Zadejte hledaný výraz...

Má zákazník právo na vrácení peněz?

Vít Šesták
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 1. 2021 20:08:14
Gabonator: Asi bych souhlasil, kdyby ten e-mail byl psán poněkud jinak. Pokud zákazník nakoupí několikrát, je spokojený (aspoň tak to by se dalo odhadovat z toho, že jde o první stížnost) a po prvním problému reaguje hned s tím, že ztratil důvěru, přijde mi na tom něco divného.
Ale možná bude lepší zákazníkovi zavolat, tak půjde lépe odhadnout…
24. 1. 2021 20:08:14
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-pravo-na-vraceni-penez/strana/2#reply1475949
MarvinDela
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
24. 1. 2021 23:46:58
S Ing. se nemá cenu hádat, to jsou největší kreténi.
24. 1. 2021 23:46:58
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-pravo-na-vraceni-penez/strana/2#reply1475948
Napsal MarvinDela;1612919
S Ing. se nemá cenu hádat, to jsou největší kreténi.
Souhlasím a plně podepisuji.
24. 1. 2021 23:48:09
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-pravo-na-vraceni-penez/strana/2#reply1475947
Bogdan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 1. 2021 23:59:49
Napsal láďa1979;1612830
Dále platí u spotřebitelů, že prvních 6 měsíců se má za to, že vada byla už v okamžiku prodeje, pokud prodejce neprokáže opak (tvrzení nestačí).
To je blbost ne? Takze si koupim kalhoty, druhy den v nich pujdu prelejzat plot a roztrhnu si je na prdel. Hned napisu email, ze mi kalhoty rupli na prdeli kdyz jsem si sedal a uz jim neveri, at mi vrati penize. To mi bude muset prodejce prokazat opak? To abych zacal trhat a reklamovat vsechno nez vyprsi 6m lhuta :D
24. 1. 2021 23:59:49
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-pravo-na-vraceni-penez/strana/2#reply1475946
BS
verified
rating uzivatele
25. 1. 2021 06:04:46
Napsal Bogdan;1612922
To je blbost ne? Takze si koupim kalhoty, druhy den v nich pujdu prelejzat plot a roztrhnu si je na prdel. Hned napisu email, ze mi kalhoty rupli na prdeli kdyz jsem si sedal a uz jim neveri, at mi vrati penize. To mi bude muset prodejce prokazat opak? To abych zacal trhat a reklamovat vsechno nez vyprsi 6m lhuta :D
Někteří zákazníci to tak dělají. Důkazní břemeno je na tobě a správně to sám rozhodout nemůžeš, takže bys to měl dát na posouzení znalci, kterého zaplatíš ať posudek dopadne tak nebo tak.
25. 1. 2021 06:04:46
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-pravo-na-vraceni-penez/strana/2#reply1475945
Bogdan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 1. 2021 07:40:15
Napsal BS;1612929
Někteří zákazníci to tak dělají. Důkazní břemeno je na tobě a správně to sám rozhodout nemůžeš, takže bys to měl dát na posouzení znalci, kterého zaplatíš ať posudek dopadne tak nebo tak.
Ceske(EU?) zakony jsou teda fakt promyslene... To aby rovnou zavedli "podelavac" jako OSVC cinnost.
25. 1. 2021 07:40:15
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-pravo-na-vraceni-penez/strana/2#reply1475944
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 1. 2021 08:04:50
Napsal Whispere;1612900
Pokud píše, že jejím náramkům už nevěří, tak to asi nebude se vracející klient.
Chápem to tak, že také reči sú len klišé, ktorým chcela vyjadriť sklamanie aj rozhorčenie nad ručnou výrobou náramku.
Vyjadrila to spôsobom ako vedela.
Má slabosť pre pekné veci a ked s nou sa bude slušne jednať, tak sa o pol roka vráti späť.
25. 1. 2021 08:04:50
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-pravo-na-vraceni-penez/strana/2#reply1475943
lada1979
verified
rating uzivatele
25. 1. 2021 08:27:20
Napsal Bogdan;1612922
To je blbost ne? Takze si koupim kalhoty, druhy den v nich pujdu prelejzat plot a roztrhnu si je na prdel. Hned napisu email, ze mi kalhoty rupli na prdeli kdyz jsem si sedal a uz jim neveri, at mi vrati penize. To mi bude muset prodejce prokazat opak? To abych zacal trhat a reklamovat vsechno nez vyprsi 6m lhuta :D
Pokud napíšeš, že ti ruply při sedání, tak máš špatnou velikost:) Mám takovou zákaznici v listopadu koupí bundu, koncem dubna před vypršením vrací. Obvykle prý vyrvaný druk nebo špatný zip a píše, že taky nemá důvěru. Ale 3 roky po sobě kupuje stejnou bundu, tak nevím. Jinak i pouhé posouzení dopisem stojí u textilu 2000 Kč a je na soudci jestli ho vůbec vezme, takže je asi levnější reklamaci uznat a těch reklamujících přibývá a přibývá, tak se s tím firmy neštvou a zamítají a čeká se jaký spotřebitel zvolí další postup.
---------- Příspěvek doplněn 25.01.2021 v 08:31 ----------
Napsal Bogdan;1612933
Ceske(EU?) zakony jsou teda fakt promyslene... To aby rovnou zavedli "podelavac" jako OSVC cinnost.
Zákon za to nemůže, ale ten stupidní výklad, že musíš prokázat nestačí tvrdit=posudek, který nejde většinou stihnout. A soudci se toho rádi chytají, takže spotřebitel řekne prasklo to a obchodník, který nemá posudek automaticky prohrává bez toho aby soudce vyslechl argumenty a třeba potom následně si vyžádal posudek, takže zase spotřebitel je slabší strana i když nerozumí zboží a podnikatel tedy silnější, ale podle tohoto nerozumí tomu co prodává.
25. 1. 2021 08:27:20
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-pravo-na-vraceni-penez/strana/2#reply1475942
Oldlogo
verified
rating uzivatele
25. 1. 2021 09:18:20
Taky napíšu jednu pěknou reklamaci z vánoc. Potiskla jsem tričko, zabalila a odeslala. Po vánocích došla reklamace na prostřižené tričko. Je evidentní , že si to rozstřihl zákazník, při rozbalování dárku. Je to skoro v motivu a toto bych určitě nepřehlédla při výrobě a balení. Jak toto řešit? No já udělala další tričko.
25. 1. 2021 09:18:20
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-pravo-na-vraceni-penez/strana/2#reply1475941
Vít Šesták
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 1. 2021 11:47:37
Inspiraci může nabídnout Garmin: Nabídnout nový kus se slevou.
25. 1. 2021 11:47:37
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-pravo-na-vraceni-penez/strana/2#reply1475940
PlaCla.cz
verified
rating uzivatele
25. 1. 2021 15:01:00
Pokud nejsou zákazníci spokojeni, vracíme celou částku a dáváme 5 000 Kč jako kompenzaci času, který strávili objednávkou. Jsme ochotni jim tuto částku vyplatit na účet, ale za několik let poskytování této garance peníze vždy využili na nový nákup. Zamyslete se, kolik Vás stojí získání jednoho zákazníka. Poskytování garancí slouží k posílení vztahu se zákazníkem, dáváte tak za svůj produkt ruku do ohně. Současně na tom, jak rychle na takovou zprávu zareagujete, ukazuje, jak kvalitní zákaznický servis máte. Motivujete zákazníka k dalšímu nákupu. Když nic jiného, nebude chvíli přemýšlet o ničem jiném, jak jste se šlechetně zachovali.
Zatím je něco takového nevídaného. Až to bude běžný standard, nevznikne ani podobná diskuse.
PS: Berte si, že byste museli platit kamennou pobočku a čas prodavače, který by teď dvacet minut se zákazníkem věc řešil. Jen náklady na odmítnutí by byly v řádu stokorun a výsledkem by byl naštvaný zákazník. Tak proč mu ty peníze nedat a neudělat z něj užaslého zákazníka.
25. 1. 2021 15:01:00
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-pravo-na-vraceni-penez/strana/2#reply1475939
lada1979
verified
rating uzivatele
25. 1. 2021 16:25:38
Napsal PlaCla.cz;1613004
Pokud nejsou zákazníci spokojeni, vracíme celou částku a dáváme 5 000 Kč jako kompenzaci času, který strávili objednávkou. Jsme ochotni jim tuto částku vyplatit na účet, ale za několik let poskytování této garance peníze vždy využili na nový nákup. Zamyslete se, kolik Vás stojí získání jednoho zákazníka. Poskytování garancí slouží k posílení vztahu se zákazníkem, dáváte tak za svůj produkt ruku do ohně. Současně na tom, jak rychle na takovou zprávu zareagujete, ukazuje, jak kvalitní zákaznický servis máte. Motivujete zákazníka k dalšímu nákupu. Když nic jiného, nebude chvíli přemýšlet o ničem jiném, jak jste se šlechetně zachovali.
Zatím je něco takového nevídaného. Až to bude běžný standard, nevznikne ani podobná diskuse.
PS: Berte si, že byste museli platit kamennou pobočku a čas prodavače, který by teď dvacet minut se zákazníkem věc řešil. Jen náklady na odmítnutí by byly v řádu stokorun a výsledkem by byl naštvaný zákazník. Tak proč mu ty peníze nedat a neudělat z něj užaslého zákazníka.
Chápu, že každá příležitost si udělat nějaké promo je dobrá, ale jsi trochu mimo aspoň na zde probírané téma. Na placla nemáš za zákazníky spotřebitele a předpokládám, že i míra jejich rozumu bude vyšší než průměrná. Za mě a podotýkám, že jinde to může být jiné, nevidím opravdu důvod být prozákaznický nad rámec zákona, který mě navíc takřka nechrání. Většina našich chytráků se se svou chytrostí a naší blbostí ráda pochlubí na různých setkání a forech, a to i v případě kdy jim nevyhovíš, a pak na tebe spadne lavina dalších požadavků. Hit loňského roku je při platbě předem neplatit třeba dopravu s tím, že by přece měla být zadarmo, platit jen 2/3 ceny s tím, že nám to musí stačit. U reklamací se jenom volá s požadavkem okamžitého zaslání nového výrobku, žádné foto nebo snad reklamovaný výrobek vrátit, proč tak když "jiné eshopy" ihned pošlou nový a ještě s omluvou. Od doby platnosti NOZ a řešení reklamace slevou i za skoro běžným pohledem neviditelnou estetickou vadu požadují běžně slevu 30-50%. Ne opravdu o takové zákazníky nemám zájem natož aby se vraceli.
Nebo snad mohu na placla zaplatit jen polovinu kreditu a mít službu jako bych zaplatil celý?
25. 1. 2021 16:25:38
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-pravo-na-vraceni-penez/strana/2#reply1475938
PlaCla.cz
verified
rating uzivatele
25. 1. 2021 18:41:40
50% slevu mame trvale pro neziskovky.
Do patku pri dobiti 11 000 Kc bez DPH rozdavame 2000 Kc navic. Ale to uz je vazne prilis promo.
25. 1. 2021 18:41:40
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-pravo-na-vraceni-penez/strana/2#reply1475937
PlaCla.cz
verified
rating uzivatele
25. 1. 2021 19:32:55
Bohuzel moderator puvodni prispevek smazal, ale slevy jsou bezne. Proc slevu nedat?
25. 1. 2021 19:32:55
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-pravo-na-vraceni-penez/strana/2#reply1475936
mikrojoby.cz
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 1. 2021 19:47:00
Napsal PlaCla.cz;1613058
Bohuzel moderator puvodni prispevek smazal, ale slevy jsou bezne. Proc slevu nedat?
Z té provize proč nedat že? :-D
26. 1. 2021 19:47:00
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-pravo-na-vraceni-penez/strana/2#reply1475935
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit