Zadejte hledaný výraz...

možnost ověření otevřených emailů

Martin
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 9. 2011 13:53:06
Zdravím,
zná někdo efektivní způsob jak ověřit otevření emailů klienty, pro možnost statistiky?
22. 9. 2011 13:53:06
https://webtrh.cz/diskuse/moznost-overeni-otevrenych-emailu/#reply679854
obrazek v mejlu (pixel) a pocet jeho zobrazeni ;) neni to zdaleka sto procentni, ale moc lepsich zpusobu nezajistite.
22. 9. 2011 14:04:07
https://webtrh.cz/diskuse/moznost-overeni-otevrenych-emailu/#reply679853
Martin
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 9. 2011 14:08:44
O této metodě vím ale hledám právě něco efektivnějšího. Většina emailových klientů dneska už blokuje obrázky.
22. 9. 2011 14:08:44
https://webtrh.cz/diskuse/moznost-overeni-otevrenych-emailu/#reply679852
tsk
verified
rating uzivatele
22. 9. 2011 14:30:17
nestaci ti u seznamu zaskrknout POTVRDIT PŘEČTENÍ ?
22. 9. 2011 14:30:17
https://webtrh.cz/diskuse/moznost-overeni-otevrenych-emailu/#reply679851
Martin
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 9. 2011 14:31:10
No to opravdu nestačí. Zaprvé to neposílám ze seznamu ale z PHP skriptu. Za druhé kdo by pak počítal potvrzení. Za třetí je to prasácký způsob.
22. 9. 2011 14:31:10
https://webtrh.cz/diskuse/moznost-overeni-otevrenych-emailu/#reply679850
pak si taky rad pockam na dalsi moznosti zjisteni otevreni, protoze zatim jsme na nic "lepsiho" neprisli
22. 9. 2011 14:35:02
https://webtrh.cz/diskuse/moznost-overeni-otevrenych-emailu/#reply679849
Já za všechny obyčejné uživatele doufám, že žádné lepší řešení nenajdete, protože to, zda si e-mail přečtu nebo ne, je výhradně moje soukromá záležitost. I to je důvod, proč čtu e-maily pouze jako klasický text a jsem rád, že solidní poštovní programy podstrčené jednopixelové obrázky ignorují :)
22. 9. 2011 14:54:52
https://webtrh.cz/diskuse/moznost-overeni-otevrenych-emailu/#reply679848
James_Scott
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
22. 9. 2011 15:31:56
Napsal Plaváček;704043
Já za všechny obyčejné uživatele doufám, že žádné lepší řešení nenajdete, protože to, zda si e-mail přečtu nebo ne, je výhradně moje soukromá záležitost. I to je důvod, proč čtu e-maily pouze jako klasický text a jsem rád, že solidní poštovní programy podstrčené jednopixelové obrázky ignorují :)
Přesně tak.
22. 9. 2011 15:31:56
https://webtrh.cz/diskuse/moznost-overeni-otevrenych-emailu/#reply679847
sweetree
verified
rating uzivatele
22. 9. 2011 15:34:41
Jsem plně za Plaváčkovo vyjádřením ;)
To, co bys rád, dobře řešil centralizovaný terminal message system MEMO od IBM ;)
Trochu vážněji podsunu svoji zkušenost: hodnota otevřeného emailu, hodnota přečteného emailu a hodnota emailu doručeného do schránky příjemce (a ne třeba pouze do doménového koše) mají téměř shodnout marketingovou hodnotu: blíží se nule, POKUD nenásleduje reakce mířící k odesílateli (reakcí je i "běžte s tím do pr...,", ale cennější je, když mi to takhle odepíše, jinak nemám data pro korekci oslovení cílovky).
V komunikaci mezi dvěma osobami spojenými společným tématem je to prostá odpověď, to nejpřirozenější, co si lze představit.
V případě reklamního sdělení, kam bych šířeji zahrnul i newslettery, má výpovědní hodnotu měřitelná reakce (nekomunikovat je také reakce, ale špatně se subkategorizuje). Málokdo posílá informaci beze snahy o to, aby přiměl osloveného k aktivní reakci, byť řada textů je natolik neagresivních, že by se tak dala vnímat (roky čtu informace o vylepšeních od firmy dodávající síťový SW, nikdy jsem po prvém odzkoušení nereagoval, přesto je nevnímám jako agresivní a pomáhají mi k určité orientaci ve vývoji. Kupovat jejich produkt ale nemám zapotřebí.)
Možná forma: nechceme neúměrně zatěžovat vaši poštovní schránku ani Vás, proto -máte-li zájem o podrobnosti k nabídce- použijte (opište do adresního řádku prohlížeče pro plain text emaily) tento odkaz a bez nutnosti další registrace se ZDARMA dozvíte podrobnosti vybraného tématu.
A v nabídce bych použil pouze perexové (shrnující či lákající) abstrakty s podstatou nabídky, velmi omezeným počtem "items" (pokud mám 1000 bačkůrek, vyberu troje a zbytek do tisícíe nabídnu na odkazu) ale pokračujících až na měřitelné webovce, např.:
Pro nové špičkové sklo pro Váš Nikon D3 s možností výměny staršího modelu se zvýhodněným doplatkem nás navštivte na: www.nnn.xy/ID=refinzeratu?linknanabidku pro případ cílené nabídky uživatelům aparátu Nikon D3 z db firmy distributora/výrobce...
Vyhnul bych se lákavým loteriím a odpovědím v anketách za ceny, protože taková aktivita rozhýbá k odpovědi i jinak se nezajímajícího čtenáře (v kontextu měření konverze počtu doručených zpráv/aktivních odpovědí, v jiných kontextech je samozřejmě lákání na odměnu běžné).
Velmi dobře rovněž působí na většinu oslovených osobní komunikace, tedy podpis a personifikovaná adresa na někoho, kdo pak ten zával poptávky či dopňujících odpovědí zpracuje. Dojem "care" je velmi mocný, ovšem nesmí se podcenit na straně příjemce... I callcentrum s desítkami lidí může dobře napsaná, ale špatně schedulovaná, nabídka položit... ;)
22. 9. 2011 15:34:41
https://webtrh.cz/diskuse/moznost-overeni-otevrenych-emailu/#reply679846
Abych nebyl jenom za šťourala - můžete rozesílat HTML e-maily, jak to dělají prakticky všechny e-shopy. Kliknutí pak můžete poměrně dobře ošéfovat. Nebudete sice vědět, zda jsem e-mail přečetl, ale budete mít výsledek mé činnosti. Reakci.
To je, myslím, mnohem cennější informace, než prosté "přečetl-nepřečetl", s níž lze velmi snadno dál pracovat. Použití jakýchkoliv jiných metod půjde proti zájmům uživatelů a tím pádem i proti zájmům výrobců e-mailových klientů, kteří do bezpečnosti svých programů vkládají nemalé prostředky.
22. 9. 2011 16:18:34
https://webtrh.cz/diskuse/moznost-overeni-otevrenych-emailu/#reply679845
informace precetl-neprecetl je pomerne zajimava, pokud se s ni pracuje dale a je to udaj pro marketing jako jakykoli jiny. Pokud mate historii nejakeho emailu a dobu otevirani a doba je stabilni, muzete prizpusobit rozesilani na dobu, kdy jej nejcasteji otevira. Pokud mate email, ktery dlouhodobe nekomunikuje, necte, nekupuje, muzete jej vyradit z databaze, nebo s nim pracovat ve forme nejake reaktivace jinou formou apod. Funguje to i jako kontrolni prvek, kdy v pripade nejakeho nenadaleho poklesu prisutupu z emailu, poklesu otevreni muze byti toto prvni z indicii, ze napr. doslo k nejakem blacklistovani apod. Da se s tim pracovat ruzne a vyuzivat pro dalsi a dalsi veci, jak podporovat svuj byznys. Kdyz s tim ale nekdo neni schopen pracovat, je to k nicemu.
Samozrejme, jsou to nastroje marketingu a ne nastoje zakaznika. Jsme zde na foru webtrh a ne na foru o tom, jak se branit firmam, proto rady podporujici podnikani, ktere jsou legalni a nejsou ani na hrane a mohou prinest v podnikani efekt jsou na miste.
22. 9. 2011 16:31:10
https://webtrh.cz/diskuse/moznost-overeni-otevrenych-emailu/#reply679844
Radek O.
Asi rozumím, co chceš říct, i když se tvůj text bez diakritiky luští těžko. Potíž je v tom, že nástroj, který by dokázal věci, o kterých mluvíš, se nazývá "virus".
22. 9. 2011 16:52:48
https://webtrh.cz/diskuse/moznost-overeni-otevrenych-emailu/#reply679843
omlouvam se za absenci hacku a carek, ale tak casto preskakuji z CZ prostredi do prostredi bez diakritiky, ze to je jednou tak, jednou onak a potrebi je to mix :) Sledovani chovani zakazniku je proste legitimni nastroj, stejne tak mohu otagovat kazdy email jinym tagem a sledovat do puntiku to, co uzivatel daneho emailu dela po kliknuti, co hleda, kam se prochazi po eshopu apod. jsou na to komercni sluzby a produkty i vyvijene u jednotlivych firem. Nazor na to muze byti ruzny, nekdo to poklada za smirovani, nekdo za virus, nekdo to bere v klidu a neresi to. Mi to nevadi ani z pohledu zakaznika a ani z pohledu druhe strany, byt je pravda, ze u te druhe strany to nejak nevyuzivam, ale umim si predstavit vyuzitelnost podrobnych informaci o zakaznikovi - emailu a kontaktu. Amazon by mohl ucit :)
22. 9. 2011 17:00:00
https://webtrh.cz/diskuse/moznost-overeni-otevrenych-emailu/#reply679842
Odbočuješ. Původní dotaz zněl jinak. Neřešil kliknutí (třeba na odkaz nebo obrázek), ale chtěl zjišťovat, co s tím e-mailem dělám. Zda byl doručen a zda jsem ho přečetl (respektive otevřel).
Doručený e-mail, ať už jakýkoliv, je fyzicky uložen na mém počítači. Co s ním dál provádím, či neprovádím, je výhradně mou privátní záležitostí. Jakékoliv metody, jak k těmto informacím proniknout, jsou za hranou toho, čemu ty říkáš marketing.
22. 9. 2011 17:04:30
https://webtrh.cz/diskuse/moznost-overeni-otevrenych-emailu/#reply679841
To je veci pohledu, ja proti tomu nic nemam a nevidim na tom nic spatneho. A rovnou i dodam, ze chapu opacny postoj a nazor.
22. 9. 2011 17:07:17
https://webtrh.cz/diskuse/moznost-overeni-otevrenych-emailu/#reply679840
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit