Zadejte hledaný výraz...

Má smysl párovat produkty na heurece do produktových karet?

Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 6. 2015 00:44:42
Chci se zeptat, obor móda. Našel jsem spoustu produktů, které mohu nechat spárovat. Ale říkám si, zvýší se tím návštěvnost?
Zkrátka uvedu příklad, "halenka Torgo" pod mým názvem se zobrazí pouze ve fulltextu na 6 stránce na slůvko halenka.
Nicméně, zhruba taky na 5-6 stránce je ta samá halenka konkurence ale s jiným názvem.
Má v mém případě smysl změnit název v mergadu, aby se spárovala? Chápu, že bude k nalezení pak v kategorii heureky. Nicméně nevím, u té mody nebude jednoduché jí dohledat ani v kategorii. A negativem vidím to, že se již nebude ve fulltextu zobrazovat pod halenkou Torgo, ale bude skrytá do produktové karty.
Je to pracné ručně ty produkty přepisovat a mrzelo by mě, kdyby to mělo spíš uškodit návštěvnosti. Díky moc za postřehy.
EDIT: abych taky ukázal nějaká čísla, 350 přístupů měsíčně je z heureka referall obrat 10 tisíc, asi 390 přístupů tvoří v GA značky typu damske-saty.heureka.cz, spolecenske-saty.heureka.cz apod.(to budou podle mého přístupy z kategorií, i když, podle mě ani jeden produkt není založen v produktové kartě, všechno to jsou "osamocené produkty" které nabízím jen já hlavně díky těm odlišným názvům) toto tvoří taky obrat něco přes 10 tisíc.
4. 6. 2015 00:44:42
https://webtrh.cz/diskuse/ma-smysl-parovat-produkty-na-heurece-do-produktovych-karet/#reply1117450
A co to resit s kluky z Mergada? Ti maji data...
4. 6. 2015 13:10:29
https://webtrh.cz/diskuse/ma-smysl-parovat-produkty-na-heurece-do-produktovych-karet/#reply1117449
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 6. 2015 15:40:15
Určitě, díky za tip. Pokusím se jím napsat zda by tady neodpověděli, aby to bylo přínosem i pro ostatní. Pokud někdo něco podobného řeší.
EDIT: psal jsem taky na heureku, co radí oni
4. 6. 2015 15:40:15
https://webtrh.cz/diskuse/ma-smysl-parovat-produkty-na-heurece-do-produktovych-karet/#reply1117448
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit