Zadejte hledaný výraz...

Má zákazník nárok na peněz při vrácení grilu do 14 dnů, který už nelze vyčistit?

Michal Motl
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
7. 5. 2016 17:51:30
Napsal Radek O.;1289360
Naopak, to vyzkouseni plati u vseho a narok na odstoupeni zustava. Mimo jasne definovane proudkty zakonem. Po tom vyzkouseni je treba resit miru. Spotrebitel ma narok vec vyzkouset a proste u grilu je jine vyzkouseni nez u TV. Nicmene pak ma samozrejme prodejce narok na nahradu nakladu na ono "uvedeni" ale to by se melo jasne vycislit, ne nejakym pausalem ci tak podobne od oka.
Mám přímou zkušenost s Alzou, koupil jsem si počítač, na obrazovce byli fólie - ty jsem při rozbalení strhnul, zapnul, vyzkoušel, nevyhovoval mi, tak jsem poslal zpět. Za ty fólie na obrazovce mi strhli 1500 Kč s původní ceny cca 10 000 Kč. Tolik praxe, samozřejmě se mi to nelíbilo :-)
7. 5. 2016 17:51:30
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-narok-na-penez-pri-vraceni-grilu-do-14-dnu-ktery-uz-nelze-vycistit/strana/3#reply1193631
elmy
verified
rating uzivatele
23. 5. 2016 14:54:06
v prvom rade postupujeme podla zakona ...
23. 5. 2016 14:54:06
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-narok-na-penez-pri-vraceni-grilu-do-14-dnu-ktery-uz-nelze-vycistit/strana/3#reply1193630
Standa63
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
24. 5. 2016 17:04:01
Docela zajímavé téma.
Vlastně internetový prodejce je při tomto v OBROVSKÉ nevýhodě oproti prodejci z kamenného obchodu.
Je jasné, že pokud zákazník vrátí zboží opotřebované (a gril bude po vyzkoušení ihned opotřebovaný) a prodejce mu ze zákona musí vrátit plnou částku, tak zákonitě na tom zboží prodělává (ať již prodej se slevou nebo "uvedení do původního stavu") - zde je zase popřeno jeho právo na přiměřený zisk.
Chtělo by to asi výklad z ministerstva, tohle je docela zajímavý oříšek.
24. 5. 2016 17:04:01
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-narok-na-penez-pri-vraceni-grilu-do-14-dnu-ktery-uz-nelze-vycistit/strana/3#reply1193629
Vivanet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 5. 2016 17:30:29
Je to zajímavé téma. Ale každý si zcela logicky obhájí to, že zatopení v grilu už není seznámení se s vlastnostmi výrobku, ale jeho běžné použití. Seznámení se s vlastnostmi výrobku je totožné s tím, jak si zákazník může ošahat či vyzkoušet zboží v kamenném obchodě.
Já osobně bych zákazníkovi gril poslal zpět a nechal to dojít klidně i k soudu.
24. 5. 2016 17:30:29
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-narok-na-penez-pri-vraceni-grilu-do-14-dnu-ktery-uz-nelze-vycistit/strana/3#reply1193628
SPAMIKY
verified
rating uzivatele
25. 5. 2016 08:18:46
Vivanet - souhlasím.
25. 5. 2016 08:18:46
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-narok-na-penez-pri-vraceni-grilu-do-14-dnu-ktery-uz-nelze-vycistit/strana/3#reply1193627
elmy
verified
rating uzivatele
26. 5. 2016 10:21:22
Je nutne si uvedomit to, ze si v obchodnom prostredi, je tu zakon, ktory musis dodrzat ... ( neviem ako v CR ) ale stale ma zakaznik pravo si tu vec vyskusat a vratit do 14 dni ? ano ? takze to vyskusal, nesedi mu .... a pod ... proste nechce ho ... u nas si napr. zakanik kupil produkt za 3000 eur a za 14 dni vratil, ze ho nechce .... to sa proste stava, ale je to mizive percento na to, aby si to teraz riesil sudom :) proste zabudni na to a ide sa dalej, gril urob akciu sprav promo a odpal ho niekomu .... inak ten zakaznik, co sa s nim budes akoze sudit, ti narobi taku zlotu, ze budes z toho plakat .. negativne o tebe pisat vsade kde sa da cely zivot ... to ti uskodi ovela viac ako nejaky pouzity gril ....
26. 5. 2016 10:21:22
https://webtrh.cz/diskuse/ma-zakaznik-narok-na-penez-pri-vraceni-grilu-do-14-dnu-ktery-uz-nelze-vycistit/strana/3#reply1193626
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit