Zadejte hledaný výraz...

Mall a Vánoce

psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 12. 2012 13:03:21
Napsal Radek O.;885060
kuryrni firmy vozi i vikend a nekteri i podneli dopoledne ;)
Které kurýrní služby? DPD ani Geis ne.
21. 12. 2012 13:03:21
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/3#reply844460
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
21. 12. 2012 13:12:21
Napsal quinux;885075
Mall podobně jako Amazon prodává některé zboží přes partnery. Tzn. on ho fyzicky nikdy nemá na skladě a když si jej objednáte, tak vaši objednávku vyřizuje právě ten partner. je potřeba tedy dávat pozor jestli není zboží označeno jako partnerský prodej, protože v takovém případě se Mall zříká veškerých garancí. U zboží, které prodává přímo Mall se mi ještě nestalo, že by nedorazilo v deklarovaný den.
Jasně to bych pochopil. Ale pokud je o zboží uvedeno skladem, a dodání do 48 hodin tak předpokládám že do 48 hodin bude na místě. Pokud je u partnera tak stačí napsat například Běžně do týdne. Nebo něco podobného. Nebo alespoň dát vědět, že zboží bude doručeno déle. Ne nechat lidi čekat třeba týden bez odpovědi, když je již pozdě, tak napsat že není skladem vůbec nebo že bude zítra doručeno. Jde jen o to, že pak zákazník tápe . Udělal jsme něco špatně? Mám to objednat znovu? Nedorazilo to? kde je chyba? O to tu jde. Nejde ani tak o termín.
21. 12. 2012 13:12:21
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/3#reply844459
Alza.cz ani Mall.cz nestihnou pod stromeček doručit až tisíce dárků
http://ekonomika.idnes.cz/alza-cz-nestiha-napor-objednavek-na-vanoce-fip-/ekoakcie.aspx?c=A121221_141822_ekoakcie_fih
21. 12. 2012 14:57:12
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/3#reply844458
1) Je to problém zákazníků, kteří nakupují až na poslední chvíli, když času bylo dost.
2) Nechápu, proč tedy obchody garantují dodání do Vánoc, když toto nedokáží splnit.
Já jsem nakupoval na Kasa.cz. Poprvé a naposledy.
Nešlo mi o dodání do Vánoc, jelikož jsem nakupoval před 14 dny, ale aby se zboží s nálepkou "Skladem" ve chvíli učinění objednávky změnilo na zboží s nálepkou "Skladem u dodavatele", to mi nepřijde v pořádku. Co víc, garance dodání zboží, které je skladem u dodavatele nejpozději do týdne samozřejmě také nefunguje. To že nereagují na emaily, to už je jenom třešnička na dortu. Stačí se podívat na jejich Facebook profil.
21. 12. 2012 15:10:35
https://webtrh.cz/diskuse/mall-a-vanoce/strana/3#reply844457
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit