Zadejte hledaný výraz...

Měření efektivity e-mailingu

tomas262
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
28. 5. 2009 22:27:34
ahoj, pravidelně rozesílám e-maily o aktulní nabídce na e-shopu jelikož se často mění sortiment (Avon katalogy). Měřím si taky počet prokliků a podobně a zatím mi vychází, že cca 40% lidí klikne na odkaz v e-mailu. Problém je ovšem s konverzí. Mám pocit jakoby to vůbec nefungovalo. Poslední akce: rozesláno 315 lidem. Za první den 90 prokliků, ale 0 objednávek. Co myslíte, v čem může být problém? Jaké bývají konverzní poměry u e-mailingu? Náhled na newsletter je tu http://www.online-avon.cz/8-2009.html.
28. 5. 2009 22:27:34
https://webtrh.cz/diskuse/mereni-efektivity-e-mailingu/#reply311781
Neodpovím ti přímo na otázku, ale doporučuji se zaměřit při psaní newsletteru na výhody místo vlastností (benefits vs features). To, co posíláš, je vpodstatě jen výčet zboží nebo informace z nálepky na produktu.
"Součástí sady je také masážní pomůcka".
=
"Dostanete zdarma masážní houbičku pro uvolnění pokožky po náročném dni."
"Pokud máte citlivou pokožku, vyzkoušejte blabla"
=
"Chraňte svou pleť před ostrým jarním sluníčkem."
A pozor na pravopisné chyby.
Lidi bys měl navnadit k nákupu už v e-mailu. Krok za krokem...
29. 5. 2009 01:43:22
https://webtrh.cz/diskuse/mereni-efektivity-e-mailingu/#reply311780
petiri
verified
rating uzivatele
28. 6. 2009 18:16:22
Lidi, kteří kliknou, by už v té chvíli měli mít pocit, že by měli nakoupit. Třeba proto, že klikají na časově omezenou, velmi zajímavou akci. Jinak mají tendenci nákup odkládat na neurčito (což z hlediska eshopu mnohdy znamená na nikdy).
28. 6. 2009 18:16:22
https://webtrh.cz/diskuse/mereni-efektivity-e-mailingu/#reply311779
Jan Matějka
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
1. 7. 2009 20:56:26
Zkus efektivitu sledovat v Google Analytics, sledování konverzí lze nastavit i pro e-mail. Jinak ta CTR mi přijde hodně vysoká, z vlastní zkušenosti počítám spíš s řádem procent než desítek procent... Možná bych zkusil, jak už píše Retal, tu nabídku zatraktivnit, zapracovat na copywritingu, výraznější call to action - něco zdarma, velká sleva atd. Subjektivě bych asi do newsletteru na kosmetiku zapojil grafiku...
1. 7. 2009 20:56:26
https://webtrh.cz/diskuse/mereni-efektivity-e-mailingu/#reply311778
Ing. Jan Pukovec
verified
rating uzivatele
18. 8. 2009 15:21:49
Zapoj grafiku, vylaď texty a design, přidej call to action a směruj zákazníka ke konverzi. Využij landing pages a nesměruj člověka hned na e-shop. Design konverzní cesty by měl být ideálně jednolitý, tzn. e-mail -> landing page -> objednávka. Každá nečekaná designová změna může zákazníka odradit a zmást, protože neví, kde se nachází a zda nebyl přesměrován na "cizí" web. Snaž se působit důvěryhodně, vysvětluj a motivuj.
18. 8. 2009 15:21:49
https://webtrh.cz/diskuse/mereni-efektivity-e-mailingu/#reply311777
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit