Zadejte hledaný výraz...

Na co mám nárok u O2 expresní reklamace?

Spajrit
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 11. 2016 11:14:14
Zdarec
Guuglil sem, ale marně
Házel sem svoje jablicko na reklamaci do o2, za nějaký 300,- zaplatil za expresní reklamaci (prej do 14 dnu), a dostal jsem náhradní jabko, který mi je už přes dva týdny k hovnu jelikož nikdo z prodejny neví heslo k tomu aby se mi odhlasili z icloudu...takže super deal.
Dnes je to již 16. den co mám telefon pryč, o2 se zatím neozvalo, zajímá mě, když bych tam teď nalitnul, ze telefon sem už měl mít, co bych z toho mohl mít??? :D
Asi jo, na jednu stranu jsem hajzlik, jelikož toho chci nějak využit, na druhou stranu, je to o2...mám s nima jen špatne zkušenosti
Diky
26. 11. 2016 11:14:14
https://webtrh.cz/diskuse/na-co-mam-narok-u-o2-expresni-reklamace/#reply1239691
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
26. 11. 2016 12:16:13
přečti si smlouvu a z ní bude patrné, co budeš moci nárokovat.
Osobně bych reklamoval expresní reklamaci a požadoval navrácení 300 Kč. Dále bych navrhl odstoupení od kupní smlouvy a požadoval vrácení peněz za mobil, je ale otázka na základě které smlouvy jsi dostal telefon a jaká byla jeho kupní cena.
26. 11. 2016 12:16:13
https://webtrh.cz/diskuse/na-co-mam-narok-u-o2-expresni-reklamace/#reply1239690
kontres
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 11. 2016 17:41:06
Pokud s tebou vyjebe někdo, komu platíš, měl by jsi změnit operátora.
26. 11. 2016 17:41:06
https://webtrh.cz/diskuse/na-co-mam-narok-u-o2-expresni-reklamace/#reply1239689
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit