Zadejte hledaný výraz...

Nastavení sledování konverzí kampaně

Václav Mach
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
23. 6. 2011 16:07:22
Zdravím webtržníky.
Na jednom webu mám divný problém:
1. pomocí GA sleduji dosažení cíle a protože cíl nemá vhodné url, posílám záznam o dosažení přímo
pageTracker._setCampSourceKey("zdroj");
pageTracker._setCampNameKey("kampan");
pageTracker._setCampMediumKey("medium");
pageTracker._trackPageview('hotovo');
Toto očividně funguje protože mj. v přehledu cílů v GA je za týden 15 konverzí dosažení tohoto cíle.
2. V přehledu zdrojů provozu vidím dosažení cíle u různých zdrojů ale nikdy u těch zdrojů které jsem si sám definoval. Např. mám na skliku inzeráty s url
http://www.blahblah.cz/?zdroj=sklik&medium=cpc&kampan=textova
ale ve zdrojích provozu je pro zdroj sklik/cpc procento konverzí 0
podobně pro adwords
3. Sleduji konverze ještě zvlášť na webu jiným způsobem a vím že tam konverze z skliku byly
Napadá někoho kde by mohla být chyba??
23. 6. 2011 16:07:22
https://webtrh.cz/diskuse/nastaveni-sledovani-konverzi-kampane/#reply648408
kalda
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 6. 2011 21:50:29
Takhle bez webu těžko říct. Ale pokud voláte ty první tři řádky kódu pouze v případě konverze, tak Vám je GA nezapočítají.
Buď použijte standardní utm_ parametry, nebo ty první tři řádky musíte mít uvedeny všude v GA kódu (před trackPagview), aby došlo ke korektnímu nastavení zdroje.
23. 6. 2011 21:50:29
https://webtrh.cz/diskuse/nastaveni-sledovani-konverzi-kampane/#reply648407
Václav Mach
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
23. 6. 2011 22:48:58
pochopitelně pokud není konverze tak se volá stejný kod jen poslední řádek je "pageTracker._trackPageview();"
analytics zachycuje vše perfektně, jen mi nepřiřadí dosažení goalu mediu resp. zdroji či kampani nastavené v inzerátech
23. 6. 2011 22:48:58
https://webtrh.cz/diskuse/nastaveni-sledovani-konverzi-kampane/#reply648406
No podla tohoto co popisujes sa skutocne tazko odhali kde je problem. Neviem ci tomu spravne rozumiem ale mas nastavene vlastne utm_parametre pre kampan. Zdroj navstevnosti sa ti zobrazuje korektne. Cize vidis v prehladoch navstevnost z daneho zdroja.
Potom mas definovane nejake ciele a chces vidiet v statistikach ci z daneho zdroja bol dosiahnuty ciel ?
Pokial vidis navstevnost z toho zdroja ktory mas definovany tak bude problem v nastaveniach dimenzie pre danu metriku. Ja na to pozuivam vlastny prehlad kde mam na zdroj navstevnosti zobrazene dosiahnutie coiela zo zdroja a potom este krizovou segmentaciu doakzes definovat na ake klucove slovo.
Skus dat nejake screeny z GA a odkaz na stranky na ktorych ti to nefunguje.
25. 6. 2011 21:35:40
https://webtrh.cz/diskuse/nastaveni-sledovani-konverzi-kampane/#reply648405
Václav Mach
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
28. 6. 2011 20:03:09
děkuji za odpovědi, asi ale bude v tomhle případě nejlepší když zaplatím analytika a dám mu přístupy - je to nějaká blbá chyba protože podobný způsob mi na jiných webech funguje
28. 6. 2011 20:03:09
https://webtrh.cz/diskuse/nastaveni-sledovani-konverzi-kampane/#reply648404
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit