Zadejte hledaný výraz...

Managed serveru u VSHosting – zkušenosti klientů

Ladislav83
verified
rating uzivatele
26. 3. 2016 04:17:02
A takhle tento odkaz. http://csl.ink/1K1Y
26. 3. 2016 04:17:02
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/2#reply1185258
Jirka
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 3. 2016 11:19:03
Napsal Jarred;1279820
Jinak jim platim 10.500,- s dani mesicne.
No me zajimala cena ciste za spravu jako takovou. Jinak to je docela smutne.
26. 3. 2016 11:19:03
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/2#reply1185257
Jarred
verified
rating uzivatele
26. 3. 2016 11:46:11
Kolik z te castky je cena za HW, kolik za konektivitu a kolik za spravu, to bohuzel nevim.
26. 3. 2016 11:46:11
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/2#reply1185256
livem
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
26. 3. 2016 12:49:34
Napsal Jarred;1279869
Kolik z te castky je cena za HW, kolik za konektivitu a kolik za spravu, to bohuzel nevim.
Aka je HW specifikacia serveru?
26. 3. 2016 12:49:34
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/2#reply1185255
Jarred
verified
rating uzivatele
27. 3. 2016 00:10:06
CPU: 1x Xeon E5-2620v2
RAM: 64GB
HDD: 1x 1 TB HDD pro obsah + 2x 240 GB SSD pro DB
RAID: HW, 1 GB cache
Sit: 2x 1 Gbps Intel
Konektivita: 1x 1 Gbps uplink (bez omezeni), garance min. 100 Mbps NIX / 80 Mbps SIX / 20 Mbps zahraničí
27. 3. 2016 00:10:06
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/2#reply1185254
Jirka
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
27. 3. 2016 01:32:48
Napsal Jarred;1280020
CPU: 1x Xeon E5-2620v2
RAM: 64GB
HDD: 1x 1 TB HDD pro obsah + 2x 240 GB SSD pro DB
RAID: HW, 1 GB cache
Sit: 2x 1 Gbps Intel
Konektivita: 1x 1 Gbps uplink (bez omezeni), garance min. 100 Mbps NIX / 80 Mbps SIX / 20 Mbps zahraničí
A jaky je problem s externim spravcem? Moc jsem to nepochopil.
27. 3. 2016 01:32:48
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/2#reply1185253
Jarred
verified
rating uzivatele
27. 3. 2016 01:42:04
Z mého pohledu ten, že neznám takového, který by byl nonstop schopen reagovat na problémy (měl třeba zajištěn 3 směnný provoz).
Jinak jelikož jsem toto téma začal řešit s několika lidmi i mimo webtrh, chtěl bych jen podotknout, že téma nebylo založena proto, abych si stěžoval na VSH.
Smyslem tématu bylo najít lidí, kteří jsou také klienty VSH a potýkají se třeba s podobnými problémy.
Cílem není najít lepšího dodavatele služeb, ale najít řešení problému u VSH.
Nemám v planu - prozatím - od VSH odejít (důvodů je více a přebijí nedostatky poskytovaných služeb u VSH).
27. 3. 2016 01:42:04
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/2#reply1185252
Jirka
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
27. 3. 2016 05:48:46
Napsal Jarred;1280028
Z mého pohledu ten, že neznám takového, který by byl nonstop schopen reagovat na problémy (měl třeba zajištěn 3 směnný provoz).
Jinak jelikož jsem toto téma začal řešit s několika lidmi i mimo webtrh, chtěl bych jen podotknout, že téma nebylo založena proto, abych si stěžoval na VSH.
Smyslem tématu bylo najít lidí, kteří jsou také klienty VSH a potýkají se třeba s podobnými problémy.
Cílem není najít lepšího dodavatele služeb, ale najít řešení problému u VSH.
Nemám v planu - prozatím - od VSH odejít (důvodů je více a přebijí nedostatky poskytovaných služeb u VSH).
Ono to s tim adminovanim vetsinou funguje trosku jinak, nez na nejake 3 smeny, ale o tom se muzeme pobavit pres PM nebo mail, at s tim neotravujeme zde.
27. 3. 2016 05:48:46
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/2#reply1185251
livem
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
27. 3. 2016 13:23:04
Napsal Jarred;1280020
CPU: 1x Xeon E5-2620v2
RAM: 64GB
HDD: 1x 1 TB HDD pro obsah + 2x 240 GB SSD pro DB
RAID: HW, 1 GB cache
Sit: 2x 1 Gbps Intel
Konektivita: 1x 1 Gbps uplink (bez omezeni), garance min. 100 Mbps NIX / 80 Mbps SIX / 20 Mbps zahraničí
Zda sa, ze to teraz na webe predavaju za 7 995 Kč / mes. Takze hned ako prvu vec by som im napisal, ze chcem zlavu ...
PiXhost - Free Image Hosting…
27. 3. 2016 13:23:04
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/2#reply1185250
Napsal Jarred;1280028
Z mého pohledu ten, že neznám takového, který by byl nonstop schopen reagovat na problémy (měl třeba zajištěn 3 směnný provoz).
Jinak jelikož jsem toto téma začal řešit s několika lidmi i mimo webtrh, chtěl bych jen podotknout, že téma nebylo založena proto, abych si stěžoval na VSH.
Smyslem tématu bylo najít lidí, kteří jsou také klienty VSH a potýkají se třeba s podobnými problémy.
Cílem není najít lepšího dodavatele služeb, ale najít řešení problému u VSH.
Nemám v planu - prozatím - od VSH odejít (důvodů je více a přebijí nedostatky poskytovaných služeb u VSH).
Myslím si podle Vašeho popisu, že požadujete něco, co nikdy nevyužijete. Jednu dobu jsem dělal IT podporu pro dost zákazníků a prostě ten scénář, který popisujete, téměř v praxi neexistuje. Vždy je to o domluvě s konkrétním správcem (a je jedno jestli externí nebo v rámci managed serveru), kdy se mají jaké věci dělat a podle toho se funguje. Nikdy nebyl jakýkoliv problém.
Chápu, že chcete zajistit co nejlepší IT podporu, ale Vaše požadavky prostě neodpovídají realitě a ani potřebám. A ze stejného důvodu zde ani nenajdete "spřízněnou duši", která by řešila podobný problém.
28. 3. 2016 23:20:05
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/2#reply1185249
Jarred
verified
rating uzivatele
30. 3. 2016 14:58:55
Mytrix: můžete to prosím rozvést? Zejména tu část o požadavcích neodpovídajících realitě a potřebám. Děkuji.
30. 3. 2016 14:58:55
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/2#reply1185248
Myslím to tak, že se snažíte vymýšlet všechny možné i nemožné scénáře a podle toho pak kladete požadavky na podporu. V zásadě by se to dalo shrnout, žádáte naprosto to nejlepší. Teď to neberte osobně, ale myslím, že patříte mezi skupinu zákazníků, kteří by si tu podporu záměrně vyzkoušeli, zda udělá to co potřebujete například v sobotu ve čtyři ráno, i když je jasné, že by se to či ono dalo vyřešit v "normální" dobu.
Na jednu stranu Vás chápu, prostě nechcete riskovat, že něco spadne a nepojede, a vy se nikoho nedovoláte, ale to by se u dobře nastaveného managementu nikdy stát nemělo.
V zásadě by mě to mělo fungovat takto:
- Na serveru by měl být nastavený monitoring všech důležitých služeb (databáze, web, email atd.), s tím, že správce dostane okamžitě notifikaci, pokud něco přestane fungovat. Myslím, že jste někde v tématu uváděl, že ten monitoring nefungoval, a že jste dříve na to přišel sám. To je samozřejmě špatně a měl byste řešit právě toto. Pokud Vám to poskytovatel hostingu není schopný zajistit, pak od něj ruce pryč. Rovněž můžete využívat i komerčních služeb typu pingdom.com, které umí služby serveru kontrolovat každou minutu a okamžitě Vám pošlou notifikaci emailem nebo přes SMS. Výhoda těchto nezávislých služeb je ta, že nehrozí, že se bude snažit poskytovatel statistiky ovlivnit a umí zachytit i výpadek konektivity serverovny.
- Každý incident který vznikne by měl okamžitě řešit správce. Zjistěte si u VSH popřípadě masteru, jaká ta podpora mimo pracovní dny je, popřípadě pokud jim to oznámíte dopředu, tak zda jsou schopni nějaké konfigurace provést v nočních hodinách (např z důvodu, že si daná úprava vyžaduje výpadek služeb, který si nemůžete přes den dovolit). Podle mě tam musí někdo být, kdo sice nereaguje na Vaše uživatelské požadavky, ale tyto akutní průšvihy, popřípadě dopředu naplánované požadavky, řeší. Pokud by se opravdu ukázalo, že to nikdo řešit nebude, pak je zbytečné si takovou službu platit a bude pro Vás výhodnější si najít externího správce, se kterým se dá domluvit lépe. S tím si smluvně domluvíte podmínky, zejména reakční čas a cenu a je hotovo.
- Věci, které chcete řešit sám, tj. různá nastavení a neakutní problémy, tak ty řešte v době, kdy to máte smluvně možné. Zmiňoval jste zde několik věcí jako mysql logy, spamy, různé skripty. Toto nejsou věci, které by bylo potřeba řešit ihned, jak si vzpomenete. V zásadě požadavky oznámíte správci, domluvíte se s ním na termínu a on to provede. Problém proč se znepokojovat by byl teprve tehdy, pokud by to nedokázal nebo by během prací vytvořil nějaký větší jiný problém, za který by mohl.
Takže asi tak no :-)
30. 3. 2016 17:22:14
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/2#reply1185247
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 3. 2016 17:37:10
Naše společnost má managed server u VSHOSTING už cca 8 let. Za těch 8 let jsme neměli ani jeden větší problém. Cokoliv potřebujeme vyřešit, napíšeme dotaz a do cca 10 minut se vždy ozvou z podpory. Případně si zavoláme. A je jedno jestli je 7 ráno, nebo 11 večer..
Pokud se nepletu, tak si předsi můžete zvolit, jestli chcete Plesk pro správu nebo ne.. Omlouvám se, nejsem v tom až tak technicky zdatný, ale určitě je to na dohodě.. Ale pokud se nepletu, tak je to otázka startu a nastavení serveru při nákupu služby..
Za mě je VSHOSTING špička v oboru. Alespoň tedy pro nás a naše projekty..:-)
30. 3. 2016 17:37:10
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/2#reply1185246
Jarred
verified
rating uzivatele
30. 3. 2016 17:39:00
Díky za rozepsání se. Je to do určité míry jak říkáte - pramení to ale bohužel z dosud negativních zkušeností. Na druhou stranu já vůbec nepotřebuji, aby byl v noci k dispozici senior admin - nemám problém s tím naplánovat věci na den, a když si to situace vyžádá, domluvit se individuálně na čase.
Požaduji jen, aby byl nonstop k dispozici někdo, kdo v případě problému zasáhne. Toto u Masteru nebyl nikdy problém a není to do určité míry problém ani u VSH - tam je spíše problém v tom, že reagují na problém velmi pozdě (a to podle mě pramení z nedostatečného monitoringu).
Z toho co jsem psal to zřejmě vyznívá jako že u Masteru byl problém v tom, že tam nebyl nonstop guru, který dokazal nastavit všechno. Je pravda že je pohodlnější, když tam je (třeba VSH tvrdí, že to tak mají, ikdyž se mi z reakci co chodí v noci moc nezdá). U Masteru byl ale problém jinde - technicky to tam fungovalo, problém byl v softwaru, který používali (ISPConfig) a který limitoval co můžeme a nemůžeme ještě víc, než to děla Plesk. A samozřejmě několik dalších faktorů, ale nebylo to o tom, že mi tam vadilo pouze to, že tam nebyla non-stop nějaká podpora. I jak jsem psal, u Masteru mi přišli šikovnější a uměli věci lépe nastavit.
Pouze v tom posledním bodě - že z vámi uvedených důvodů nenajdu "spřízněnou duši" - bych tedy asi jako v jedním tak úplně nesouhlasil.
Problémy které mám u VSH jsou - alespoň myslím - poměrně obecné a dříve nebo později na podobně věci musí narazit každý z jejich klientů - co vám nebo technikům nebo komukoli kdo s Pleskem pracuje dovolí a co ne, to je pro všechny klienty VSH co mají od nich Plesk, stejné.
Stejný je i způsob zálohování a nemožnost se několik hodin k zálohám dostat.
---------- Příspěvek doplněn 30.03.2016 v 17:47 ----------
Michal Mojzis: ano můžeme si zvolit jestli Plesk ano/ne. Pro běžného klienta je nějaký ovládací panel potřeba a mě řekli, že buď Plesk nebo nic. Já s Pleskem třeba problém vůbec nemám, na to co potřebuju mi vyhovuje. Jen podpora se pak "vymlouvá" (asi oprávněně), že jim to znemožňuje nastavit základní věci. Takže takový začarovaný kruh. Na jednu stranu to strašně protlačují a doporučují, ale pak jim to komplikuje vlastní práci.
30. 3. 2016 17:39:00
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/2#reply1185245
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 3. 2016 18:57:03
Nevím, my jsme spokojeni.
Možná zkuste koupit vlastní server do racku, nebo dedikovaný?! Pak si tam můžete dělat co potřebujete dle libosti a mít externí IT.
Ale jak říkám, my máme s managed serverem od VSHOSTING špičkové zkušenosti. Pokud chceme něco, co nejde přes Plesk, podpora reaguje vždy rychle. Za těch xx let co jsme u nich se nestalo, že by se neozvali do 10 minut po zadání dotazu na podpora@....
Napsal Jarred;1280941
Michal Mojzis: ano můžeme si zvolit jestli Plesk ano/ne. Pro běžného klienta je nějaký ovládací panel potřeba a mě řekli, že buď Plesk nebo nic. Já s Pleskem třeba problém vůbec nemám, na to co potřebuju mi vyhovuje. Jen podpora se pak "vymlouvá" (asi oprávněně), že jim to znemožňuje nastavit základní věci. Takže takový začarovaný kruh. Na jednu stranu to strašně protlačují a doporučují, ale pak jim to komplikuje vlastní práci.
30. 3. 2016 18:57:03
https://webtrh.cz/diskuse/managed-serveru-u-vshosting-zkusenosti-klientu/strana/2#reply1185244
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit