Zadejte hledaný výraz...

Nejlepší zákaznická péče na e-shopech

Milan Sperát
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 10. 2020 18:22:05
Zdravím, dělám si průzkum a zajímá mě názor lidí, kteří někdy nakupovali na jakémkoli e-shopu. Takže se ptám všech :-)
Jakou nejlepší zákaznickou péči jste kdy zažili?
Čím Vás e-shopy naopak štvou?
Co si představujte pod pojmem skvělá zákaznická péče na e-shopu, co by měla splňovat?
Předem děkuji za Váš čas a názory.
Milan Sperát
5. 10. 2020 18:22:05
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-zakaznicka-pece-na-e-shopech/#reply1465164
Michal.Petrek
verified
rating uzivatele
14. 10. 2020 10:38:13
Zdravím,
vezmu to po bodech a pak přidám osobní komentář.
Jakou nejlepší zákaznickou péči jste kdy zažili? Pepperfield.cz
Čím Vás e-shopy naopak štvou? Nezveřejnění kontaktů, nekvalitní a nesrozumitelný web, malý výběr dopravců a plateb
Co si představujte pod pojmem skvělá zákaznická péče na e-shopu, co by měla splňovat?
1) péče prochází všemi body podnikání od balení po online servis
2) Skvělá je tehdy pokud si projdete celou cestu zákazníka a po každém kliknutí si položíte otázku zda jste spokojen s tím co vidíte slyšíte, nebo se děje.
Např:
1) přijdu na web z reklamy na určitou kategorii produktů - očekávám, že se dostanu rovnou na kategorii (ne na HP, ani na detail produktu)
2) chci filtrovat, řadit produkty a mít snadnou cestu k nalezení ideálního produktu
3) Potřebuji si ověřit dostupnost produktu, který nemáte skladem, ale jinde také není (chci to mít na dvě kliknutí hotové)
4) Telefonická podpora je slušná a dobře informovaná (odcházím s pocitem, že je vše ok)
5) Na maily reaguje Eshop rychle a pokud má chatbox, tak je reakce do minuty
6) Reklamace probíhají férově, transparentně a dodržují se termíny
7) Jsem loajální klient = dostanu odměnu?
8) Personalizace - dát při balení jednu minutu času k napsání osobního vzkazu, mailing personalizovat, Personalizovaná videa apod...
9) Dostupnost kontaktů
10) Velký výběr dopravců a plateb
a můžeme pokračovat...
Sám při nastavovaní CUSTEX u klientů zaúkoluji vždy 2 zaměstnance. Největšího odpůrce zákaznické zkušenosti a člověka, který se naopak pro klienta přetrhne. Je to ideální, protože pokud zaúkolujete odpůrce CUSTEX, tak na to navážete jeho KPI a pak to přijme.
Obecně CUSTEX hodně zaměstnanců nesnáší, protože je to práce navíc oproti normálu, ale dělá to zázraky.
14. 10. 2020 10:38:13
https://webtrh.cz/diskuse/nejlepsi-zakaznicka-pece-na-e-shopech/#reply1465163
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit