Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Moc emailů, moc problémů

Zdravím, chci se zde možná trošku poučit jak předělat náš systém mailů na firmě.
Nejdřív zde popíšu jak momentálně pracujeme a potom napíšu jak by to dle mého názoru bylo efektivní budu rád za připomínky ale také za rady jaké řešení použít.
---NOW---
momentálně naše firma vlastní 5 eshopů,
za každý eshop máme 3 obecné maily (fakturace,info,sklad,reklamace - ruzne) +15
dále každý pracovník má svůj mail +5
dále každý obchod má svůj mail +3
a naposled maily výkoných jednotek - některé jsou google, některé tiscali, různě, +5
celkem tedy máme něco kolem 25-30 mailových adres, každý pracovník potřebuje vždy jen některé maily, používáme MSoutlook a stahujeme skrz pop3 (přechod na imap by problémy částečně řešil ale vzhledem k tomu že tto chceme celé předelat není lehké objet 20 pc po republice a všude to opravit),
Ted tedy k hlavnímu problému, ten nastává v různých situacích:
- mail info@eshop.cz mají dvě pracovnice eshopu, jelikož jedeme pop3 žádná z nich nevidí jestli ta druhá už na mail reagovala, nereagovala, či co vůbec napsala, někdy neodepíše ani jedna, někdy obě dvě.
- vedoucí se dozv o tom že byl problém se zákazníkem XY, potřebuje si tedy přečíst mail na adrese info2@eshop.cz nicméně chodí zde stovky mailů deně a ona je nepotřebuje, tudíž je na svém PC nemá ( a aj kdyby vidí jen jednostranou komunikaci - pop3), tajže musí jít do kanceláře té osoby která to řešila a tam se podívat.
případů kdy nám to komplikuje práci je samosebou více..
---FUTURE---
představovali by jsme si nějaký cloudový systém, který by měl případně i svého vlastního klienta (win, případně android,ios), mělo by to fungovat ais následovně:
- na cloud by se nastavili všechny schránky které používáme, jelikož by bylo všechno na jedné hromadě, maily by se do cloudu mohli stahovat i nadále skrze pop3,
- ke službě by se nastavilo několik uživatelských účtů - každý účet by měl různé práva - měl by možnost procházet jednotlivé adresy, nahlížet do nich, komunikovat za ně
- dle toho pod jakým účtem jste přihlášeni by se měl používat podpis daného uživatele za daný mail (každý uživatel by měl X podpisů, podle toho z kterého mailu zrovna píše)
- řešení by mělo mit internetové rozhrání ale lépe i klienta, ten by si poštu nemusel stahovat, jen promítat, online obsah, s dostupností online není problém..
- pokud by byla možnost nechávat uživatelům poznámky / todolist byla by to přidaná hodnota.
Prosím kohokoliv kdo by měl jakýkoliv nápad jak toto vylepšit, nebo někdo kdo by znal řešení našeho problému (s investicí počítáme ale nehodláme nechat vyvýjet nový systém)
22. 4. 2016 08:53:21
https://webtrh.cz/diskuse/moc-emailu-moc-problemu/#reply1191006
esdys
verified
rating uzivatele
22. 4. 2016 09:06:28
SupportBox.cz | Podpora zákazníků nikdy nebyla jednodušší…
?
22. 4. 2016 09:06:28
https://webtrh.cz/diskuse/moc-emailu-moc-problemu/#reply1191005
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
22. 4. 2016 09:11:42
nebo google apps, vše popsané lze určitým způsobem nastavit a fungovat, ale supportbox je na to mnohem vhodnější.
22. 4. 2016 09:11:42
https://webtrh.cz/diskuse/moc-emailu-moc-problemu/#reply1191004
Help Desk Software HESK - a free PHP help desk…
22. 4. 2016 10:07:38
https://webtrh.cz/diskuse/moc-emailu-moc-problemu/#reply1191003
Gavarilo
verified
rating uzivatele
22. 4. 2016 10:25:25
No nevím osobně bych to řešil 365kou a to že nelze dojet ke každé stanici zvlášť a přenastavit? :) Od toho tu je teamviewer..
22. 4. 2016 10:25:25
https://webtrh.cz/diskuse/moc-emailu-moc-problemu/#reply1191002
Napsal Gavarilo;1286556
No nevím osobně bych to řešil 365kou a to že nelze dojet ke každé stanici zvlášť a přenastavit? :) Od toho tu je teamviewer..
Dalo by se, ale nehodlám to dělat když vím že stejně musíme přejít na něco jiného
---------- Příspěvek doplněn 22.04.2016 v 17:24 ----------
Napsal esdys;1286538
SupportBox.cz | Podpora zákazníků nikdy nebyla jednodušší…
?
Mají tedy pěkně napsané 3,4 informace ale nic víc, žádný výčet prvků, vlastností - máte osobní zkušenost? cena 3000/ uživatel/ rok (připlatbe na rok 2 měsíce zdarma) mi přijde taky zajímavá s tím že potřebuji dejme tomu 10 uživatelských účtů
22. 4. 2016 12:58:05
https://webtrh.cz/diskuse/moc-emailu-moc-problemu/#reply1191001
Petr Silon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 5. 2016 20:45:49
Team Email Management, Distribution List, Shared Inbox…
1. 5. 2016 20:45:49
https://webtrh.cz/diskuse/moc-emailu-moc-problemu/#reply1191000
esdys
verified
rating uzivatele
1. 5. 2016 21:04:35
Doporucuji si precist rezenci: http://michalkubicek.cz/supportbox-recenze/
Napsal centrshop.cz;1286593
Dalo by se, ale nehodlám to dělat když vím že stejně musíme přejít na něco jiného
---------- Příspěvek doplněn 22.04.2016 v 17:24 ----------
Mají tedy pěkně napsané 3,4 informace ale nic víc, žádný výčet prvků, vlastností - máte osobní zkušenost? cena 3000/ uživatel/ rok (připlatbe na rok 2 měsíce zdarma) mi přijde taky zajímavá s tím že potřebuji dejme tomu 10 uživatelských účtů
1. 5. 2016 21:04:35
https://webtrh.cz/diskuse/moc-emailu-moc-problemu/#reply1190999
Ahoj, přesně to co popisuješ řešíme v SupportBox, prakticky si popsal jeho funkce. Plus samozřejmě mraky věcí navíc, jako automatizace různých pravidel, co se se zprávou má udělat. Nebo napojení na tvůj e-shop, takže hned u e-mailu vidíš informaci, co to je za zákazníka a co si nakoupil.
Od pátku máme také nové webové stránky, kde je mnohem více informací a také video.
Velmi rád ti aplikaci ukážu, případně zkusím poradit. Napiš mi prosím na info@mariorozensky, nebo rovnou zavolej na 731 175 485.
2. 5. 2016 08:10:39
https://webtrh.cz/diskuse/moc-emailu-moc-problemu/#reply1190998
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit