Zadejte hledaný výraz...

Medialni spoluprace

Michael Zolcer
verified
rating uzivatele
2. 11. 2012 11:16:26
Dobry den,
jen bych se vas chtel zeptat. Mám v planu kontaktovat nejmenovanou spolecnost o dotaci v podobe nejakych cen za pripadnou reklamu. Jsme herni portal s celkem velkou navstevnosti.
rad bych od vas slysel, co by zprava mela obsahovat, co do ni napsat, co se do ni zase nehodi a podobne rady.
diky
2. 11. 2012 11:16:26
https://webtrh.cz/diskuse/medialni-spoluprace/#reply827128
Michal Mrňa
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
2. 11. 2012 11:35:07
Podle mě je pro tu společnost důležité, proč zrovna Vám by měla dát nějaké ceny.
Takže bych zkusil vysvětlit jakou reklamu tím získá.
Ale popravdě jsem o žádný sponzoring nežádal, tak se taky nechám poučit.
2. 11. 2012 11:35:07
https://webtrh.cz/diskuse/medialni-spoluprace/#reply827127
FAKAM
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
2. 11. 2012 11:38:44
Čo je to celkom veľká návštevnosť?
2. 11. 2012 11:38:44
https://webtrh.cz/diskuse/medialni-spoluprace/#reply827126
Tomáš
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
2. 11. 2012 11:39:14
Zdravím,
zkusil bych se vžít do role toho, komu píšu a uvědomil si následující: "Mám peníze nebo nějaké předměty... co by mě přesvědčilo, že je mám investovat zrovna tady tomu chápkovi?". Většinou je dobré zahrnout adresáta argumenty, které mu jasně ukážou, co z toho bude mít a jak moc je to pro něj výhodné. Rozhodně bych ale nelhal, to je cesta do pekla! :-) Prostě napsat pravdu tak, jak by ji asi chtěl ten člověk slyšet.
Záleží hodně, jak velká je to společnost, jaké má zájmy v ČR, jak moc upoutává tvá stránka cílovou skupinu té společnosti, atd. Je nutné také podrobně napsat plán té případné spolupráce - co přesně se chce po té firmě (tahat to z tebe nikdo nebude), co přesně s tou "investicí" provedeš, co získá firma (posílení značky) a co získáš ty (zatraktivnění stránky).
Hodně to opravdu záleží na vlastnostech oné "nejmenované společnosti". Zkus prostě selský rozum a těch pár tipů, co zde získáš a pokud to napíšeš slušně, češtinářsky správně a bez překlepů, jistě z toho vzejde solidní dopis a pak už záleží jen na firemní politice (kolik a zda vůbec něco investují do posílení značky a reklamy).
Snad ti to v něčem pomůže :-)
2. 11. 2012 11:39:14
https://webtrh.cz/diskuse/medialni-spoluprace/#reply827125
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
2. 11. 2012 11:43:43
To bude asi http://www.undzwei.eu/
2. 11. 2012 11:43:43
https://webtrh.cz/diskuse/medialni-spoluprace/#reply827124
Michael Zolcer
verified
rating uzivatele
2. 11. 2012 11:48:02
Díky VTKale
---------- Příspěvek doplněn 02.11.2012 v 11:48 ----------
Kejli - nebude :)
---------- Příspěvek doplněn 02.11.2012 v 13:34 ----------
jeste nekdo s nejakou radou?
2. 11. 2012 11:48:02
https://webtrh.cz/diskuse/medialni-spoluprace/#reply827123
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit