Zadejte hledaný výraz...

Nejčastější chyby e-shopů z pohledu zákazníka

Martin
verified
rating uzivatele
1. 9. 2012 21:41:19
Které chyby si jako zákazníci myslíte, že malé shopy dělají nejčastěji?
Já mám tyhle:
1. nejistá doba dodání - tohle mě strašně u e-shopů štve, proč prostě nějaký e-shop odešle zboží třeba až za 2 dny? Nikde na webu ani nemají uvedeno, kdy odesílají, ale všechno mají skladem - tohle je případ většiny menších e-shopů!
2. omezené možnosti plateb on-line - taky, hrozný některé e-shopy jdou pouze převodem na účet a nepodporují rychlé převody přes PayU nebo GoPay
Co myslíte vy, jako zákazníci?
1. 9. 2012 21:41:19
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-e-shopu-z-pohledu-zakaznika#reply803468
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
1. 9. 2012 21:48:44
Nulová komunikace.
1. 9. 2012 21:48:44
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-e-shopu-z-pohledu-zakaznika#reply803467
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
1. 9. 2012 21:56:20
Nelze se dovolat a když už se dovoláš, tak je "típek" na jednání (čti ve škole) a neví nic s tím, ať mu to pošleš na email, že se na to později podívá..
Dodání - termín neví ani po telefonickém dotazu
Poštovné - pokud kupuji kapesní rádio za 300 velikosti krabičky cigaret a eshop má uvedené poštovné 199Kč, jelikož jde pod cenu a na něčem musí vydělat
Doprava - jeden dopravce, žádná jiná možnost
Slevy - sleva 50% je ve skutečnosti normální cena zboží konkurence
Košík - nutná registrace, dopravu a cenu se dozvíš po registraci, nebo až po zadání adresy = to samé
1. 9. 2012 21:56:20
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-e-shopu-z-pohledu-zakaznika#reply803466
pat_seller
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
1. 9. 2012 22:02:49
od té doby co se pohybuji hodně po republice mi vadí že eshopy nenabízí osobní odběr a když nabízí tak stejně až za tři dny... V pondělí jsem zjistil že v úterý jedu do Prahy, věděl jsem o jednom eshopu že mají osobní odběr v Praze, tak jsem se dal do objednání zboží které bylo skladem a ejhle zboží bude připraveno k odběru až ve středu. což je s prominutím na 2 věci
1. 9. 2012 22:02:49
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-e-shopu-z-pohledu-zakaznika#reply803465
MyNameIsJAck
verified
rating uzivatele
1. 9. 2012 22:06:15
absence online podpory - chatt, zelena linka. pokud si nejsem jistý odcházím.
doba dodání a chybějící info o zboží skladem.
nedostatečné informace ke zboží (často duplicitní), chybějící foto nebo miniatura 15x15 pixelů
roztřídění zboží v kategoriích, filtrování zboží. výběr u většiny eshopů je příšerný. roztřídit zboží podle výrobce je rychlé ale kdo se v tom vyzná.
návody, rady, články. cokoli navíc co doplní výběr zboží a navede mě jako zákazníka k nákupu a zajistí informace po nákupu. nekupuji si 1kg cukru ale 500x oslazení kávy..
1. 9. 2012 22:06:15
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-e-shopu-z-pohledu-zakaznika#reply803464
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 9. 2012 22:39:25
Chybějící specializace - všichni prodávají všechno a pořádně vlastně nic.
1. 9. 2012 22:39:25
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-e-shopu-z-pohledu-zakaznika#reply803463
Viz
http://webtrh.cz/191892-nejvice-trapi-nakupovani-eshopu
1. 9. 2012 23:33:30
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-e-shopu-z-pohledu-zakaznika#reply803462
lukio
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
2. 9. 2012 02:09:02
Duplicitní téma, viz. vodička, totok smazat.
2. 9. 2012 02:09:02
https://webtrh.cz/diskuse/nejcastejsi-chyby-e-shopu-z-pohledu-zakaznika#reply803461
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit