pokud si někdo vybere to nejlevnější zboží tak je s ním nejsložitější a nejnáročnější domluva v případě problémů - které samozřejmě nastat můžou, protože přesto že podobnou věc v životě nepoužívali tak nečtou návody ale jen "myslí" nebo "předpokládají" co všechno musí zboží zvládnout...
31. 5. 2012 12:42:15
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/#reply770261
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
31. 5. 2012 12:47:35
Můžu jen potvrdit. Proto teď chystám nový ceník, kde hlavním pravidlem je "budeme nejdražší na trhu" :)
31. 5. 2012 12:47:35
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/#reply770260
trhnapadu.cz
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
31. 5. 2012 13:17:59
Napsal Martin Schlemmer;802196
Proč zákazníci s nejlevnější službou vyžadují nejnáročnější podporu?
Možná to taky bude mít co společnýho s pracovní vytížeností. Lidé, kteří si zvolí levnější tarif "na zkoušku", tak mají mraky času se babrat v detailech a můžou pak trávit hodiny debatami, kdežto lidé úspěšnější si zvolí dražší, kvalitnější variantu, která jim v lepším případě přináší zisky(a tím i práci) a nemají prostor pro nadbytečné dotazy.
31. 5. 2012 13:17:59
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/#reply770259
soudruh
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
31. 5. 2012 13:18:54
Napsal Martin Schlemmer;802196
experti ví, co chtějí, a jsou ochotní za kvalitní službu zaplatit
celkove davam +1, protoze mi to mluvi z duse
nicmene k tem "expertum"
bereme-li to z pohledu hostingu, je dnes "expert" (alespon se tak citi) temer kazdy, kdo zvladne na server nahrat CMS typu Joomla, Drupal nebo WordPress
a ted to prijde
jakmile tito uzivatele narazi na nejakou prekazku pri instalaci
(rekneme ze cca 90% z tech OEM expertu)
zacnou se dozadovat pomoci ze strany poskytovatele / pritom jde o banality v cestach, kofiguracich .htaccessu apod.
poskytovatel jim vetsinou ukaze "jak na to" aneb neni v jeho moci tzv. "utirat zadnici" kazdemu, kdo nezna ani potrebne zaklady
ti se pres to stejne nedostanou / jen male % z nich / a odejdou jinam (jeste s hromadou negativniho povyku)
prijdou na levnejsi hosting kde jim to slape ihned - to je radosti panecku, levnejsi to je, funguje to - ten predrazeny hosting je spatny!!!
ale uz se nezajimaji o to, jaka jsou paranoidni nastaveni serveru hostera, ze v mnoha pripadech se da server bez omezeni prochazet po slozkach ostatnich uzivatelu nebo ze poskytovatele v minulosti jiz nekolikrat prolomili hackeri
vysledkem je, ze za malo penez a bez hlubsich znalosti jim to jede
a pokud se treba nekdy dovolaji na telefon providera, jeste zacnou vychvalovat jeho support
pro tyto uzivatele je tzv. pridana hodnota technickeho zazemi a sluzeb celkove neco, jako hazet perly svinim
tim nerikam, ze laiky a koncove uzivatele hazime lidove receno pres palubu
ale rozhodne nejdeme cestou "pudrovani zadnice" totalnimu laikovi, ktery dela odbornika a jeste u toho nadava technikum ze supportu
pro takove uzivatele je zde nastesti dostatek konkurence :-)
PS moc mne za ten nazor nebijte :-)
31. 5. 2012 13:18:54
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/#reply770258
ghostik
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
31. 5. 2012 13:43:06
soudruh, souhlas
sam s timto mam take sve zkusenosti, kdy nekteri zakaznici, kteri si nechaji nakonec web/sluzbu udelat nekym jinym (kdyz souseduv syn v baraku take umi s tim PC), pak sami prijdou, ze ten syn asi nebude ten nejlepsi, protoze to ci ono nezvlada (obvykle je to presne ten, ktery ani neumi W, J, D korektne nainstalovat ci nastavit)
31. 5. 2012 13:43:06
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/#reply770257
Pod většinu z řečeného bych se mohl podepsat. Snad jen ještě jeden postřeh - v rámci byznysu se podnikatelé s podobným myšlením nějak záhadně přitahují: experti a špičkové firmy v převážné většině nakupují od dodavatelů poskytujících služby i zboží ve stejně vysoké kvalitě, jakou sami nabízejí (primárním kritériem je kvalita/spolehlivost). A naopak patlalové se snaží nakupovat u jiných patlalů a primárním kritériem volby je cena.
"Pay peanuts, get monkeys" platí od nepaměti, a nejenom u zaměstnanců.
31. 5. 2012 14:22:31
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/#reply770256
strihac
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
31. 5. 2012 17:16:10
proto sem se celý život snažil být ve všem nejdražší
31. 5. 2012 17:16:10
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/#reply770255
Lydie
verified
rating uzivatele
4. 6. 2012 14:43:53
Souhlasím naprosto s článkem. Podobné zkušenosti mám jako obchodní zástupce, jako tiskový dodavatel i jako dodavatel služeb koncovým zákazníkům. A to online i offline. Čím větší prd, tím víc práce.
Ale možná si to samé říká Soudruh i o mně ;-)
4. 6. 2012 14:43:53
https://webtrh.cz/diskuse/nejlevnejsi-zakaznici-vyzaduji-nejnarocnejsi-podporu/#reply770254
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit