Zadejte hledaný výraz...

Managed serveru u VSHosting – zkušenosti klientů

Jarred
verified
rating uzivatele
30. 3. 2016 19:29:27
To vám závidím. Já dnes psal na podporu 2x, první reakce za 2 hodiny, druhá za 4 hodiny.
30. 3. 2016 19:29:27
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/3#reply1185243
Ty admin panely jsou pro správu jako takovou zlo.
Systém se chová dost odlišně a jakoukoliv změnu uděláte, musíte dobře sledovat, zda ji admin panel zas nepřepíše.
Když tam žádný plesk, ispconfig atd není, pak prostě co admin nastaví, to platí. Na druhou stranu zas jako BFU neuděláte vůbec nic a se vším se musíte obracet na admina.
30. 3. 2016 20:02:30
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/3#reply1185242
Gav
verified
rating uzivatele
30. 3. 2016 20:08:06
Napsal Jarred;1280966
To vám závidím. Já dnes psal na podporu 2x, první reakce za 2 hodiny, druhá za 4 hodiny.
Zeptam se, kolik platite za managed sluzby? Tohle mi prijde naprosto korektni, pokud si neplatite dedikovaneho engineera (coz nepredpokladam).
30. 3. 2016 20:08:06
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/3#reply1185241
Jarred
verified
rating uzivatele
30. 3. 2016 20:11:44
10 tis. mesicne.
Korektní by to bylo, pokud by se sami nechlubili reakcí do pár minut. A to šlo o triviální požadavky.
30. 3. 2016 20:11:44
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/3#reply1185240
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
30. 3. 2016 20:12:21
Napsal mytrix;1280975
Ty admin panely jsou pro správu jako takovou zlo.
Systém se chová dost odlišně a jakoukoliv změnu uděláte, musíte dobře sledovat, zda ji admin panel zas nepřepíše.
Když tam žádný plesk, ispconfig atd není, pak prostě co admin nastaví, to platí. Na druhou stranu zas jako BFU neuděláte vůbec nic a se vším se musíte obracet na admina.
Já tedy se nesetkal s tím, že by panel dělal něco jiného, nicméně uznávám že bez panelu server poběží svižněji. Na druhou stranu, pokud je to na dostatečně rychlém stroji tak to neuvěřitelně urychluje práci. Založení DB, FTP, přiřazení domény trvá pár desítek sekund a je to nesrovnatelně rychlejší než to bastlit přes Putty a Vi.
30. 3. 2016 20:12:21
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/3#reply1185239
Mě se to tedy u ISPconfigu stávalo velmi často. Ostatně ne nadarmo všude do konfiguráků vkládá poznámky "do not change". Ale je to hrozný opruz :)
30. 3. 2016 20:29:09
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/3#reply1185238
Gav
verified
rating uzivatele
30. 3. 2016 22:58:31
Napsal Jarred;1280981
10 tis. mesicne.
Korektní by to bylo, pokud by se sami nechlubili reakcí do pár minut. A to šlo o triviální požadavky.
Tak cim se kdo chlubi na webu je irelevantni. Co rika service contract / SLA?
30. 3. 2016 22:58:31
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/3#reply1185237
VSHosting
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 3. 2016 20:50:02
Dobrý den. I z důvodu ochrany informací klienta tu nechci spekulovat nad konkrétní situací. VSHosting má odborníky 24/7. Některé věci se sice dají dělat přes den, nicméně plno úprav, upgradů, ladění znamená výpadek, a proto se to raději dělá v nočních hodinách. Monitoringy máme 2, jsou nezávislé, běží z cizích sítích, monitorujeme desítky parametrů každého serveru (i např. nestandardní počet pomalých dotazů apod.). Při alarmu z monitoringu ale primárně situaci řešíme a klidně o tomto není informován (i na tomto se už pracuje - notifikace ideálně sms, že je věc v řešení), protože prioritou je věc vyřešit popř. pořádně diagnostikovat, než si o problému povídat :-) PLESK je bohužel zlo, svazuje to administrátorům ruce. Od dubna nabízíme nový control panel, psaný v C, svižný, bezpečný, je za tím roky vývoje a nesvazuje adminům ruce. PLESK bohužel postupem času "zparchantěl", stal se netransparentním a i podpora od výrobce je výrazně horší, nicméně klientské pohodlí do jisté míry přináší,
Naše podpora se snaží vyjít vstříc všem požadavkům, na druhou stranu když se podívate na firmy typu rackspace apod., tak je potřeba mít vždy nějaký koncept. Patlat software přes software, kompilovat různé věci bez řádné otestování, používat unstable verze software apod.. ano, všechno jde, ale jak nekoncepční je toto řešení se pozná při prvním security updatu. Proto se snažíme držet koncept správy tak, abychom nestandardní věci buď s klientem vymysleli koncepčně nebo pořádně alespoň otestovali, nicméně není v zájmu našem ani klienta to "nějak ubastlit". Mluví z nás zkušenost se správou tisíců serverů. Nyní k nám přešel např. Shoptet se svými několika tisíci eshopy apod.
Napsal jsem Vám zprávu do PM se telefonem. Zavolejte a probereme Váš konkrétní případ.
Kdo by měl zájem, napište PM a můžete se k nám přijít podívat.. ukážeme Vám monitoring, jak funguje vyřizování požadavků, řešení nestandardních situací, datacentrum atd atd :-)
31. 3. 2016 20:50:02
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/3#reply1185236
hacktrack
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
31. 3. 2016 21:33:53
z vlastni zkusenosti
10 let u Masteru .. pritomnost ve vsech DC, Praha Brno ..
vyuzivany vsechny typy sluzeb od server,rack housingu az po cloud ..
vzdy vse zprovozneno a fungovalo dle objednavky..
prezili jsme i 2 nasobny stehovani serveru v ramci DC v Praze ( v ramci migrace tower hostingu)
puvodne vetsina sluzeb hostovanych v Brne, po zavedeni noveho DC v Praze primarne Praha, vysoka kvalita a dostupnost DC Praha plne dostacovala.
Meli jsme pozdeji urcitou neduveru vuci DC Brno po vypadku jedne UPS ve starem salu, pozdeji doslo k predelani vsech veci v Brne na uroven Prahy..
Na managed sluzbach vzdy odpovidajici reakce, ale nutno rict ze vse je o profikach co za tim sedej, napr. p. Zidek 100x i kdyz nemusel, pomohl resit
veci a problemy nad ramec jeho povinosti. Perfektne odladene IPv6 .. perfektne zvladnute migrace a veci okolo IPv4 ..
za celou dobu jeden prusvih kdyz nejaci externi monteri vyhodili jeden z hlavnich jisticu.. bo co.. ale rychle vyreseno, jen s dopadem na konektivitu..
Pred tim jsme testovali a meli veci i u jinych DC , diky ruznym pruserum a neprofesionalnim vecem postupna migrace k Masteru, uprimne v soucasne dobe
v CS/SR neznam lepsi DC a sluzby nezli Master.cz
31. 3. 2016 21:33:53
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/3#reply1185235
VSHosting
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 3. 2016 22:41:26
Napsal McFly;1279573
To zní docela děsivě popravdě...
Ve chvíli kdy má slowlog několik desítek MB tak je posílání emailem opravdu nepraktické :) root k mysql = možnost změny konfigurace serveru a pokud za něj smluvně neseme odpovědnost z hlediska provozu a optimalizace tak pochopitelně v takovém případě není možné aby rootem disponovaly obě strany. Ono nic není tak jednoduché a je to o individuálním nastavení s každým klientem a k každé individuální instalaci.
31. 3. 2016 22:41:26
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/3#reply1185234
Jarred
verified
rating uzivatele
1. 4. 2016 12:19:43
Dnes jsem mluvil přímo s p. Špoljaričem, hodně věcí jsme si vyjasnili a defacto na vše co mě trápilo jsme nalezli řešení.
Hodně mě překvapil jejich přístup k věci (v pozitivním slova smyslu).
Uznávám, že frustrace z některých odpovědí z podpory a zejména z tlaku klientů v důsledku několika ne úplně 100% fungujících věcí, mě přiměla řešit to z druhého konce. Nenapadlo by mě, že s malým klientem se někdo bude takto individuálně zaobírat :-/ Jestli se to fakt podaří na základě dnešního rozhovoru všechno vyladit, tak před VSH smekám a sypu si popel na hlavu...
1. 4. 2016 12:19:43
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/3#reply1185233
No určitě dejte pak report po nějaké době, ať už spokojený nebo nespokojený :)
1. 4. 2016 12:47:35
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/3#reply1185232
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 4. 2016 13:00:10
Tak to máme velmi podobnou zkušenost. Já jsem řešil před třemi měsíci jednu svojí blbost v objednávání a způsobil tím práci navíc pro VSH a ve finále:
Jednání ze strany VSH bylo více než profesionální.
P.S.: Popel raději na pole, na hlavu ne... :-)
Napsal Jarred;1281494
Dnes jsem mluvil přímo s p. Špoljaričem, hodně věcí jsme si vyjasnili a defacto na vše co mě trápilo jsme nalezli řešení.
Hodně mě překvapil jejich přístup k věci (v pozitivním slova smyslu).
Uznávám, že frustrace z některých odpovědí z podpory a zejména z tlaku klientů v důsledku několika ne úplně 100% fungujících věcí, mě přiměla řešit to z druhého konce. Nenapadlo by mě, že s malým klientem se někdo bude takto individuálně zaobírat :-/ Jestli se to fakt podaří na základě dnešního rozhovoru všechno vyladit, tak před VSH smekám a sypu si popel na hlavu...
1. 4. 2016 13:00:10
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/3#reply1185231
Ondrejj
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 4. 2016 10:33:07
Napsal Jarred;1280028
Cílem není najít lepšího dodavatele služeb, ale najít řešení problému u VSH.
Mým cílem je najít lepšího dodavatele služeb. Máme managed server u VS hostingu, ale jejich podpora je zoufalá. Pokud spadne apache, tak stejně musíme sami volat, ať to restartují. Pořádný monitoring nemají. O update security záplat se automaticky nestarají.
Neříkám, že musí každý den provádet update systému, ale od managed služby očekávam, že jednou za měsíc upgradují poslední patch verze nejdůležitejších aplikací, občas projdou logy jestli vše beží jak má. Projdou grafy, jestli se něco plíživě neřítí do problému. Připadně doporučí změnu konfigurace nebo nápravné opatření, aby se problémy neopakovaly. Nic takového VS hosting nedělá.
Bohužel nevíme o lepším dodavateli s 24/7 dohledem. Pokud někdo zná firmu s profesionálním přístupem, která by server spravovala jakoby to byla její vlastní aplikace, tak prosím doporučení do PM.
3. 4. 2016 10:33:07
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/3#reply1185230
Jirka
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
3. 4. 2016 20:42:19
No s tim monitoringem na VS. Ja u nich jen spravuju servery svym zakaznikum, vsude jsem jako technicky kontakt. Tzn. ty servery nejso managed, jsou pouze hostovane. Presto, kdyz vypnu nejaky virtual a je nedostupna jeho IP, tak mi podpora VS hostingu behem par minut vola a pta se, zda je vse v poradku. Takze super. A ze by opravdu nemonitorovali sluzby na serveru?
3. 4. 2016 20:42:19
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/3#reply1185229
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit