Zadejte hledaný výraz...

Měsíční reporty – obsah

mikien2
verified
rating uzivatele
10. 2. 2014 12:25:11
Ahoj webtržníci,
chystám se oslovit odborníka, aby mi vytvořil a spravoval ppc reklamy. Dnes již každý nabízí měsíční reporty. Chci se proto zeptat:
Co by podle Vás měl kvalitní měsíční report obsahovat všechno za informace? Nedá se někde na internetu najít nějaký vzor?
Díky
10. 2. 2014 12:25:11
https://webtrh.cz/diskuse/mesicni-reporty-obsah/#reply994847
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
10. 2. 2014 12:47:09
Tak to bys měl vědět ty, ne? Co je pro tebe jako provozovatele (podnikatele) nejdůležitější?
10. 2. 2014 12:47:09
https://webtrh.cz/diskuse/mesicni-reporty-obsah/#reply994846
mikien2
verified
rating uzivatele
10. 2. 2014 16:39:23
Napsal Jiří Šubr;1055004
Tak to bys měl vědět ty, ne? Co je pro tebe jako provozovatele (podnikatele) nejdůležitější?
Ocenil bych smysluplnější odpověď. Já se přiznám, že nejsem odborník na všechno. Rozumím a plně se věnuji jen svým aktivitám, u kterých vím, že poskytnu 100% kvalitu. Chci si udělat nějakou představu, abych věděl na co si mám dát pozor. Nechci se nechat obelhávat. Proto se tu ptám...
Tvá odpověď mi přijde arogantní..
To je asi jako kdyby jsi přišel za automechanikem aby ti poradil, na co si dát pozor při koupi vozu a on ti odpověděl: "To bys měl vědět sám, když máš řidičák!". Příkladů mám spoustu :D
10. 2. 2014 16:39:23
https://webtrh.cz/diskuse/mesicni-reporty-obsah/#reply994845
jeste nez budete vymyslet report, tak je dobre vymyslet parametry te kampane. Vite jak potrebujete, aby kampan slapala? vite, jakou si muzete dovolit cenu za konverzi (predpokladam, ze jste eshop). Pokud toto nevite, ani bych PPC nezacal delat, pokud toto vite, pak je to uz velmi jednoduche.
10. 2. 2014 16:44:22
https://webtrh.cz/diskuse/mesicni-reporty-obsah/#reply994844
Report by měl ale opravdu obsahovat přesně to co potřebujete. Rozhodně o nic míň, a radši ne moc navíc. Myslím, že to nebylo myšleno arogantně, spíš se Jirka pokoušel dopátrat těch potřeb.
Určitě se dohodnete na nějakých cílech. Kolik má být podíl nákladů na konverzích, kolik má stát konverze, atp. Tohle v reportu určitě být musí. Asi je dobré sledovat i další vedlejší metriky, z kterých je vidět, jak se kampaň vyvíjí (konverzní poměr, atp.) - většinou v reportech bývají všechna základní data, co dávají ppc systémy, tj. kliky, zobrazení, cena za klik, míra prokliku, počet konverzí, cena za konverzi, konverzní poměr, hodnota konverzí. Většinou je lepší dostávat vývojový report - tj. srovnání téhož s předchozími obdobími.
Je taky dobré mít to rozdělené podle nějakých odlišných typů zdrojů. Jednak pokud máte kampaně s různými cíli - např. brandové vs výkonové. Druhak pokud máte kampaně, u kterých je odlišný výkon a ostatní data by zkreslovala - např. brandová klíčová slova vs nonbrand, vyhledávání vs remarketing vs obsahová síť, apod.
10. 2. 2014 16:53:53
https://webtrh.cz/diskuse/mesicni-reporty-obsah/#reply994843
mikien2
verified
rating uzivatele
10. 2. 2014 17:55:32
Napsal Petra;1055126
Report by měl ale opravdu obsahovat přesně to co potřebujete. Rozhodně o nic míň, a radši ne moc navíc. Myslím, že to nebylo myšleno arogantně, spíš se Jirka pokoušel dopátrat těch potřeb.
Určitě se dohodnete na nějakých cílech. Kolik má být podíl nákladů na konverzích, kolik má stát konverze, atp. Tohle v reportu určitě být musí. Asi je dobré sledovat i další vedlejší metriky, z kterých je vidět, jak se kampaň vyvíjí (konverzní poměr, atp.) - většinou v reportech bývají všechna základní data, co dávají ppc systémy, tj. kliky, zobrazení, cena za klik, míra prokliku, počet konverzí, cena za konverzi, konverzní poměr, hodnota konverzí. Většinou je lepší dostávat vývojový report - tj. srovnání téhož s předchozími obdobími.
Je taky dobré mít to rozdělené podle nějakých odlišných typů zdrojů. Jednak pokud máte kampaně s různými cíli - např. brandové vs výkonové. Druhak pokud máte kampaně, u kterých je odlišný výkon a ostatní data by zkreslovala - např. brandová klíčová slova vs nonbrand, vyhledávání vs remarketing vs obsahová síť, apod.
Moc děkuji Petro. Podle Vašeho příspěvku jsem si udělal nějakou představu.
10. 2. 2014 17:55:32
https://webtrh.cz/diskuse/mesicni-reporty-obsah/#reply994842
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
11. 2. 2014 11:38:05
mikien2: To nebyla arogantní odpověď, ale jak napsala Petra, snažil jsem se z vás dostat více informací. Ono report, ve kterém 50% údajů nebudete rozumět, je pro vás zbytečně nepřehledný. Rozhodně by tam ale měla být zahrnuto ROI, ať tedy hlavně víte, jak jsou kampaně ziskové. O tomhle byste se mimo jiné měl bavit s člověkem, co vám bude reporty tvořit. A pokud vám tam jeden měsíc bude něco chybět, stejně si to pak vypilujete dle potřeby.
11. 2. 2014 11:38:05
https://webtrh.cz/diskuse/mesicni-reporty-obsah/#reply994841
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit