Zadejte hledaný výraz...

Nárok zákazníka na nákup zboží v nižší ceně v případě chybně uvedené ceny

hrodek
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
30. 3. 2016 09:44:21
Ahoj, mám dotaz, pokud se zboží v akci doprodá a on si stejně objedná nebo vloudí na eshop chyba v ceně - tedy je mnohem nižší než je běžná, do jaké míry má zákazník nárok na cenu, která je uvedena na shopu. Má na ni právně nárok, případně lze to nějak ošetřit v obchodních podmínkách? Díky.
30. 3. 2016 09:44:21
https://webtrh.cz/diskuse/narok-zakaznika-na-nakup-zbozi-v-nizsi-cene-v-pripade-chybne-uvedene-ceny#reply1186190
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 3. 2016 10:55:44
Ano má právo na tu cenu, za kterou to objednal. Ošetřit to lze tím, že po skončení dodací lhůty mu napíšete, že objednávku stornujete z důvodu nesplnění podmínek doručení.
Pokud by to byl rozumný zákazník, dalo by se možná s ním domluvit, ale mám opačnou zkušenost.
30. 3. 2016 10:55:44
https://webtrh.cz/diskuse/narok-zakaznika-na-nakup-zbozi-v-nizsi-cene-v-pripade-chybne-uvedene-ceny#reply1186189
tola
verified
rating uzivatele
3. 4. 2016 10:49:22
Nesmíš mu to ale napsat pred tim! Pokud mas dodací lhutu 7 dní tak to ze zbozi není a nebude dodáno můžeš napsat az osmý den, jinak bys porušoval taky něco...
3. 4. 2016 10:49:22
https://webtrh.cz/diskuse/narok-zakaznika-na-nakup-zbozi-v-nizsi-cene-v-pripade-chybne-uvedene-ceny#reply1186188
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit