Zadejte hledaný výraz...

Náhrada vzniklé škody

Marneyy
verified
rating uzivatele
18. 11. 2013 17:40:52
Dobrý den, chci se podělit o svůj problém a zároveň prosím o radu. Pro jednoho z klientů jsme vypracovávali logo, grafické zpracování vizitek a vizitky - tisk. Klient věděl o ceně za jednotlivé položky, kromě grafiky (věděl jen hodinovou sazbu) předem. Logotyp vč. manuálu jsme zaslali elektronicky. Vizitiky - schválený grafický návrh se poslal do tisku, vizitky nedopadli dle klienta na 100%, takže jsme se domluvili, že vizitky budou přetištěny, tudíž jsme uznali reklamaci a proběhl tisk č. 2, klient opět vyjádřil nespokojenost a vizitky vrátil a uvedl důvody, proč s tím není spokojen. Přestože jsme s reklamací nesouhlasili, rozhodli jsme se jet do tiskárny a nechat to skontrolovat, zda je to v pořádku, či je zde opravdu nějaká chyba. Tiskárna se vyjádřila, jak jsme předpokládali, a to tak, že vizitky jsou dle nich naprosto v pořádku a není důvod tisknout zrova a reklamaci uznat. Tudíž jsme klienta písemně informovali, že reklamace nemůže být uznána, a že i dle odorníků je tisk v pořádku, vč. grafických dat. Klient však opět stojí v opozici a trvá na přetištění a "vyhrožuje", že nám naúčtuje škodu, která jim narůstá díky čekání (avšak, my vizitky rozhodně nemíníme na vlastní náklady znova tisknout, vzhledem k tomu, že na nich nenaléžáme žádné chyby). Mohl by mi prosím někdo poradit, jak se bránit a zda mají nárok na nějakou náhradu? Díky M.
18. 11. 2013 17:40:52
https://webtrh.cz/diskuse/nahrada-vznikle-skody/#reply966898
Petr Pařízek
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
18. 11. 2013 17:49:31
Co přesně klientovi vadí na vizitkách?
Byla nějaká smlouva o dílo s termínem?
Vzniklou škodu by musel prokázat a to nepůjde jen tak.
18. 11. 2013 17:49:31
https://webtrh.cz/diskuse/nahrada-vznikle-skody/#reply966897
Marneyy
verified
rating uzivatele
18. 11. 2013 17:51:50
Hodnotí je jako rozmazané či neostré. Napsali to cca takto: když se podíváte na vizitku opravdu hodně zblízka, cca 10 cm, jsou tam drobné nerovnosti.
18. 11. 2013 17:51:50
https://webtrh.cz/diskuse/nahrada-vznikle-skody/#reply966896
Petr Pařízek
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
18. 11. 2013 17:53:28
a jsou tam rozmazané / neostré?
Zkuste jiný soubor pro tisk. Já osobně bych rozmazanou vizitku taky nebral. Zkušební tisk neproběhl?
18. 11. 2013 17:53:28
https://webtrh.cz/diskuse/nahrada-vznikle-skody/#reply966895
Marneyy
verified
rating uzivatele
18. 11. 2013 18:07:07
ty vizitky nejsou rozmazane, to je ten základní problém. První tisk rozmazaný jemně byl, natiskli jsme na své náklady nové a ty jsou dle všech lidí, co je videli v pořádku. Kromě očí klienta.
18. 11. 2013 18:07:07
https://webtrh.cz/diskuse/nahrada-vznikle-skody/#reply966894
Biba
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
18. 11. 2013 18:52:57
Takoví zákazníci jsou nejhorší :-! Vše zkoumat téměř přes mikroskop ...
18. 11. 2013 18:52:57
https://webtrh.cz/diskuse/nahrada-vznikle-skody/#reply966893
Jakub Novak
verified
rating uzivatele
(39 hodnocení)
18. 11. 2013 19:02:10
Máte Superklienta, protože běžné oko na 10 cm neumí zaostřit.. Wiki: "Když se soustředíme například na náš prst, který je deset centimetrů od oka a vnímáme přitom ostrost předmětů na obzoru, vidíme je jako rozmazané." . :)
18. 11. 2013 19:02:10
https://webtrh.cz/diskuse/nahrada-vznikle-skody/#reply966892
lawyer
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 11. 2013 09:40:34
Dobrý den,
pokud byla uzavřena smlouva o dílo, vystavili jste fakturu a klient reklamoval a vy jste reklamaci uznali a natiskli jste vše znovu je vš v pořádku. Druhý tisk pokud již proběhl správně a klient s tím byl nespokojen tak samozřejmě může požadovat náhradu škody (ale těžko jí bude prokazovat), jedná se o to, že ve Vašem případě by jsem mu dal možná slevu (na druhý tisk) ale pouze nepatrnou v rámci dobrých vztahů a pokud nebude souhlasit právně vymáhat částku za vytištěné vizitky vyplývající ze smlouvy či objednávky.
kdyby jste to chtěl více probrat tak mě kontaktujte.
19. 11. 2013 09:40:34
https://webtrh.cz/diskuse/nahrada-vznikle-skody/#reply966891
Marneyy
verified
rating uzivatele
20. 11. 2013 18:41:39
Napsala jsem Vám do zpráv, dle Vaší výzvy, ať Vás případně kontaktuji. Prosím moc o odpověď, klient slačí a já bych potřebovala radu ohledně té náhrady škody.
Napsal lawyer;1023078
Dobrý den,
pokud byla uzavřena smlouva o dílo, vystavili jste fakturu a klient reklamoval a vy jste reklamaci uznali a natiskli jste vše znovu je vš v pořádku. Druhý tisk pokud již proběhl správně a klient s tím byl nespokojen tak samozřejmě může požadovat náhradu škody (ale těžko jí bude prokazovat), jedná se o to, že ve Vašem případě by jsem mu dal možná slevu (na druhý tisk) ale pouze nepatrnou v rámci dobrých vztahů a pokud nebude souhlasit právně vymáhat částku za vytištěné vizitky vyplývající ze smlouvy či objednávky.
kdyby jste to chtěl více probrat tak mě kontaktujte.
20. 11. 2013 18:41:39
https://webtrh.cz/diskuse/nahrada-vznikle-skody/#reply966890
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit