Zadejte hledaný výraz...

Managed serveru u VSHosting – zkušenosti klientů

Jarred
verified
rating uzivatele
25. 3. 2016 02:02:06
Ahoj,
mám u VSH managed server, bude to jeden rok, co jsem k nim přešel od Masteru.
Nalákali mě na nonstop technickou podporu, což u Masteru byl asi největší kámen úrazu. Celkově lze ale říct, že to u VSH funguje vcelku obstojně, ikdyž se najde i pár slabých míst - hlavně kvůli PLESK panelu, který jinak triviální úkony zcela znemožňuje (hlavně co se mail serveru týká).
Rozhodl jsem se založit toto téma s myšlenkou spojit se s ostatními uživateli managed serveru od VSH a třeba prodiskutovat to co nás pálí, jak to kdo řeší atd.
Takže otázka na úvod - je tu někdo jejich klientem?
25. 3. 2016 02:02:06
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/#reply1185273
Nechci rejpat, ale v čem přesně je u Masteru problém s podporou?
Máme u nich servery už asi 7 let a můžu zavolat klidně ve tři ráno a okamžitě je tam člověk, co je schopný reagovat na mé požadavky.
Email odpovídají nejpozději do hodiny, ať je všední den nebo neděle.
25. 3. 2016 02:05:14
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/#reply1185272
Jarred
verified
rating uzivatele
25. 3. 2016 02:10:38
Nevím co přesně s nimi řešíte, ale z mojí zkušenosti: HW záležitosti řeší ASAP, ale cokoli jiného co jsem potřeboval řešit s jejich pomocí (protože managed, takže omezení téměř ve všem), tak v pracovní dny během dne OK, ale po 18 hod. a o víkendech se vrátil zpět jen e-mail s textem "požadavek jsme předali administrátorovi, bude se vám věnovat následující pracovní den", což mnohdy nebylo úplně dostačující.
25. 3. 2016 02:10:38
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/#reply1185271
Aha, tak to pak ano. :-) My u nich máme fyzicky naše servery, takže správu řešíme sami. Takže to pak vysvětluje rozdílnou zkušenost.
25. 3. 2016 02:18:38
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/#reply1185270
Jarred
verified
rating uzivatele
25. 3. 2016 02:32:21
V tomhle právě VSH vyhrál... nicméně zase musím říct že mi přišlo, že technicky na tom byli u Masteru admini technicky líp. Nepamatuju si na případ, že by nějaký požadavek nebyli schopni vyřešit. Oproti tomu u VSH často člověk slyší že "to nejde protože to a to"...
U Masteru co nešlo nastavit systémově, tak na to napsali třeba script... U VSH mám pocit že jsou v tomhle hodně zkostnatělí (nebo neschopní, kdo ví...).
Takže u VSH chodí v průměru 60 spamů denně, protože to prý jinak nejde, nedostaneme se k mail logu, protože to nejde, root k MySQL dostat nemůžeme, protože způsobíme katastrofu, mysql slow query log nejde posílat mailem... U Masteru nic z toho nebyl problém, u VSH to problém je. I to je důvod, proč jsem založil toto téma. Říkám si, že lidí s podobnou zkušeností musí být víc... a že musí existovat i řešení.
25. 3. 2016 02:32:21
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/#reply1185269
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
25. 3. 2016 07:27:23
Napsal Jarred;1279567
Takže u VSH chodí v průměru 60 spamů denně, protože to prý jinak nejde, nedostaneme se k mail logu, protože to nejde, root k MySQL dostat nemůžeme, protože způsobíme katastrofu, mysql slow query log nejde posílat mailem... U Masteru nic z toho nebyl problém, u VSH to problém je.
To zní docela děsivě popravdě...
25. 3. 2016 07:27:23
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/#reply1185268
Jarred
verified
rating uzivatele
25. 3. 2016 11:22:18
Je to děsivé. Začínám chápat, proč tu zřejmě nikdo další od VSH není :-)
25. 3. 2016 11:22:18
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/#reply1185267
No a fakt, že Vám u Masteru mimo běžné pracovní hodiny nejsou schopni reagovat na uživatelský požadavek, je pro Vás velký problém? To co uvádíte jako příklad se dá bez problémů řešit i přes den. A že by Vám server v noci spadl a nikdo to neřešil, to také nehrozí. Na to tam člověka určitě mají.
Jinak k problému, podle toho co píšete, tak by pro Vás bylo ideální volbou si pronajmout klasické VPS, kde dostanete root a na správu si najít člověka, se kterým se nebude problém domluvit, že tehdy a tehdy chcete to či ono řešit.
25. 3. 2016 14:06:58
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/#reply1185266
Jarred
verified
rating uzivatele
25. 3. 2016 19:20:21
Ono jde o to, ze rizikovejsi veci neni dobre delat pres den kdyz je spicka, ale spis v noci, kdy zase ale je potreba soucinnost adminu, a ti v noci u Masteru nejsou.
VPS s externi spravou je pro me riziko - teda priznam se ze nevim presne jak to chodi, ale kdyz se neco podela ve tri rano (DDOS, kolaps DB,...), tezko budu nekoho, s kym budu smluvne domluveny na sprave serveru, nahanet? A bohuzel znalosti na to, abych tohle byl schopen vyresit sam, nemam. Proto jsem sel do managed serveru, aby o tohle bylo postarano (idealne) nekym, kdo tomu rozumi.
25. 3. 2016 19:20:21
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/#reply1185265
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
25. 3. 2016 19:30:29
...
25. 3. 2016 19:30:29
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/#reply1185264
Jarred
verified
rating uzivatele
25. 3. 2016 19:44:16
Ano nejspis podari, ale prece je lepsi pokud na to nekdo dokaze operativne zareagovat a situaci sleduje, nez pokud se tomu nekdo zacne venovat po pul dni, az bude mit nahodou cas?
Kolapsem DB myslim treba ze se vycerpa limit spojeni a tim padem vsechny weby padnou. To se bohuzel cas od casu stane a ani Master, ani VSH nebyli schopni nastavit server tak, aby byl dopad jiny nez nedostupnost vsech hostovanych webu (jak byste toto treba nastavil?). Resenim byl vzdy pouze reset db. Coz jsem sice schopny udelat sam, ale musel bych u toho sedet - opet to je duvod proc jsem zvolil managed.
25. 3. 2016 19:44:16
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/#reply1185263
90% "nejde" od VHS je dano Pleskem ... na venek hezky, uvnitr priserny
25. 3. 2016 20:26:03
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/#reply1185262
Jarred
verified
rating uzivatele
25. 3. 2016 23:37:35
Je to mozne. Problemy s antispamem urcite. Pristup k logum, root k mysql a dalsi "drobnosti" uz budou spis neochota nebo mozna spis prehnana snaha o ochranu. Ktera ale bohuzel dost komplikuje byznys me jako jejich klienta a vystavuje me neprijemnym situacim ve vztahu me a mych klientu.
Na VSH ocenuju snahu o progres, ikdyz je otazka zda to neni jen marketing. Ale co se "chlubili" posilenim admin teamu, zda se mi pristup o neco lepsi. Presto se stale najdou situace, kdy si rikam ze takhle to proste dneska nemuze prece fungovat - napr. zalohy neresi skrze zalohovaci system Plesku, ale pres Baculu. Ok proc ne. Ale vysledek? Zalohovani bezi treba 10 hodin. Podela se neco behem zalohy? Bohuzel, ze zalohy nelze nic obnovit, dokud zalohovaci proces neskonci - takze treba 6 hodin cekate na obnovu DB.
25. 3. 2016 23:37:35
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/#reply1185261
Jirka
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 3. 2016 01:21:42
Ja mam dlouholete (vice, nez 7 let) zkusenosti s VSH a docela velke zkusenosti s Masterem. Delam prave tu obavanou "externi spravu" serveru, proto jsem u techto spolecnosti nezkousel managed server. Kazodpadne muzu rict, ze obe spolecnosti maji velmi profesionalni tymy lidi a perfektni zazemi. Co se tyka bezne podpory, tak se kluci v obou firmach snazi pomoct na 100%. Co se tyka adminu, tak jsem slysel hodne nazoru. Mam takovy pocit, ze u VSH se nikdo s individualnima scriptama zadarmo delat nebude. U Masteru pry vychazeji vstric, pokud to jde. Samozrejme je zbytecne resit s nekym slow log v noci, pokud neni nutny k vyreseni kriticke situace. Ale pokud by byla ovlivnena spravna funkce serveru, tak to musi dat dohromady obe firmy a i ja jako "externi spravce" serveru. Pocet spojeni na databazi a spravnou funkci webu by mel hlidat monitoring, pripadne nejaky automaticky system, ktery je schopny otocit mysql databazi atd... A to zalohovani, to je vtipny no :) Kolik tam takova vec vubec stoji?
26. 3. 2016 01:21:42
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/#reply1185260
Jarred
verified
rating uzivatele
26. 3. 2016 02:29:44
Ja nemam problem s tim si neco extra zaplatit. Necekam zazraky zadarmo. Master vzdy rekl zda to udelaji v rezii nebo to bude stat tolik a tolik. VSH povetsinou rekne "to nejde" a tim to hasne. Pritom si klidne mohli nauctovat extra hodinovku.
Ad monitoring - u Masteru az na pocatecni problemy, kdy nebyl monitoring udajne vubec zapnuty (jejich slova), pak reagovali promptne.
U VSH za ten rok co jsem u nich doslo k cca 5 problemum a bohuzel se ani jednou nestalo, ze by zareagovali driv, nez jsem je na to sam upozornil. To, ze mi klient v nedeli vecer vola, ze mu nejede web, povazuju za ten nejhorsi mozny scenar. Tohle ma proste podle me odhalit monitoring, obzvlast kdyz se VSH chlubi tim, jak to maji vychytane - a ne ze to zjistim od klienta po pul hodine vypadku. Ale ani jednou se to nestalo, vzdy to zacnou resit az po mem upozorneni, ze je neco spatne. A pak jim to jako napr. v poslednich dvou pripadech trva dalsi pulhodinu, nez provedou reset db. Takze mam nasranych 150 klientu, co jim hodinu nejde web, protoze VSH o problemu vubec nevi (pritom i v Muninu je videt, ze je neco spatne).
To zalohovani je fakt pruser. U Masteru jsme alespon mohli vyuzivat krom jejich zalohovani jeste to vestavene v ISP managerovi (Plesk v blede-modrem), takze clovek mel vzdy po ruce alespon par hodin starou zalohu.. U VSH neexistuje - pry z vykonostnich duvodu se neda zalohovani v Plesku vyuzivat..
Jinak jim platim 10.500,- s dani mesicne.
26. 3. 2016 02:29:44
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/#reply1185259
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit