Zadejte hledaný výraz...

Měření placeného vyhledávání

strihac
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
12. 3. 2015 09:52:11
Ahoj, pro vyhodnocení reklamních kampaní, příkladně na sklik a adwords nějak přemýšlím jestli je hodnotit podle GA nebo podle jejich statistik.
GA započítává výsledku pouze klik-konverze, a ve statistikách jednotlivých kampaní je započítáno klik-odchod-příchod-konverze.
Osobně si myslím, že v druhém případě nemohu přeci přisuzovat ve 100% případech úspěch kampani, když zákazník mohl stejně přijít odjinud.
12. 3. 2015 09:52:11
https://webtrh.cz/diskuse/mereni-placeneho-vyhledavani/#reply1097903
no pak muzete pouzit standardni pohled a pak se podivat na asistovane konverze a prunikem si udelat zaver.
12. 3. 2015 09:53:36
https://webtrh.cz/diskuse/mereni-placeneho-vyhledavani/#reply1097902
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
12. 3. 2015 10:27:06
Nad touhle problematikou by se dalo polemizovat na několika (desítkách) NS... řečeno velice stručně - čísla z PPC systémů i GA vám sdělují jenom hrubý rámec, naprosto přesně to se současnými nástroji nikdy nezměříte.
12. 3. 2015 10:27:06
https://webtrh.cz/diskuse/mereni-placeneho-vyhledavani/#reply1097901
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit