Zadejte hledaný výraz...

Lze měři unikátnost návštěv v CÍLÍCH?

Tiper
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 7. 2013 11:39:35
Máme menu. V menu jsou 3 tlačítka. Nastavil jsem v GA v Konverze/cílové adresy pro každé tlačítko url do cílů. Ted vidím na jaké z těch 3 se kliká nejvíce. Vidím kolik návštěv denně. Jenomže nevidím toto:
- kolik z těch návštěv je unikátních
- kolik jich je "return visitors", "new visitors" webu
Pokud by tyto dve veci šli nekde vysledovat bylo by to super. K tomu se váže třetí dotaz:
klikl bych na button dva - byl bych např. na webu poprvé, takže new visitor. Pak bych klik na button jedna - byl bych ve statistice "new visitor" nebo už "return". velmi děkuji za rady
13. 7. 2013 11:39:35
https://webtrh.cz/diskuse/lze-meri-unikatnost-navstev-v-cilich/#reply922261
pavel jašek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
13. 7. 2013 15:51:16
1.) situace: návštěva proklikává tlačítko vícekrát (klik na /tlacitko-1, klik na /tlacitko-1).
Toto udělá jen jednu konverzi.
V obsahových přehledech u té virtuální stránky /tlacitko-1 je počet zobrazení stránek: 2, unikátní zobrazení stránek: 1. Z toho právě lze vyčíst rozdílnost mezi počtem konverzí a počtem "prokliků" na tlačítko.
2.) situace: tlačítka proklikávají noví a vracející se návštěvníci
Doporučuji využít výchozí pokročilé segmenty (šedá lišta nad grafem, výběr dvou výchozích segmentů Noví návštěvníci, Vracející se návštěvníci) a tyto dva segmenty porovnat v přehledu cílů.
Co to např. ukáže
Počet konverzí tlačítka: 10
Počet konverzí od nových návštěvníků: 2
Počet konverzí od vracejících se návštěvníků: 8
-> na tlačítko klikají hlavně vracející se návštěvníci
3) Ještě se mi zdá, že není jasný koncept nových a vracejících se návštěvníků. Popíšu na jednoduché situaci: jeden návštěvník přijde zcela poprvé na web 1. ledna, pak po několika dnech až 10. ledna. Pokud budu sledovat report za celý leden, uvidím dvě návštěvy, jednu jako novou, druhou opakovanou. Poměr nových návštěv bude 50 %. Pokud budu sledovat jen období 1.-9. ledna, budu mít jen jednu návštěvu, a to novou, a tudíž poměr nových návštěv 100 %. Pokud budu naopak sledovat jen období od 9. do 11. ledna, uvidím opět jen jednu návštěvu, a to opakovanou (neboť ji už Analytics někdy viděl), a tudíž poměr nových návštěv bude 0 %.
13. 7. 2013 15:51:16
https://webtrh.cz/diskuse/lze-meri-unikatnost-navstev-v-cilich/#reply922260
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit