Zadejte hledaný výraz...

Nedostupný servis24

Jan Kuthan
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
14. 10. 2013 09:39:04
Zdravím,
od rána se snažím zaplatit přes servis24 několik věcí a systém mě odhlašuje pro velký počet požadavků popř. mě vůbec nepřihlásí. Na www.csas.cz není žádné info, máte stejný problém? Stává se to častěji? Trvá to dlouho?
14. 10. 2013 09:39:04
https://webtrh.cz/diskuse/nedostupny-servis24/#reply955486
Ano, dnes to hapruje.
Co bychom taky mohli čekat za nespočet poplatků od ČS. Snad ne kvalitní služby. :)
14. 10. 2013 09:42:47
https://webtrh.cz/diskuse/nedostupny-servis24/#reply955485
Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(93 hodnocení)
14. 10. 2013 09:48:32
Já mám služby pomĕrnĕ kvalitní. Na podnikání používám službu k tomu zřízenou... business 24a nejsou žádné problémy.
14. 10. 2013 09:48:32
https://webtrh.cz/diskuse/nedostupny-servis24/#reply955484
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
14. 10. 2013 12:11:13
já nevim jestli je vhodné srovnávat VIP služby s těmy běžnými
účet jsem u nich zrušil před měsícem, a při rušení účtu jsem opětovně narazil na neschopného zaměstnance...
nejdříve mne zaujalo, že na vydávacím pořadníků lísků, mají tlačítko pro nové klienty, že by protekce ? když ptáčka lapají? a zajimavé pořadí lidí co přišli před Vámi, toto mě jako stálého klienta zamrzelo, příště bych se nebál toto tlačítko zneužít, ať už potřebujete cokoliv...
No nic po 15 minutovém čekání jsem se dostal na řadu, bohužel na mě připadla né příliš vzdělaná žena středního věku, své nedostatečné schopnosti zakrývala svojí upovídanou řečí (to je neštěstí když na takovéhoto člověka narazíte, ten člověk je k Vám sice milý snaží se komunikovat, ale nedokáže vykonat to kvůli čemu tam člověk přišel)
sdělil jsem ji, že chci zrušit účet, na to se mě zeptala jaký k tomu mám důvod, odpověděl jsem, že asi největší důvod jsou neúměrně vysoké poplatky, že nyní mám účet u fia a jsem velice spokojen, a tak svůj účet u nich již nepotřebuji
na to se mě zeptala, že kdyby mi vyjednala účet zdarma, zda-li bych si to rozmyslel, řekl jsem pokud mi dáte vedení účtu zdarma napořád, že u nich zůstanu... řekla, že se půjde zeptat vedoucí, zda-li by nešla udělat tato vyjímka... za 3 minuty přišla, že prý vedoucí má jednaní se svojí nadřízenou, a že jí tedy nemůže rušit... (tohle to mě překvapio, že by šli vyjednat lepší podmínky, když se na ně zatlačí se zrušením účtu?)
a tak jsme přistoupili tedy ke zrušení účtu, kde nastal největší zádrhel a to práce na pc, najednou paní začala nervózně mlátit do klávesnice tipuji, že to byl ENTER.
snažila se to vymluvit, že už od rána jsou se systémem problémy...
po dalších 5 minutách mi nabídla, jestli si ještě nechci něco mezitím vyřídit, a ať se stavím později za hodinu, že bude mít pro mne již vše připravené k podepsání.
což jsem odmítl, že jsem jdu schválně kvůli tomu a chci to ihned vyřídit... na otázku kde je problém mi řekla, že v počítači... že by ho musela zkusit cituji "přestartovat", ale že by to dlouho trvalo
nabídl jsem ji, jestli je problém v jejím počítači, že můžu jít k jiné přepážce (k někomu jinému).
Na to se zvedla a řekla ať prosím počkám, přivedla svojí kolegyni, která ji říkala co má na tom jejím počítači kliknout, a během dvou minut byly vytisknuté papíry k podepsání.
Ach, tak taková moje byla zkušenost. (je to zkrácená verze v kostce co se odehrálo) Zrušení účtu mi trvalo 15 minut čekání + 30 minut na přepážce, celkem 45 minut v bance.
Vím, že tohleto je selhání jednotlivce/zaměstnance. Ale to je neomlouvá, když si nedokážou udělat pořádek, jako by nezaměstnaných bylo málo.
Ani nevíte, jaký to byl krásný pocit při vycházení z banky s papírem v ruce o zrušení účtu, a představa, že už tam nikdy nemusím jít.
14. 10. 2013 12:11:13
https://webtrh.cz/diskuse/nedostupny-servis24/#reply955483
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit